Yle: Yhden kauden kansanedustaja Marjut Köpsi on nostanut n. 4000€/kk sopeutumisrahaa jo 25 vuotta
"Heinäkuussa Köpsi kertoi Ylelle viettävänsä arkea koiria ulkoiluttamalla sekä saaristossa veneilemällä.
Siellä on kiva puksuttaa, hän sanoi."
onko tämä sitä parempaa työttömyyttä? tyyppi ei ole vuoden 1999 jälkeen tehnyt mitään töitä mutta rahaa kaadetaan tilille enemmän kuin ekonomille.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuen saajat ovat naisia.
Milloin Sipilä huomasi munansa poistaa? Ensimmäisenä oli sen witun pärstä kun oli tuensaajat esiteltynä.
PersuSoini nostaa sopeutumisrahaa 65 vuotiaaksi saakka ja sitten sopeutumiseläkkeelle.
Ei taida olla tuolla kokoomusnaisella minkäänlaista käsitystä siitä, mikä on moraalisesti oikein. Saisi hävetä.
Eikö tämä sama kansanedustaja saanut tuomion sukulaisensa rahojen kavalluksesta. Ja sama puolue eli Kokoomus
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5003274a-4e6d-4b0f-9451-7813d137a…;
Voi pieksut mikä nainen. Varasti rahaa jopa vanhalta isältään ja piti nälässä, kun ei ollut rahaa ruokaa. Onneksi vanhus pääsi hoitokotiin, kun aliravittu.
Mä ihmettelen kuinka tämä on mahdollista, kun netissä lukee että max 3 vuotta maksetaan. Onko hän jonkun vanhan systeemin piirissä?! En ymmärrä...
Marjut Köpsi oli vaativana kansanedustajakautenaan nimeltään Marjut Kaarilahti. Muistan kun hän kansanedustajan vaalitentissä kertoi kun aikoinaan kysyttiin kantaa ydinvoimaan että minä terveyden huollon ammattilaisena kyllä tunnen ydinvoiman vaarat ja siksi olen ydin voiman kannalla sitten kun hän eduskuntaan päästessään joutui äänestämään ydinvoimasta kyllä tai ei niin hän äänestikin ei.
Sanoin jo silloin että tuo on selkeää äänestäjien pettämistä. Varsinkin kun tiedän että terveydenhoitaja ei tiedä ydinvoiman vaaroista yhtään sen enempää kuin tavallinenkaan ihminen.
Sitten tuli vielä tämä rahan pummaaminen valtiolta 26 vuoden sopeutumisrahan muodossa ja päälle vielä säälitävääkin sälittävämpi käytös. Varastaa rahaa omalta isältään. Miten kehtaa? Eikö Marjut Kaarilahden päässä ole mitään moraalia?
Olen 100 varma että silloin kun Marjut oli nuori hänen isänsä teki kaikkensa ainoan tyttärensä hyvinvoinnin eteen ja tässä on kiitos.
Kaarilahden suku on varmaan hyvin hyvin ylpeä Marjutin toiminnasta.