Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estin sinut.
Miksi
Omaksi suojakseni.
Mitä tapahtui?
Loukkasiko tai häiritsikö hän sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estin sinut.
Miksi
Omaksi suojakseni.
Mitä tapahtui?
Loukkasiko tai häiritsikö hän sinua?
Ei sillä ole väliä. Ei vaikuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää taas pms:n aiheuttamat tunnemyrskyt viime päiviltä. Tänään alkoi menkat ja odotan vain sitä että tapaan hänet loppuviikolla ja että hän pitäisi vielä minusta.
Osallistutteko loppuviikolla johonkin samaan tilaisuuteen?
Nyt on vihdoin tyynet veet. Ajattelen lämmöllä, tunnen kaipausta, välillä unelmoinkin.
Kuitenkin tiedän.
(in the abandoned corridors of my heart)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutko puolisoasi, kun suutut?
En koskaan henkilökohtaisiin ominaisuuksiin mennen. Toimintaa voin kyllä moittia. Mutta meistä kumpikaan ei ole vielä koskaan käyttänyt rumaa kieltä toista kohtaan, vaikka kaikki mieltä hiertäneet asiat on kyllä aina puhuttu. Ja oltu yli 30 vuotta naimisissa.
Hän saa hyvää kohtelua. Olette selvästi oikeat toisillenne. Minä en ole hyvän kielenkäytön arvoinen.
Tottakai sinä olet kunnioittavan puhuttelun arvoinen! Kuka sinulle on tuollaista uskotellut?
Ei kannata rakentaa yhteistä elämää sellaisen ihmisen kanssa, joka ei kohtele arvostavasti. Siinä vääristyy oma minäkuvakin.
Halaukset sulle täältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää taas pms:n aiheuttamat tunnemyrskyt viime päiviltä. Tänään alkoi menkat ja odotan vain sitä että tapaan hänet loppuviikolla ja että hän pitäisi vielä minusta.
Osallistutteko loppuviikolla johonkin samaan tilaisuuteen?
En mutta on ollut suunnitelmissa kuitenkin nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Toivonpa etten näe sinua enää.
On pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Miehet rakastaa vaimoaan vaikka ne äksyilee, pihtaa ja käyttäytyy kuin pikkulapsi.
Siltä se kieltämättä vähän näyttää. Ja hyviä, fiksusti käyttäytyviä vaimojaan miehet suorastaan jumaloivat.
Vierailija kirjoitti:
Toivonpa etten näe sinua enää.
Ketä et halua nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Estin sinut.
Okei. En oo kyllä huomannut, eli kukahan lienet?
Sinä saat puhua mulle rumasti. Sinä saat haukkua minua kerta toisensa jälkeen. Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi.
Haluan kuolla. Kaivattu pitää minua p*skana ja masentunut surkimus puolityötön olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat puhua mulle rumasti. Sinä saat haukkua minua kerta toisensa jälkeen. Sinun ei tarvitse pyytää anteeksi.
Niin säkin voit puhua mulle samoin.
Omaksi suojakseni.