Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
21181/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu aina mielentilasta mutta jostain oudosta syystä olen silti ylpeä itsestäni vaikka, asiat ei mennyt kuten ehkä luulin.

Tämä matka jatkuu ja siinä on se juju. 

Vierailija
21182/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Onko kaivatullasi hyvä muisti? Kumpi teistä muistaa menneisyyteenne liittyvät asiat paremmin?

Helppo. Varmasti on parempi muisti, kuin minulla. Joskus olen miettinyt mistähän johtuu kun unohdan kaiken nopeasti. En muista edes omaa lapsuutta, nuoruutta, omien lasten jne. 

Stressiä, vai ootko aina ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21183/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko eräästä ihanasta miehestä mahdollisesti huomenna tehdä näköhavaintoja? Hänellä on melko tummansiniset silmät.

Vierailija
21184/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä menneisyyten liittyvät asiat, mutta ohitan ne sillä en kaipaa sinua muistuttelija.

Ketä siis kaipaat?

Vierailija
21185/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne mun tieni johtaa. 

Hei ei kukaan tiedä mihin elämänpolku johtaa vaikka olisikin suunnitelmia. Tällä hetkellä minulla ei ole tiedossa missä olen vuoden kuluttua. Tietenkin on toive siitä millä tolalla elämä on, mutta useampi liikkuva osa hakee paikkaansa ja jos jokin on tullut selkeäksi niin aina, huom! aina on oltava olemassa varasuunnitlema tai valmiina spontaaniin suunnitelmien muutokseen. 

Näin ainakin kokemukseni mukaan. Ehkä on heitäkin joilla suunnitelmat ovat toteutuneet heidän visioidensa mukaisesti. Tie johtaa aina johonkin, kartturilla vain saattaa olla kartta hukassa.

No se on ollut hukassa jo turhan pitkään! Mutta päivä kerrallaan!

Kuis ny niin? Mikä on pohjimmaisin syy suunnan hukkautumisella vai

tilanne lähipiirissä on aika kaoottinen

Vierailija
21186/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ainoa mies,  jonka kanssa sen olen halunnut 💞

Minkä?

Vierailija
21187/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailujuttuja 100? Siis _sata_? 😳

Toiset sitä jaksaa.😀 itse kokisin sekä energian että ajantuhlauksena, sitä paitsi muutenkin tiedän yleensä alle 5 sekunnissa kiinnostunko ihmisestä vai en.

Onko se 100 paljon jos määrä jakautuu monelle vuodelle? Jos tapailee keskimäärin yhtä per kk, niin tuo määrä tulee täyteen reilussa 8 vuodessa. Suurimman osan aikuiselämästäni olen tosin ollut parisuhteissa.

Kyllä se 100 taitaa olla aika paljon vaikka siveästikin seurustelisi.

Silloin taitaa jo harrastaa deittailua. Vaan eipä tuolla erityisempää merkitystä ole, tosin saattaa indikoida ettei ole varainaisesti parisuhdetyyppiä.

Vierailija
21188/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kyllä menneisyyten liittyvät asiat, mutta ohitan ne sillä en kaipaa sinua muistuttelija.

Ketä siis kaipaat?

Toista.

Vierailija
21189/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut pitkästä aikaa jonkun josta on joku outo tunne ja ehkä varmuuskin. Ja tiedän että hän tuntee ehkä jotain samaa.

Haluan jopa olla hetken yksin ja miettiä näitä tunteita. 

Vierailija
21190/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ainoa mies,  jonka kanssa sen olen halunnut 💞

Minkä?

Siitä puhuttiin.

Vierailija
21191/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi S. Mites on menny?

Vierailija
21192/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku juoksee aina ohitse! Ja joku seuraa!

Vierailija
21193/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne mun tieni johtaa. 

Hei ei kukaan tiedä mihin elämänpolku johtaa vaikka olisikin suunnitelmia. Tällä hetkellä minulla ei ole tiedossa missä olen vuoden kuluttua. Tietenkin on toive siitä millä tolalla elämä on, mutta useampi liikkuva osa hakee paikkaansa ja jos jokin on tullut selkeäksi niin aina, huom! aina on oltava olemassa varasuunnitlema tai valmiina spontaaniin suunnitelmien muutokseen. 

Näin ainakin kokemukseni mukaan. Ehkä on heitäkin joilla suunnitelmat ovat toteutuneet heidän visioidensa mukaisesti. Tie johtaa aina johonkin, kartturilla vain saattaa olla kartta hukassa.

No se on ollut hukassa jo turhan pitkään! Mutta päivä kerrallaan!

Kuis ny niin? Mi

tilanne lähipiirissä on aika kaoottinen

Eikö silloin ole kyse tilanteesta, joka juontaa juurensa sinusta johtumattomiin syihin? Eli vaikutteisiin ja muutujiin, jotka eivät ole vallassasi eikä niinkään valinnoistasi tai suunnan puutteesta johtuvaa.

Vierailija
21194/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut pitkästä aikaa jonkun josta on joku outo tunne ja ehkä varmuuskin. Ja tiedän että hän tuntee ehkä jotain samaa.

Haluan jopa olla hetken yksin ja miettiä näitä tunteita. 

Ei kannata ihastua ensimmäiseen randomtyyppiin, joka työpaikalla pölähtää. Se on vaan sitä omien toiveiden projisoimista toiseen.

Vierailija
21195/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, laitahan tunnistetta kehiin.

Hmm... - en

Hmmm. Laitoit kuitenkin. 

Et tunnista kumminkaan...?

Vierailija
21196/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

L***un silmissä on sellainen pilke, joka saa aivoni rekisteröimään nimenomaan naisena, potentiaalisena kumppanina. Aika harva nainen minuun vaikuttaa sillä tavalla. Mitä lie hän elämältään tahtoo? Tekisi mieli kysyä, mutta pari asiaa pitäisi tietää, jotta voisin arvioida, kannattaako kysyä. Vitsit, kun kertoisi kertoisi ne itse.

Vierailija
21197/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä siis kaipaat?

Täällä nyt tuntuu olevan joku hurjan ihania riimejä kirjoittanut ihminen. En tiedä itsekään.

Vierailija
21198/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunniste:olin viikko sitten telkkarissa. Ja olen tänä iltanakin. Puhun myös. 

Ohjelma?

Vierailija
21199/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

G: Onko kaivatullasi hyvä muisti? Kumpi teistä muistaa menneisyyteenne liittyvät asiat paremmin?

Luultavasti minä. 

Vierailija
21200/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä siis kaipaat?

Täällä nyt tuntuu olevan joku hurjan ihania riimejä kirjoittanut ihminen. En tiedä itsekään.

Lähettikö hän sulle jotain lemmenlurituksia vai ihastuitko johonkin julkkisräppäriin tmv.?

Ketju on lukittu.