Hotellihuoneen jääkapissa oli siideriä niin maksoi 9 euroa tölkki.
Hitto mitä kiskontaa oikeesti se hinta. En ottanut vaan hain kaupasta sitten halvemmalla kun oltiin lomareissulla tyttöystävän kanssa.
Kommentit (60)
Sehän se juttu onkin. Paljonko maksaa ilman, että joudut kävelemään x metriä saadaksesi tuotteen vai otatko sen siitä sängyn vierestä.
Hotellit ovat muutenkin järkyttävän kalliita. 100-200 euroa siitä, että saa nukkua yhden yön katon alla.
Minä nukun aina ulkona puistonpenkillä ja varastan lonkeron salesta. Miten ihanan halpaa verrattuna hotelliin ja minibaariin. Mikä säästö!
Vierailija kirjoitti:
Sehän se juttu onkin. Paljonko maksaa ilman, että joudut kävelemään x metriä saadaksesi tuotteen vai otatko sen siitä sängyn vierestä.
+ saa otettua baarikaapista mihin vuorokaudenaikaan tahansa.
Minä nukun aina minibaarissa ja säästän hotellihuoneen hinnan. Säästyneellä summalla voi sitten juoda sidukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Hotellit ovat muutenkin järkyttävän kalliita. 100-200 euroa siitä, että saa nukkua yhden yön katon alla.
Paljonko sen hotellin sitten pitäisi mielestäsi maksaa? Ota huomioon, että hinnan pitää kattaa osuus hotellin rakennus- ja ylläpitokustannuksista, siivous, vuodevaatteiden ja pyykeiden pesu, muun henkilökunnan palkat, aamiaisen raaka-aineet ja hinta, nettiyhteyden hinta ja tietysti verot. Monet hotellit ovat hyvällä paikalla kaupungin keskustassa, jossa maa maksaa enemmän tai tontin vuokra on korkeampi.
Minusta asiallisentasoisesta hotellihuoneesta 100€/yö on vielä ihan kohtuuhinta ja joissain tapauksissa jopa 200€ on hyväksyttävissä. Jos haluaa parempaa laatua ja palvelua, voi tietysti maksaa enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Baarikaappi niin baarihinnat.
Joissakin hotelleissa minibaarin tuotteet sisältyvät huoneen hintaan, eikä huone silti ole kohtuuttoman kallis.
Vierailija kirjoitti:
Tai kun tulet baarista hotellihuoneeseen valomerkin jälkeen, niin paljonko maksat, että saat vielä juomista!
Itse aina käyn hotelliin tullessani pari olutta ostamassa yleensä mukaan huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Citymarketissa maksoi naudansisäfile 54€/kg. Ostin kassleria, ei maksanut kun 7,9€/kg
Köyhillä se elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei baarikaapista kannata ostaa mitään. Ostaa kaupasta. Saa sitä, mitä haluaa ja halvemmalla.
Niinpä niin, halvemmalla. Se on joillekin lempisana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Citymarketissa maksoi naudansisäfile 54€/kg. Ostin kassleria, ei maksanut kun 7,9€/kg
Lidlissä naudan sisäfile maksaa vaan 19,99€/kg.
Niin, mutta mistä maasta sekin liha tulee?
Kannattaa olla varovainen, jossain baarikaapeissa on anturit jotka tunnistavat jos tuotteisiin kosketaan, ja tuote lisätään laskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kun tulet baarista hotellihuoneeseen valomerkin jälkeen, niin paljonko maksat, että saat vielä juomista!
Itse aina käyn hotelliin tullessani pari olutta ostamassa yleensä mukaan huoneeseen.
Juoppojen hommaa! Vielä baarin jälkeenkin pitää imeä sitä olutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä nukun aina ulkona puistonpenkillä ja varastan lonkeron salesta. Miten ihanan halpaa verrattuna hotelliin ja minibaariin. Mikä säästö!
Aamulla heräät perse kipeenä ja hattu täynnä rahaa
Meillä oli työreissu, jossa eräs mies kuvitteli baarikaapin sisällön kuuluvan mukaan työpaikan laskuun ja tyhjensi sen täysin joka päivä. Oli siis pidempi kuin yön reissu. Jälkikäteen, kun töihin tuli työnantajalle lasku tuli selvitystä miksei ollut maksanut sitä. Joutuihan se itse maksamaan kaiken, vaikka luuli ilmaisia juovansa. Varmaan kirpaisi pienipalkkaista. Sitä en tiedä ilmoittiko kaapin tyhjennyttyä aina respaan täydennystarpeesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sen hotellin sitten pitäisi mielestäsi maksaa? Ota huomioon, että hinnan pitää kattaa osuus hotellin rakennus- ja ylläpitokustannuksista, siivous, vuodevaatteiden ja pyykeiden pesu, muun henkilökunnan palkat, aamiaisen raaka-aineet ja hinta, nettiyhteyden hinta ja tietysti verot. Monet hotellit ovat hyvällä paikalla kaupungin keskustassa, jossa maa maksaa enemmän tai tontin vuokra on korkeampi.
Minusta asiallisentasoisesta hotellihuoneesta 100€/yö on vielä ihan kohtuuhinta ja joissain tapauksissa jopa 200€ on hyväksyttävissä. Jos haluaa parempaa laatua ja palvelua, voi tietysti maksaa enemmänkin.
Minun 86-neliöisen 2011 rakennetun ylimmän kerroksen asuntoni kuukausivastike on 260e. On taatusti hotellihuonetta laadukkaampi. Siihen nähden pidän 200 euroa yhdestä yöstä aika hintavana.
Aikamoinen hinta tosiaan. Noin ne hinnoittelee itsensä ulos markkinoilta, hiteillä menee muutenkin huonosti.