Pääsettekö töistä aikaisemmin perjantaisin?
Kommentit (40)
Joo, olen tuntityöläinen, ja perjantaina on lyhyempi päivä. (Ja pienempi palkka.)
Vierailija kirjoitti:
En käy töissä
Sitten ei tarvitse vastata tänne! Et tajunnut?
En. Mulla on mun oma vastuualue ja hoidan sen niinkuin parhaaksi näen kunhan pääsen tavoitteisiin. Käytännössä ja ihan omasta halusta teen perjantaisin asioita valmiiksi ja tänäänkin lopetin klo 19 aikaan. Työpäivä alkoi klo 8. Tekemistä riittää niin paljon kun vaan ikinä haluaa tehdä ja kollegoita on eri aikavyöhykkeilläkin niin se vaikuttaa kans. Olen täysin tyytyväinen ja työni on paitsi erittäin hyvin palkattua niin joustavaa, välillä voin olla päivän tai puolikkaan pois eikä kukaan perään kysele kun itse kalenteriani hallinnoin.
Ei lapsia ja suht vapaat työajat, joten teen perjantaisin yleensä pitkän päivän. Tykkään saada viikon päätteeksi asioita pakettiin, ja perjantai-iltaisin on hyvä keskittyä. Kahdeksan aikoihin lopettelen ja lähden suoraan kaupungille syömään ja iltamenoihin.
Kesällä teen usein perjantaina lyhyen päivän, ja lähdetään mahdollisimman aikaisin landelle.
Kyllä lähdin aikaisemmin niin että olin huppelissa jo neljältä. Nyt avaan jo toisen pullon viiniä
Riippuu perjantaista lähdenkö ajoissa vai myöhässä.
Meillä pomo lähtee usein lounaan jälkeen. Osa lähtee hänen lähdettyään ja mä.. oikeastaan nautin, kun saan tehdä yksin töitä.
Kolmelta loppuis päivä, usein lähden puoli viisi.. että käyn kaupassa ja olen 17.00 kotona, kun muutkin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Lähden aiemmin.
Aiemmin kuin kuka tai aiemmin kuin milloin?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kellään ole normaalia työviikkoa?
Ei kai sitä kasista neljään ma-pe työvikkoa ole enää kenelläkään, jos sitä tarkoitat normaalilla, joka siis jo hyvin epänormaali.
Mulla ihan normaali päivätyö (soteala). Lähden perjantaisin tuntia aikaisemmin. Teen muina päivinä 15 min pidempään töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä kasista neljään ma-pe työvikkoa ole enää kenelläkään, jos sitä tarkoitat normaalilla, joka siis jo hyvin epänormaali.
Kyllä on aika monellakin, tai siis seiskasta kolmeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasista ei kyllä mulla alkaa klo seitsemältä.
Harvemmin teen perjantaisin lyhyempää päivää. Meillä on liukuva työaika, joten se olisi kyllä mahdollista, mutta tänään tein tunnin ylimääräistä, kun työtilanne sitä vaati. Teen asiantuntijatyötä ja minun töitäni ei tee kukaan muu, joten voin aika vapaasti pitää saldovapaita pois työtilanteen mukaan. Nyt säästän saldovapaita joulun ympärille, saan siihen mukavan loman.
Minulla ei ole oikeastaan työaikoja ja lopetan perjantaina aiemmin jos on joku meno vaikka mökille. 37.5h teen yleensä viikossa.