Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
20901/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ajatus se että sinä olet siellä kotonasi ja hoidat niitä lapsia sillä välin kun minä elän vapaasti elämääni. 

En ikinä ajattelisi näin. Kaivatulla sellaiset lapset, joita minäkin hoitaisin mielelläni (tai olisin taustahenkilönä). 

Oletko joskus ollut heidän kanssaan enemmän tekemisissä?

Vierailija
20902/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin, etsin toki. Joskus etsin sinua virtuaalimaailmastakin. Etsin kunnes löydän jonkun, joka parhaiten vastaa sitä muistikuvaa ja mielikuvaa, jollainen mielessäni olet. Kun löydän sellaisen, katson kuvaa kuvitellen sen esittävän sinua. Sitten lausun jonkin kohteliaisuuden niin kuin sanoisin sen sinulle - toivoen, että sanoma resonoisi kaikilla universumin taajuuksilla ja jollain niistä tavoittaisi sinut siellä jossain. Tänään jossain tilanteessa, kun sitä vähiten osaat odottaa, Kaikkeus kuiskaa sinulle salatulla tavalla. "Niin kaunis!", se kuiskaa. Ehkä se kuiskaa se kadulla tanssivassa käpristyneessä koivunlehdessä, ehkä myöhästyneen muuttolinnun muita tavoittelevassa kutsuhuudossa, ehkä auringon pilkistyksessä verhon raosta. Ei voi tietää etukäteen. Pysy siis kuulolla, ole virkeä ja valpas. 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20903/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija, joko olet toipunut eilisestä? Pitäisikö sun lopetella niitä likööreitä...?

Vierailija
20904/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

D 🔥🌹

Vierailija
20905/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaas se iti. 

Vierailija
20906/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on luoduista kaikkein höperöin. Luoja ei tiennyt eikä kysynyt ensin luodulta, millaisen luoda.

Sä luulet, että ihmismies olis (ollut) jumalaa viisaampi? Tuohan on suoranaista jumalanpilkkaa?

Vierailija
20907/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen haaveeni on törmätä sattumalta keskuspuistossa, lenkillä. 

Mielikuvissa vaihtaisimme sanoja ja numeroita, ehkä olisimme hetkellisesti käsikkäin. Intensiivisen tuijottamisen siivittämänä. Todellisuudessa varmaan korkeintaan nyökkäisimme, jos edes huomattaisiin toisiamme. En kylläkään edes tiedä, tekeekö lenkkejä siellä. Saahan sitä haaveilla

Seuraavaksi ketjuasukki arvailee mikä keskuspuisto. Siinähän arvailee.

Vierailija
20908/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveissani herääminen viereltäsi hellän ja kiihkeän yön jälkeen.

Tulisin ihan kiinni suhun kiehnäämään. Tarttuisit muhun ja painautuisit vasten. Ei olisi kiire minnekään. Rakastelun jälkeen keittäisit mulle aamupuuron.

Mun haaveissa me ei nukuttaisi erillään vaan jo valmiiksi kiinni toisissamme. Panemisen ja suihkun jälkeen hän toisi mulle kahvin vuoteeseen. Sitten lähtisin töihin. 

Vierailija
20909/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveissani herääminen viereltäsi hellän ja kiihkeän yön jälkeen.

Tulisin ihan kiinni suhun kiehnäämään. Tarttuisit muhun ja painautuisit vasten. Ei olisi kiire minnekään. Rakastelun jälkeen keittäisit mulle aamupuuron.

Mun haaveissa me ei nukuttaisi erillään vaan jo valmiiksi kiinni toisissamme. Panemisen ja suihkun jälkeen hän toisi mulle kahvin vuoteeseen. Sitten lähtisin töihin. 

Mies on luotu tyydyttämään naisen kaikki tarpeet ja palvelemaan häntä kaikella sydämellään 7/7.

