Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistakoon huilun koko valtiovalta!!!!!!!!

Vierailija
16.08.2024 |

Mitä te muuta meinaatte tehä nyt, kun tuet ja eläkeputki ym on viety. Itse olen väliinputoaja, kerkesi ensimmäinen velvoitetyö tulla ja nyt se vedetään minulta pois?

Kuinkahan monelle on käynyt näin, jos ei monelle, niin mitenkähän paljon valtio tuossa asiassa säästää? On varmaan joistain senteistä vaan yse!

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn paskalla ihan samalla tavalla, kuin tähänkin asti. 

Vierailija
2/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut irtisanottiin töistä leikkausten takia ja se on kunnon haista huilu kokemus. 

Lisää irtisanomisia tulossa! Hienoa äänestäjät, kiitos vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn paskalla ihan samalla tavalla, kuin tähänkin asti. 

Sinulla ainakin muonaa sit riittää, kun paskakin lentää ja sitä  riittää!!

Vierailija
4/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin ne elämän realiteetit jo parikymppisenä lähihoitaja opiskelijana, enkä rakentanut elämääni tukien varaa.

Yllä sanottiin hyvin, paska ei lakkaa koskaan kulkemasta. Teen varmaan työtäni vielä silloinkin kun olen itse kuolemassa paskat housuissa palvelutalon siivouskomeron lattialle. 

Vierailija
5/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauksia tarvitaan noin kymmenkertainen määrä että velkaantuminen saadaan kuriin. Se on tosiasia. Nyt on vasta näperrelty pienillä leikkauksilla. Oikeasti Suomella ei ole ollut pitkään aikaan varaa hyvinvointivaltioon.

Vierailija
6/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa elättää itsensä sen sijaan että odottaisi valtion tekevän sen.

Vierailija
7/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttavaa, että otsikko oli kerrankin kieliopillisesti oikein. 

Vierailija
9/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei kykene töihin ja silti heiltä viedään tuet. Täysin sadismia.

Vierailija
10/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin ne elämän realiteetit jo parikymppisenä lähihoitaja opiskelijana, enkä rakentanut elämääni tukien varaa.

Yllä sanottiin hyvin, paska ei lakkaa koskaan kulkemasta. Teen varmaan työtäni vielä silloinkin kun olen itse kuolemassa paskat housuissa palvelutalon siivouskomeron lattialle. 

Sitä et varmaan ymmärtänyt ja et ilmeisesti ymmärrä vieläkään, ettei se elämä ole kaikille noin yksinkertaista! Kaikilla ei vaan elämä mene jouhevasti terveenä ja työkykyisenä ja on niin monia muitakin syitä miksi kaikilla voimaa riitä!

Vierailija
11/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi kokeilee tehä suomesta hyvän niille joilla on rahaa

ja tekevät. Kaikki sosiaaliset edut tullaan ajamaan pois

säästö-sana verukkeella.

ei koske itteä koska jätän joka tapauksessa veroja niin paljon

maksamatta mitä nuo pelleilyt vievät.

Vierailija
12/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjatkaa te niitä lapsianne lukioon ja yliopistoihin vuosiksi lukemaan Mona Lisa on Freudin mukaan mytologisen, arkkityyppisen, androgyynin korppikotkan kuva. Meidän poika lähti lukemaan pukimieheksi, kun se paska saattaa lakata kulkemasta.😂 

Vierailija
13/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on, kun ei taidot riitä, mikä on, kun ei onnistu! Siis valtiolle sopiva lausahdus!

Vierailija
14/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni pienituloisimmlta ei viedä tukia. Suurimpia tukia pienennetään. Tuilla ei ole tarkoituskaan elellä mukavasti. Tukien ei tulisi koskaan olla niin suuria, että työikäinen miettii viitsiikö lähteä töihin.

Vierailija
15/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä et varmaan ymmärtänyt ja et ilmeisesti ymmärrä vieläkään, ettei se elämä ole kaikille noin yksinkertaista! Kaikilla ei vaan elämä mene jouhevasti terveenä ja työkykyisenä ja on niin monia muitakin syitä miksi kaikilla voimaa riitä!

Siksi ei kannatakaan lähteä kilpavarustelemaan sellaista elämää johon ei ole varaa, jos esim sairastuu. Surullinen fakta on ettei köyhille kuulu se mikä rikkaillekin. Kukaan ei ole sinulle sitä velkaa. 

Vierailija
16/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun säästää, ei voi talous kasvaa. Ostovoima vähenee ja konkursseja tulee. En ymmärrä tätä säästämisbullshittiä hallituksen osalta ollenkaan. 

Vierailija
17/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti on oikeus vähintään kolmioon ja kolmeen lapseen, lemmikkeihin, matkustamiseen, jne?

Vierailija
18/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika herätä siihen että pötköttely vaikeutuu jatkossa edelleen. Ehkä ihmisiä sijoitetaan armeija-tyyliin isoihin parakkeihin kerrossänkyihin. Yhteisruokailut jotain halpaa keittoa. Ei enää omia asuntoja ja kaupassa käyntiä valtion piikkiin.

Vierailija
19/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä valtio ei lakkaa kansalaistensa päälle paskantamista ja kusemista, se vaan lisääntyy

Vierailija
20/44 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on, kun ei taidot riitä, mikä on, kun ei onnistu! Siis valtiolle sopiva lausahdus!

Millainen kansa, sellaiset päättäjät. Suomalaisista on tullut pelkkiä narsisteja. Seistään piiska kourassa vaatimassa paljon tekemättä itse mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi