Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miksi rakastuit häneen?
En ole rakastunut häneen. Vielä. Hän kiinnostelee ja olen häneen tykästynyt ja vähän jo ihastunutkin. Rakastuakin voisin. Hän on vastuullinen, upea, hauska ja sanavalmis. Hän on myös epävarma, rikki ja herkkä. Meillä on samanlainen huumorintaju, kipinää ja kemiaa. Hänellä on ihanat nauravat silmät, upea hymy ja ihanat huulet suudella. Hän on täydellinen. Haluaisin tutustua häneen kunnolla ja kulkea yhteisiä polkuja.
milloin ootte suudelleet?
Vierailija kirjoitti:
Slàinte
Jos tiedät lempimerkkini, niin hyvää viikonloppua. Oot paras.
Koff. Muovitupista kädenlämpöisenä.
Vierailija kirjoitti:
Slàinte
Paha lähtee arvaamaan, mutta toi on itsessäänkin merkki. En tiiä mistä tiedän, mutta joskus varmaan törmännyt ohimennen. Oisko se?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en olis ikinä antanut pakkeja, jos oisit lähestynyt.
Lähestyn kyllä vielä, näin siitä untakin.
Anna joku vinkki.
Se hali oli ihana. Kiitos. Jään ikävöimään.
Kaipuu kuin etelän tuuli, jonka pohjoisen viima vei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Miksi rakastuit häneen?
En ole rakastunut häneen. Vielä. Hän kiinnostelee ja olen häneen tykästynyt ja vähän jo ihastunutkin. Rakastuakin voisin. Hän on vastuullinen, upea, hauska ja sanavalmis. Hän on myös epävarma, rikki ja herkkä. Meillä on samanlainen huumorintaju, kipinää ja kemiaa. Hänellä on ihanat nauravat silmät, upea hymy ja ihanat huulet suudella. Hän on täydellinen. Haluaisin tutustua häneen kunnolla ja kulkea yhteisiä polkuja.
milloin ootte suudelleet?
Kesällä )) Jos oltais järkevii,me lähdettäs kotiin,ei käveltäs kohti uusii ongelmii - jotenkin näin Samuli Edelman laulaa
Vierailija kirjoitti:
Taidan vaan juoda kahvit tossa partsilla ja sitten starttaan viikonlopun. Ei täs oo mitään voitettavaa ja suoraan sanoen. Tympii jo vähän.
Ja kyllä. Ihan oma vikani, tyhmä minä. Ärsyttää ja vaivaa todella. 😔
Mikä nyt mieltä niin painss
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halut on ihan yhtä kovat kuin keväällä 2020. Kun liekki syttyy, ei se niin vain sammu. Voi olla, että nyt se palaa jopa puhtaammin kuin silloin.
Mikä siitä tekee puhtaamman?
Eikö liekki ole puhdas silloin kun se palaa hiljaa ja tasaisesti, lähes huomaamatta? Vuonna 2020 oli kaikenlaista, mikä sai liekin lepattamaan ja palamaan epätasaisesti. Silloin se oli vaarassa ryöstäytyä valloilleen, välillä sammua kokonaan, oli kaikenlaista karstaa palamisen tiellä. Nyt se palaa salaisemmin mutta tasaisesti ja puhtaasti.
Selvä pyy! Jos tuli olisi ryöstäytynyt, mitä olisi tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: puhelinnueroidenne kolmen viimeisen numeron summa yhteenlaskettuna!
27
Kerro, miksi estin sinut?
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun iloksi G; kuvaile jotakin kaivatun netistä löytyvää kuvaa ja mikä siinä on ihanaa?
Uusin taitaa olla virallinen kuva, mutta se on hymykuva. Tykkään siitä, kun siinä on kaivattu. 🤓 Ei se silti hirveästi lohduta, kun hän on vain kuvassa minulle olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Slàinte
se on tämä CaptainScotch savuwiski
Vierailija kirjoitti:
30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikonlopun iloksi G; kuvaile jotakin kaivatun netistä löytyvää kuvaa ja mikä siinä on ihanaa?
Uusin taitaa olla virallinen kuva, mutta se on hymykuva. Tykkään siitä, kun siinä on kaivattu. 🤓 Ei se silti hirveästi lohduta, kun hän on vain kuvassa minulle olemassa.
Pepsodent hymy.
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen paita ja musta alaosa. Hän on niin kaunis. Hän on niin aito. Hän on niin syvä. Mulla on ikävä.
Miksi olet niin hiljaa? Mietinpähän vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
27
Kerro, miksi estin sinut?
Halusin käydä läpi vanhat asiat puhdistaakseni pöydän mutta et halunnut puhua niistä ja koit sen jankutuksena.
Olisi kakkua. Tulepas kahville!
Ei oo varmaan mitään sanottavaa
Mä niiiiin kaipaan sua. Hymyilit mulle ja nyt odotan jo naimisiin menoa. Sormuksekin on hankittu.