Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jos saataisiin tämä päivä yhteiseksi, miten vietetettäisiin se?
Mentäis Särkän päättäreihin 🎢🎠😃
Joskus toivon että ei oltais tavattu koskaan ja joskus toivon että ta-vat-tais aina. Ristiriitaista lauantaita ehkä just sulle.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko sä mua koskaan kun oot siellä omassa kodissasi? Mä olen ajatellut sua koko päivän. Toivottavasti huomenna on parempi ja pääsen jo yli.
Päivittäin olet ollut mielessä.
Ihana hymyilijä Katja, kaipaan sinua.
Tsemppiä syksyn haasteisiin! Ja nauti tästä päivästä- ensin täysillä
Aavistelen että etsit mua. Tänään emme löydä toisiamme, mut ehkä vielä joskus katseemme kohtaa. Pienesti vielä toivo elää.
Kuolemaani asti opiskelisin sitä, miten voisin antaa hänelle joka päivä ohikulkeissani mahdollisimman täydellisen sipaisun ja silityksen. Tällaiset ovat vaativia tutkimusaiheita. Ihmisikä on vajaamittainen rakkauden osoittamisen muotojen selvittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kuvitelma, ettei ihmiset olisi valmiita puhumaan, jos kaipaus on yhteinen. Välttämättä ei ole valmis kaikkeen toimintaan, mutta on hirveän vaikea nähdä syytä, miksei voisi puhua. En usko tuollaiseen. Taitaa olla taustalla paremminkin ajatus, että puhutaan, kunhan olet valmis ottamaan yhteyttä ja säästämään minut yhteydenoton aiheuttamilta mahdollisilta epämiellyttäviltä seurauksilta.
Juu, onhan se epämiellyttävää jos toista ei napannutkaan ja saa pakit, niin parempi että se toinen ottaa sen riskin.
t: 90% ketjulaisista #odotellaan
Se on huvittavaa ja jossain määrin myös säälittävää. Halutaan niin maan prkleesti, mutta ei elettäkään tehdä itse. Pe
Sehän se onkin kypsä tapa käsitellä saamansa pakit, että haukkuu toisen kuvottavaksi paskaksi. 🙄
Tämä edellinen oli varmaan vastaus minun kommenttiini. Kaivattuni ei ole kuvottava paska. Eikä kukaan pakit antanut. Sellainen ihminen on, jolle olen itse antanut pakit ja joka on itse ensin minut haukkunut kaikin erilaisin kääntein todeten ettei kaltaiseni ruma mätisäkki kelpaa yhtään kenellekään. Ja yhä vain näiden tokaisujen jälkeen on haaveillut suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa.
Jospa.
Niin.
Antaudun.
Saitte kaiken tärkeän yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kuvitelma, ettei ihmiset olisi valmiita puhumaan, jos kaipaus on yhteinen. Välttämättä ei ole valmis kaikkeen toimintaan, mutta on hirveän vaikea nähdä syytä, miksei voisi puhua. En usko tuollaiseen. Taitaa olla taustalla paremminkin ajatus, että puhutaan, kunhan olet valmis ottamaan yhteyttä ja säästämään minut yhteydenoton aiheuttamilta mahdollisilta epämiellyttäviltä seurauksilta.
Juu, onhan se epämiellyttävää jos toista ei napannutkaan ja saa pakit, niin parempi että se toinen ottaa sen riskin.
t: 90% ketjulaisista #odotellaan
Se on huvittavaa ja jossain määrin myös säälittävää. Halutaan niin maan prkleesti, mutta ei elettäkään tehdä itse. Pelko hallitsee mieltä, kun ollaan sisältä liian he
Kyllä minä ylitin itseni ja paljon ylitinkin ottamalla yhteyttä. Enkä edes vain kerran, koska ajattelin hänen yllättyneen ensimmäisestä yhteydenotosta. Hänen vastauksensa oli = ei vastausta, ei kiinnostusta. Mutta mikä ei tapa se vahvistaa. Muureja nimittäin. En mä ala häntä enempää häiritä yhtään mitenkään. Enemmän toivon ettei enää ikinä törmätä missään. Kyllähän se sitten vaikuttaa jatkossa siihen mitä muiden kanssa uskaltaa. Ylitin tuossa itseni niin paljon, koska jostain syystä olin aivan liian sokaistunut. Luulin molemminpuoliseksi.
Viime vuosina olen oppinut pois siitä kiltin tytön syndroomasta, jossa vain hyväksyn kaiken ja ihmiset voi käyttää hyväksi ja naureskella selän takana. Opin ettei minun tarvitse miellyttää yhtään ketään. Jos joku ihminen on mulkku niin todellakin näytän sen. Vanha minä olisi vain kuunnellut toiselta haukkuja, mutta nyt ei tee tiukkaa tirvaista päin naamaa "hyi helvetti, painu helvettiin kuvottava paska". Uusi minä mahtoi olla yllätys monelle. Eikös se ahdistunutkaan, eikö sen hyväntahtoisuutta voikaan käyttää enää hyväksi.
Silloin viestit eivät koskeneet sinua. Olet osasi tehnyt ja voit olla tyytyväinen siihen.
