Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
20861/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysaamun aurinko paistaa sisään ikkunasta. Ehkä lähden kaupungille vaeltelemaan päämäärättömästi, aavistus sinusta mukanani. 

Vierailija
20862/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan suuri osa palstalaisista kärsii kaikessa elämässää siitä, etteivät uskalla tavoitella mitään, vaan odotellaan kaikkea syliin tippuvaksi, muiden antamana. Tästä oli hyvä viesti vähän aikaa sitten ketjussa. Olisi monelle tarpeellistä sisäistää.

Miten sulla? Oletko tehnyt jotakin kaivattusi tavoittamiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20863/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli uusi unelma meihin liittyen.

Minkä moinen?

Vierailija
20864/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätys unikeko!  Blenderi surisee jo🥤

Tällainen olisi kyllä herätys rasittavimmasta päästä. Ylipäätään herättely saati jotenkin puuhakkaasti tuollaiseen tyyliin vapaa-aamuna: rotkoon. 

Vierailija
20865/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos avaisin sydämeni, sieltä levähtäisi kesäisessä loistossaan oleva niitty kukkasineen, perhosineen ja pörriäisineen.

Ketä silloin ajattelet?

Vierailija
20866/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen ylläri tälle aamulle. Erään ihmisen sisarus otti yhteyttä edistääkseen erään sekä minun yhteyttä tai yhteydenottoa. Tämmöiseen en olekkaan ennen törmännyr. 

20867/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kuvitelma, ettei ihmiset olisi valmiita puhumaan, jos kaipaus on yhteinen. Välttämättä ei ole valmis kaikkeen toimintaan, mutta on hirveän vaikea nähdä syytä, miksei voisi puhua. En usko tuollaiseen. Taitaa olla taustalla paremminkin ajatus, että puhutaan, kunhan olet valmis ottamaan yhteyttä ja säästämään minut yhteydenoton aiheuttamilta mahdollisilta epämiellyttäviltä seurauksilta.

Juu, onhan se epämiellyttävää jos toista ei napannutkaan ja saa pakit, niin parempi että se toinen ottaa sen riskin. 

t: 90% ketjulaisista #odotellaan

Se on huvittavaa ja jossain määrin myös säälittävää. Halutaan niin maan prkleesti, mutta ei elettäkään tehdä itse. Pelko hallitsee mieltä, kun ollaan sisältä liian heikkoja kestämään mitään pettymyksiä. Samalla m

Just eilen laitoin viestin ja ehdotin tapaamista ihan suoraan. Ny vaan odotellaan, mitä sieltä tulee

Vierailija
20868/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko pienistä hetkistä tehdä oletuksia hyvästä olosta toisen seurassa, sellaisesta mistä on tiedostamattaan aina jotenkin haaveillut?

Vierailija
20869/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä huolimatta kaipaan sinua.

Vierailija
20870/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕🌼

Vierailija
20871/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy on ihanaa aikaa🍂🍁🍄 olis kiva elää sitä yhdessä.

Niin on Kevät ja syksy. Odotus ja täyttymys. 🍂🍂👍

-sivusta

Vierailija
20872/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saataisiin tämä päivä yhteiseksi, miten vietetettäisiin se?

Vierailija
20873/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Risuleuka ja pikkuvaalea sama henkilö! 🤣

Mistä _tiedät_?

Siltähän tuo saattaa näyttää vaan mistä tietää?

Minuakin on täällä luultu samaksi kuin viestittelykumppaniani...

Täällä luullaan väärin vähän kaikkea, eikä edes jaksa korjata. Jo pitkään minun viestien jälkeen on kohta tullut joku Maija-väite. En ole Maija, en kaipaa Maijaa, eikä minulla ole mitään tekemistä kenenkään Maijan kanssa. Ihmisillä on tarve arvailla jostakin syystä, mutta pieleen menee. Eri

Hänellä vaan vastaus tulee usein heti viestin lähettämisen jälkeen.Vaikea kuvitella, että terve ihminen päivystäisi tällaisilla sivuilla.

sivu

Vierailija
20874/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voitais elää kaivatun kanssa keväät ja syksyt. Ja joulun aika.

Vierailija
20875/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sylikkäin

Vierailija
20876/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva ajatus se että sinä olet siellä kotonasi ja hoidat niitä lapsia sillä välin kun minä elän vapaasti elämääni. 

Rakastan lapsiani, joten en varsinaisesti kärsi heidän kanssaan olemisesta. Mikä oli tämän ajatuksesi pointti?

Kiva ajatus se että olet hoitamassa rakkaudellasi niitä lapsia siellä kotonasi. Sehän se oli. Aina ei kerrasta ymmärretä sanomaa.

Vierailija
20877/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa.

Jospa. 

Niin.

Vierailija
20878/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen kuvitelma, ettei ihmiset olisi valmiita puhumaan, jos kaipaus on yhteinen. Välttämättä ei ole valmis kaikkeen toimintaan, mutta on hirveän vaikea nähdä syytä, miksei voisi puhua. En usko tuollaiseen. Taitaa olla taustalla paremminkin ajatus, että puhutaan, kunhan olet valmis ottamaan yhteyttä ja säästämään minut yhteydenoton aiheuttamilta mahdollisilta epämiellyttäviltä seurauksilta.

Juu, onhan se epämiellyttävää jos toista ei napannutkaan ja saa pakit, niin parempi että se toinen ottaa sen riskin. 

t: 90% ketjulaisista #odotellaan

Se on huvittavaa ja jossain määrin myös säälittävää. Halutaan niin maan prkleesti, mutta ei elettäkään tehdä itse. Pelko hallitsee mieltä, kun ollaan sisältä liian heikkoja kestämään mitään pettymyksiä. Samalla m

Kyllä minä ylitin itseni ja paljon ylitinkin ottamalla yhteyttä. Enkä edes vain kerran, koska ajattelin hänen yllättyneen ensimmäisestä yhteydenotosta. Hänen vastauksensa oli = ei vastausta, ei kiinnostusta. Mutta mikä ei tapa se vahvistaa. Muureja nimittäin. En mä ala häntä enempää häiritä yhtään mitenkään. Enemmän toivon ettei enää ikinä törmätä missään. Kyllähän se sitten vaikuttaa jatkossa siihen mitä muiden kanssa uskaltaa. Ylitin tuossa itseni niin paljon, koska jostain syystä olin aivan liian sokaistunut. Luulin molemminpuoliseksi. 

Viime vuosina olen oppinut pois siitä kiltin tytön syndroomasta, jossa vain hyväksyn kaiken ja ihmiset voi käyttää hyväksi ja naureskella selän takana. Opin ettei minun tarvitse miellyttää yhtään ketään. Jos joku ihminen on mulkku niin todellakin näytän sen. Vanha minä olisi vain kuunnellut toiselta haukkuja, mutta nyt ei tee tiukkaa tirvaista päin naamaa "hyi helvetti, painu helvettiin kuvottava paska". Uusi minä mahtoi olla yllätys monelle. Eikös se ahdistunutkaan, eikö sen hyväntahtoisuutta voikaan käyttää enää hyväksi. 

Vierailija
20879/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaa et taida kuitenkaan olla, kun kaivattuasi ajattelet.

Vierailija
20880/55805 |
21.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sylikkäin

Haluaisin.

Ketju on lukittu.