Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salainen haaveeni on törmätä sattumalta keskuspuistossa, lenkillä.
Mielikuvissa vaihtaisimme sanoja ja numeroita, ehkä olisimme hetkellisesti käsikkäin. Intensiivisen tuijottamisen siivittämänä. Todellisuudessa varmaan korkeintaan nyökkäisimme, jos edes huomattaisiin toisiamme. En kylläkään edes tiedä, tekeekö lenkkejä siellä. Saahan sitä haaveilla.
Seuraavaksi ketjuasukki arvailee mikä keskuspuisto. Siinähän arvailee.
Lol, suomessa ei ole kuin yksi keskuspuisto ja se on Helsingissä. Espoossa on myös paikka joka kulkee nimeltä keskuspuisto. Mutta teknisesti ottaen Helsingin Keskuspuisto on ainoa keskuspuisto statuksen omaava keskuspuisto Suomessa.
Kuten sanottu, arvailee, ja siinähän arvailee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva ajatus se että sinä olet siellä kotonasi ja hoidat niitä lapsia sillä välin kun minä elän vapaasti elämääni.
En ikinä ajattelisi näin. Kaivatulla sellaiset lapset, joita minäkin hoitaisin mielelläni (tai olisin taustahenkilönä).
Oletko joskus ollut heidän kanssaan enemmän tekemisissä?
Prismassa nähty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vapaa et taida kuitenkaan olla, kun kaivattuasi ajattelet.
Jälleen ajatuksesta vapaampi, valitan - ne lapset.
Onhan sullakin vaimo, jota rakastat. Ei kai hän ole taakka?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan suuri osa palstalaisista kärsii kaikessa elämässää siitä, etteivät uskalla tavoitella mitään, vaan odotellaan kaikkea syliin tippuvaksi, muiden antamana. Tästä oli hyvä viesti vähän aikaa sitten ketjussa. Olisi monelle tarpeellistä sisäistää.
Koettakaahan nyt päättää. Ensin vauhkotaan, että jättäkää varatut miehet rauhaan ja sitten irvaillaan, että kun ei uskalleta tavoitella unelmia. Niin kumpi tässä nyt pitäisi sitten tehdä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvissa vaihtaisimme sanoja ja numeroita, ehkä olisimme hetkellisesti käsikkäin. Intensiivisen tuijottamisen siivittämänä. Todellisuudessa varmaan korkeintaan nyökkäisimme, jos edes huomattaisiin toisiamme. En kylläkään edes tiedä, tekeekö lenkkejä siellä. Saahan sitä haaveilla.
Lol, suomessa ei ole kuin yksi keskuspuisto ja se on Helsingissä. Espoossa on myös paikka joka kulkee nimeltä keskuspuisto. Mutta teknisesti ottaen Helsingin Keskuspuisto on ainoa keskuspuisto statuksen omaava keskuspuisto Suomessa.
Kuten sanottu, arvailee, ja siinähän arvailee. :)
Miksi hänen pitäisi arvata ja arvailla moista?
Pää taas täynnä pehmosia ajatuksia susta..
Ihan ketjua seuraamalla todettu. Joku mainitsee rantaraitin, niin joku googlettaa missä kaikkialla on rantaraitti ja arvailee, mikähän niistä mahtaisi olla. Sama toteutui keskuspuiston kanssa. Joku mainitsee että kaupunki tai nimi alkaa kirjaimella X, niin yritetään tarjota sillä kirjaimella alkavia jne. Harrastus se kai tuokin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani herääminen viereltäsi hellän ja kiihkeän yön jälkeen.
Tulisin ihan kiinni suhun kiehnäämään. Tarttuisit muhun ja painautuisit vasten. Ei olisi kiire minnekään. Rakastelun jälkeen keittäisit mulle aamupuuron.
Mun haaveissa me ei nukuttaisi erillään vaan jo valmiiksi kiinni toisissamme. Panemisen ja suihkun jälkeen hän toisi mulle kahvin vuoteeseen. Sitten lähtisin töihin.
Mies on luotu tyydyttämään naisen kaikki tarpeet ja palvelemaan häntä kaikella sydämellään 7/7.
Ok, mulla vähän vastavuoroisempi käsitys (paitsi seksin suhteen).
Vierailija kirjoitti:
Jos saataisiin tämä päivä yhteiseksi, miten vietetettäisiin se?
Voitaisi käydä jossain, ajelulla, ulkoilemassa tms. Kahvit ja hyvää syömistä. Mutta koska tämä ei toteudu niin menen töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän hän välttämättä itse kirjoittele Suomesta?
Vierailija kirjoitti:
Aavistelen että etsit mua. Tänään emme löydä toisiamme, mut ehkä vielä joskus katseemme kohtaa. Pienesti vielä toivo elää.
😭😭😭😭😭😭 en-tiiä....
Vierailija kirjoitti:
Ihan ketjua seuraamalla todettu. Joku mainitsee rantaraitin, niin joku googlettaa missä kaikkialla on rantaraitti ja arvailee, mikähän niistä mahtaisi olla. Sama toteutui keskuspuiston kanssa. Joku mainitsee että kaupunki tai nimi alkaa kirjaimella X, niin yritetään tarjota sillä kirjaimella alkavia jne. Harrastus se kai tuokin on.
Älä, en tajua ketä kiinnostaa. Itse skippaan kun tiedän varmaks ettei ole mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän hän välttämättä itse kirjoittele Suomesta?
Ei. On tosiaan yhdysvalloissakin new Yorkissa paikka nimeltä central park. Mutta ketä ylipäätään kiinnostaa, se missä tämä eräs haluaisi tavata jonkun. Ei minua ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän hän välttämättä itse kirjoittele Su
Ei. On tosiaan yhdysvalloissakin new Yorkissa paikka nimeltä central park. Mutta ketä ylipäätään kiinnostaa, se missä tämä eräs haluaisi tavata jonkun. Ei minua ainakaan.
Ympäri maailmaa on keskuspuistoja :D ja sinua tuntui kiinnostavan kun lähdit lollittelemaan oikein. Aloittajahan vain lähetti terveiset kaivatulleen.
Tarina päättymässä tähän syksyyn, lopullisesti viimeinkin
Vierailija kirjoitti:
It's not about who wants you. It's about who keeps choosing you constantly.
Mulla enemmänkin että kenet itsekin valitsen, ei se riitä että vain toinen valitsee
Vierailija kirjoitti:
^^Aloittaja lähetti vaan tosi kaipausta... enneminkin yksi ketjun vakkari trolli yrittää vaan keksiä jutun aihetta taas. Rollottele siinä vaan rauhassa. Hykerrellen 🤣🤣🤣🤣😂
Kyllä se nyt vaan taas oma tyhmyys ottaa sulla koville 👍 tsemppiä
Oi bella bella, sua mä niin kaipaan, bella bella, sua mä niin rakastan. Kutrisi kultaiset simmusi loistaessaan tuo hymyn loisteen kasvoille, oi bella bella oot niin upee.