Loppuosasta huomiona, kun tahdoit sen jakaa, ettet kasvanut oikeaan suuntaan. Omia rajoja voi kunnioittaa ja asettaa ne toisten nähtäville myös fiksusti, ilman tarvetta loukata tai käydä päälle. Vielä on kasvamisen varaa. Mikäli käyttäydyt mulkkuina pitämillesi ihmisille mulkusti, olet heidän tasollaan, et sen yläpuolella. Olisi suotavaa ottaa vielä askel eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin lähteä nauttimaan syksyisestä aamupäivästä luontoon. Sitten yhteiset päiväunet 🤗
Vierailija kirjoitti:
Kiva ajatus se että sinä olet siellä kotonasi ja hoidat niitä lapsia sillä välin kun minä elän vapaasti elämääni.
En ikinä ajattelisi näin. Kaivatulla sellaiset lapset, joita minäkin hoitaisin mielelläni (tai olisin taustahenkilönä).
Vierailija kirjoitti:
Kuolemaani asti opiskelisin sitä, miten voisin antaa hänelle joka päivä ohikulkeissani mahdollisimman täydellisen sipaisun ja silityksen. Tällaiset ovat vaativia tutkimusaiheita. Ihmisikä on vajaamittainen rakkauden osoittamisen muotojen selvittämiseksi.
Ei se kovin vaikeaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin lähteä nauttimaan syksyisestä aamupäivästä luontoon. Sitten yhteiset päiväunet 🤗
H V
"Kyllä minä ylitin itseni ja paljon ylitinkin ottamalla yhteyttä. Enkä edes vain kerran, koska ajattelin hänen yllättyneen ensimmäisestä yhteydenotosta. Hänen vastauksensa oli = ei vastausta, ei kiinnostusta. Mutta mikä ei tapa se vahvistaa. Muureja nimittäin. En mä ala häntä enempää häiritä yhtään mitenkään. Enemmän toivon ettei enää ikinä törmätä missään. Kyllähän se sitten vaikuttaa jatkossa siihen mitä muiden kanssa uskaltaa. Ylitin tuossa itseni niin paljon, koska jostain syystä olin aivan liian sokaistunut. Luulin molemminpuoliseksi. "
Been there, done that.
Kaikki ns. varmat, stereotyyppiset (katseet, luotaavat kysymykset, kiusoittelu, vihjailu, punastelu, nauraminen ja kehut) kiinnostuksen merkit ilmassa. Saa joku itsevarmuus boosti ja rohkaistu tekemään aloite, johon toinen ei sano juuta eikä jaata. Ei edes mitään "olen varattu" johdannaista. Jaa, ei kai siinä.
Eipä sitä koskaan tiedä, kunnes toinen sanoittaa tuntemuksensa tai em. tilanteessa jättää sanoittamatta, sama mitkä merkit olisi ilmassa tai miten omassa päässä olisi vihreää valoa... Ja samalla jotkut mieltävät jonkun pelkän vilkuilun ihan ilmiselväksi aloitteeksi osaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet pa.ca.
Kiitos! Kaipaat kuitenkin. Jännä maku sulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risuleuka ja pikkuvaalea sama henkilö! 🤣
Mistä _tiedät_?
Siltähän tuo saattaa näyttää vaan mistä tietää?
Minuakin on täällä luultu samaksi kuin viestittelykumppaniani...
Täällä luullaan väärin vähän kaikkea, eikä edes jaksa korjata. Jo pitkään minun viestien jälkeen on kohta tullut joku Maija-väite. En ole Maija, en kaipaa Maijaa, eikä minulla ole mitään tekemistä kenenkään Maijan kanssa. Ihmisillä on tarve arvailla jostakin syystä, mutta pieleen menee. Eri
Hänellä vaan vastaus tulee usein heti viestin lähettämisen jälkeen.Vaikea kuvitella, että terve ihminen päivystäisi tällaisilla sivuilla.
sivu
En tarkoittanut, että joku päivystäisi mitään, mutta minua tunnutaan luulevan toiseksi. Ei voi puhua enää sattumasta kun näitä kertoja on ollut kymmeniä. Tästä Maijasta puhutaan vielä negatiiviseen sävyyn joten ilmeisesti ei ole edes tämän maijailijan kaipaaja vaan vihaaja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risuleuka ja pikkuvaalea sama henkilö! 🤣
Mistä _tiedät_?
Siltähän tuo saattaa näyttää vaan mistä tietää?
Minuakin on täällä luultu samaksi kuin viestittelykumppaniani...
Täällä luullaan väärin vähän kaikkea, eikä edes jaksa korjata. Jo pitkään minun viestien jälkeen on kohta tullut joku Maija-väite. En ole Maija, en kaipaa Maijaa, eikä minulla ole mitään tekemistä kenenkään Maijan kanssa. Ihmisillä on tarve arvailla jostakin syystä, mutta pieleen menee. Eri
Hänellä vaan vastaus tulee usein heti viestin lähettämisen jälkeen.Vaikea kuvitella, että terve ihminen päivystäisi tällaisilla sivuilla.
sivu
Tätä ketjua käytetään myös niin että laitetaan toiselle linkki meilitse kommenttiin. Tai ollaan irl sovittu tietyt ajat milloin ollaan täällä...
Sehän se onkin kypsä tapa käsitellä saamansa pakit, että haukkuu toisen kuvottavaksi paskaksi. 🙄