Haistakoon huilun koko valtiovalta!!!!!!!!
Mitä te muuta meinaatte tehä nyt, kun tuet ja eläkeputki ym on viety. Itse olen väliinputoaja, kerkesi ensimmäinen velvoitetyö tulla ja nyt se vedetään minulta pois?
Kuinkahan monelle on käynyt näin, jos ei monelle, niin mitenkähän paljon valtio tuossa asiassa säästää? On varmaan joistain senteistä vaan yse!
Kommentit (44)
Mene töihin ja lopeta valittaminen. Metsässä on marjoja mitä poimia. Vtun valittajat suksikaa muualla jos tämä maa ei kelpaa. Kukaan ei kaipaa tetiä elättejä takaisin. Mitä menitte tuhoamaan tämän maan loisimisellanne.
Vierailija kirjoitti:
OLisi jo aika että saadaan vähemmäksi yhteiskunnan varassa eläviä. Olisiko eutanasia laki hyvä ratkaisu jotta saadaan tukien varassa eläviä vähennettyä. Työssä käyvät ovat lopen kyllästyneet sossupummien kitinään.
Sossupummien ja sossupummien, etkö muuta osaa hokea? Tainnut jäädä opiskelut vajaaksi tuolla kielitaidolla?
Minua ei koskaan ole haitannut työttömät, ei se minulta ole koskaan ollut poissa, olipa työttömiä miten paljon tahansa, palkan olen saanut aina oikein ja eläm on luistanut mallikkaasti. Toista se varmaan on noilla työttömillä, ei nille rahaa tule ikkunoista ja ovista ,niin, kuin moni luulee. Ei niillä ole hurraamista, laskevat senttejä joka kuukausi.
Miksi olet/olette katkeria työttömistä ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ja lopeta valittaminen. Metsässä on marjoja mitä poimia. Vtun valittajat suksikaa muualla jos tämä maa ei kelpaa. Kukaan ei kaipaa tetiä elättejä takaisin. Mitä menitte tuhoamaan tämän maan loisimisellanne.
Ei minulla ole pula marjoista eikä ruuasta. Enkä niitä marjoja muutenkaan halua kerätä, ei ne ole vielä niin puhtaita, että kannattaisikaan.
Annappa perustelut sille, miten työttömät on ovat tuhonneet maan? Vastaus ei ole loisimisella!
OLisi jo aika että saadaan vähemmäksi yhteiskunnan varassa eläviä. Olisiko eutanasia laki hyvä ratkaisu jotta saadaan tukien varassa eläviä vähennettyä. Työssä käyvät ovat lopen kyllästyneet sossupummien kitinään.