Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
En ole enää varma sinusta. Ei voi luottaa, haluatko vai et pitkän päälle. Se tuo varjon kaiken ylle.
Kerro hänelle. Eniten kadumme asioita joita emme tee, vaikka sydän haluaisi. Emme häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko jatkaa täällä vietittelyä?
Realistisesti, haluaisin koskettaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan halunnut viestitellä täällä. Tämä on ollut vain korviketta sille, ettei ole irl-yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko halannut kaivattusi kanssa?
Nainen vai mies naista vai miestä?
Koska?
Ei olla halattu, hyvä kun hädin tuskin hipaistu...
Kätelty kerran.
Vierailija kirjoitti:
Minne haluaisit matkustaa kanssani, ulkomaille pyöreitä viettämään. Olen avoin kaikelle.
Ehkäpä sinne
Haluan sinut salarakkaakseni ihana blondi
Vierailija kirjoitti:
En, kun en alunperinkään ole viestittänyt täällä sillä intentiolla. Haluan siirtyä ihan todelliseen viestintään, sellaiseen joka on käsin kosketeltavissa, todennettavissa.
Vierailija kirjoitti:
En edes oo blondi oikeasti. Enkä harrasta moisia rivouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne mun tieni johtaa.
Hei ei kukaan tiedä mihin elämänpolku johtaa vaikka olisikin suunnitelmia. Tällä hetkellä minulla ei ole tiedossa missä olen vuoden kuluttua. Tietenkin on toive siitä millä tolalla elämä on, mutta useampi liikkuva osa hakee paikkaansa ja jos jokin on tullut selkeäksi niin aina, huom! aina on oltava olemassa varasuunnitlema tai valmiina spontaaniin suunnitelmien muutokseen.
Näin ainakin kokemukseni mukaan. Ehkä on heitäkin joilla suunnitelmat ovat toteutuneet heidän visioidensa mukaisesti. Tie johtaa aina johonkin, kartturilla vain saattaa olla kartta hukassa.
No se on ollut hukassa jo turhan pitkään! Mutta päivä kerrallaan!
Kuis ny niin? Mikä on pohjimmaisin syy suunnan hukkautumisella vai
Ootko nainen vai mies? Sivusta utelias
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua olla sun salainen vaan oma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää varma sinusta. Ei voi luottaa, haluatko vai et pitkän päälle. Se tuo varjon kaiken ylle.
Siinä tapauksessa on vain yksi ihminen maan päällä, joka voi vaikuttaa tilanteeseen sitä luottamusta lisäävästi: sinä.
Ei, vaan sinä, jos olet hän. Hän on useamman kerran sanonut, että homma on ohi tms., joten alkaa pelottaa, että jokin kerta niin todella on.
Vierailija kirjoitti:
En enää ikinä ihastu varattuun.
Menen rikki.
Varattuna rakastunut menee myös. Ei sitä aina voi vaan valita..
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle kesäheinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, kun en alunperinkään ole viestittänyt täällä sillä intentiolla. Haluan siirtyä ihan todelliseen viestintään, sellaiseen joka on käsin kosketeltavissa, todennettavissa.
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattuni on täällä, hän tunnistaa varmasti itsensä . Mistä tuntee pari vink
Hyvää yötä lounaaseen naiselle.
Syysillassa sinua, silmiisi syvälle sukeltaen, sinua rakkaani kuuntelisin. Ääntäsi en väsyisi kuuntelemaan. Helliä suukkoja ja silittelyjä, rakas. Tule taas uniini. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Eihän tuo ole haukkumista. Toteamus. Kylmän kalseita äitejä teillä kaikilla.