Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinä päivinä pitäisi tehdä päätös, mitä teen joulun jälkeen. Tällä hetkellä en oikeasti tiedä. Tällä paikkakunnalla tuntuu olevan mahdotonta työskennellä, koska kaivattu. Vaikka häntä ei ole mailla eikä halmeilla, hän tunkeutuu ajatuksiin varkaan lailla. Ajatusvaras siis. En haluaisi paeta minnekään, koska ajatukset seuraavat kyllä mukana. Pitäisi tehdä näille ajatuksille jotakin. Ja olen tehnytkin. Siltikin yhä pyörit tyyliin 24/7 mielessäni. Voi hemmetin hemmetti.
No voi voi.
Kai täällä saa omaa saagaansa kertoa? Kullakin omat kipukohtansa. Ap
Voi voi. Saa tietenkin kertoa. Mutta älä odota että kukaan käyttäytyisi odotuksiesi mukaisesti.
Surullista.
No mitä vattua? En minä ole odottanut keltään yhtään mitään. Kunhan omaa päätäni tyhjentelen tänne. Kaivattu saa ja elääkin täyttä elämää. Ei hän tiedä minun pääni myllerryksestä ja hyvä ettei tiedäkään. Ap
ottaisitpa vastaan minut
hyvää viikonloppua
t,k
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miksi rakastuit häneen?
En ole rakastunut häneen. Vielä. Hän kiinnostelee ja olen häneen tykästynyt ja vähän jo ihastunutkin. Rakastuakin voisin. Hän on vastuullinen, upea, hauska ja sanavalmis. Hän on myös epävarma, rikki ja herkkä. Meillä on samanlainen huumorintaju, kipinää ja kemiaa. Hänellä on ihanat nauravat silmät, upea hymy ja ihanat huulet suudella. Hän on täydellinen. Haluaisin tutustua häneen kunnolla ja kulkea yhteisiä polkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkky tyyli kollega, ei jaksa kyllä katsella
Mikäs siinä nyt niin järkyttää?
Noku ei o minaria tai persvakotrikoita ni hän on pettyny mikäli vakkari stayuppiukkeli oli tää.
Ihmeitä ei oo tulossa
Mitään hyvää ei oo tapahtumassa
Samaa p askaa aina vaan.
Luuseri mikä luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeitä ei oo tulossa
Mitään hyvää ei oo tapahtumassa
Samaa p askaa aina vaan.
Luuseri mikä luuseri.
Tää on varmaan ainakin mulle. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Lähdetäänkö Venetsiaan?
Päiväreissulle joo, mutta ei mielellään yöksi. Siinä on lähellä yksi kiva paikka missä voidaan yöpyä.
Ke-ke. Miksi jäin miettimään sinua näin? Pelkään, että sinusta tulee nyt obsessioni. Ihanaa viikonloppua! Tee jotain, josta tykkäät! <3
Vierailija kirjoitti:
Sori kakkapylly. Menin ehkä vähän liian pitkälle. 🥲
Toisena esiintyminen ei ole sopivaa. Eikä se AM minua kaipaa. Aina ei edes tervehdi tai ole näkevinään.
Vierailija kirjoitti:
Ke-ke. Miksi jäin miettimään sinua näin? Pelkään, että sinusta tulee nyt obsessioni. Ihanaa viikonloppua! Tee jotain, josta tykkäät! <3
Nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nn?
Juu
Viikonlopun iloksi G; kuvaile jotakin kaivatun netistä löytyvää kuvaa ja mikä siinä on ihanaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kakkapylly. Menin ehkä vähän liian pitkälle. 🥲
Toisena esiintyminen ei ole sopivaa. Eikä se AM minua kaipaa. Aina ei edes tervehdi tai ole näkevinään.
En nyt tiedä mistä puhut. Ehkä tässä on jokin väärinymmärrys. 😌
Taidat tosiaan olla mökillä ja ulottumattomissa viikonlopun. 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nähdä sinut. Silmäni ovat sinua vailla, sydämeni sitäkin enemmän.
Sulla on jo puoliso, muuten uskaltaisit kysyä.
Miten tuo liittyy alkuperäiseen viestiin?
Slàinte
Jos tiedät lempimerkkini, niin hyvää viikonloppua. Oot paras.
Hon är 👩🏻🏫 och 58😚