Vierailija
20910/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvissa vaihtaisimme sanoja ja numeroita, ehkä olisimme hetkellisesti käsikkäin. Intensiivisen tuijottamisen siivittämänä. Todellisuudessa varmaan korkeintaan nyökkäisimme, jos edes huomattaisiin toisiamme. En kylläkään edes tiedä, tekeekö lenkkejä siellä. Saahan sitä haaveilla

Eräässä keskuspuistossa olen käynyt lenkillä. Reitin varrella olevassa lammessa näin joskus rupiliskoja. Kävin aamuisin hyvin aikaisin ja varoiteltiin ettei kannata mennä yksin, jos joku mies vaanii. Ihan rauhassa sain olla ja lähentelyt oli enemmän kotini lähellä. En ole kaipaamasi, enkä varsinaisesti arvaile mikä keskuspuisto. Tämä oli omani. Tykkäsin käydä hyvin aikaisin siinä kuuden seitsemän aikaan, kun siellä ei ollut ketään. Vain peuroja ja muita eläimiä. 

Vierailija
20911/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sitä parasta mitä voi housut jalassa tehdä. 😘

Vierailija
20912/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaa et taida kuitenkaan olla, kun kaivattuasi ajattelet.

Jälleen ajatuksesta vapaampi, valitan - ne lapset.

Vierailija
20913/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saataisiin tämä päivä yhteiseksi, miten vietetettäisiin se?

Menisimme metsäretkelle. Sitten tanssisimme, ja illalla meillä olisi juhlat.

Vierailija
20914/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua että kukaan huomaa mua. Oon niin ruma. 

Vierailija
20915/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan, ota yhteyttä jne. viestit ovat joko vastuunpakoilua tai jo pakit saaneen ja kenties estetyn epätoivoista roikkumista.

Jos niin kovin kaipaat yhteyttä, ota se. Sälytät toisen harteille oman heikkoutesi muuten.

Jos olet ottanut ja sinulle on kerrottu, ettei kiinnostusta sinua kohtaan ole, et kykene kunnioittamaan toisen rajoja, mikäli tosissasi yrität vielä.

Ei kaikilla ole väylää ottaa yhteyttä. Esim mua ei tavoittaisi yhtään mistään, salainen numero eikä ensimmäistäkään sometiliä

Vierailija
20916/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taijampa lähtee sitä kohti. 

Vierailija
20917/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kuvitelma, ettei ihmiset olisi valmiita puhumaan, jos kaipaus on yhteinen. Välttämättä ei ole valmis kaikkeen toimintaan, mutta on hirveän vaikea nähdä syytä, miksei voisi puhua. En usko tuollaiseen. Taitaa olla taustalla paremminkin ajatus, että puhutaan, kunhan olet valmis ottamaan yhteyttä ja säästämään minut yhteydenoton aiheuttamilta mahdollisilta epämiellyttäviltä seurauksilta.

Juu, onhan se epämiellyttävää jos toista ei napannutkaan ja saa pakit, niin parempi että se toinen ottaa sen riskin. 

t: 90% ketjulaisista #odotellaan

Se on huvittavaa ja jossain määrin myös säälittävää. Halutaan niin maan prkleesti, mutta ei elettäkään tehdä itse. Pelko hallitsee mieltä, kun ollaan sisältä liian heikkoja kestämään mitään pettymyksiä. Samalla m

Miksette te ole jo ottaneet yhteyttä omaanne vaan edelleen kirjoittelette täällä?

Vierailija
20918/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua että kukaan huomaa mua. Oon niin ruma. 

Saat multa lämpimän halauksen. Pidän sua sylissäni oivan tovin - rutistan.

Vierailija
20919/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taijampa lähtee sitä kohti. 

Siitä vaan, hän tuskin kirjoittaisi "taidanpa" taijampa. 

Vierailija
20920/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy on ihanaa aikaa🍂🍁🍄 olis kiva elää sitä yhdessä.

Joo! Ei sienet mutta sateiset illat ja kynttilät!

Ketju on lukittu.