Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Paha mieli. En saanut yhtäkään viestiä häneltä tänään vaikka kaikki vaikutti uskomattomalta ja ihanalta sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää syyspäivän tasauksen yötä elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä mitättömältä kuntarajain ja taipaleen takaa, toivottavasti siulla on ollut kiva päivä. Huomiseen.
Ethän mitätön ole. Toivottavasti kaikki hyvin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, etten laita enää mitään tunnisteellista. Laitan jossain muualla, jos silleen täs nyt pitää tehdä niin ei se oo kovin suuri askel ihmiselle. Voisit kyllä itsekin viestittää, ei se ole niin hankalaa.
Loppu riippuu susta kuten alunperinkin. Seinille hyppimisen ja vaikka kirjoittamisenkin voi lopettaa. Jos siltä tuntuu.
Hetkinen🤔, kenelle tämä oli? N vai M?
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus kerran elämässä törmää ihmiseen, jonka seurassa aika pysähtyy, häntä ei unohda ikinä.
Minä en sinua.
- Aslak
Oletko kotoisin pohjoisesta?
Vierailija kirjoitti:
Paha mieli. En saanut yhtäkään viestiä häneltä tänään vaikka kaikki vaikutti uskomattomalta ja ihanalta sitä ennen.
En ymmärrä mitä on tapahtunut. En lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisit tulla huomenna tsekkaamaan pädien tilannetta.
Aivan! Siitä sitten kultasepänliikkeeseen kysymään että mikäs se on tätien tilanne
Vierailija kirjoitti:
Yllätys suukko ja halaus risuleualle pimeään sunnuntai iltaan. 🧡🤗 Teki mieli yllättää sut, kun tuli vaan sua ikävä.
Terv. pikkuvaalea
Kiitos kivasta yllätyksestä! Halauksia ja suukkoja tarvitsee aina. Mullakin on sua ikävä.
Hyvää yötä. Näe kauniita unia. 🤗🧡 Halaus ja suukko. Olet paras!
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus kerran elämässä törmää ihmiseen, jonka seurassa aika pysähtyy, häntä ei unohda ikinä.
Minä en sinua.
- Aslak
Oletko kotoisin pohjoisesta?
Joo, Inarinjärven rannoilta oon
-Aslak
Vierailija kirjoitti:
Naisenmieli on ailahtelevainen. Kaikille on parasta, että mies ohjaa naisen tapahtumia kovalla, mutta hellällä otteella.
Terveisin Suhmud al Mahmud Runkhud
Vierailija kirjoitti:
Ulpukkakin on kaunis kukka.
🌼🌼🌼🌼
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaipaajani ja kaipuun kohteeni täällä?
Tuntomerkki?
Noin 3 sekuntia luulin sun kirjoittavan mulle, täällä. Trööööt! Rosvosektori. Höpöti. Ja hyvää yötä.
Sinisin taivas,
sinimustin tumma yö.
Katosit uniin.
- HaiKu
Hyvää yötä <3
Hetkeksi en sulle rupia ja iäksi en sulle kelepaa.
Sikeitä unia. Olet varmaan jo nukkumassa?
Vierailija kirjoitti:
Hetkeksi en sulle rupia ja iäksi en sulle kelepaa.
Kenelle?
Miksi kaipaat häntä niin?