Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Nuoret miehet rynnistävät nyt kampaamoihin hankkimaan tämän mummojen suosiman hiustyylin

Vierailija
15.08.2024 |

Nuoret miehet hurahtivat TikTokin inspiroimana permanentteihin. Enää ei haluta ananastukkaa, vaan mummokiharat. Nuori mies istumassa permanenttirullat päässä kampaamossa on yhä tavallisempi näky.

YLE: Permispojat

https://yle.fi/a/74-20027814

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijapoikia 😂

Vierailija
22/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva lopputulos. Ehkä siksikin kun olen itse nuoruuteni viettänyt kasarilla, niin tää ei ollut mitään uutta silmään.

Sen sijaan, mistä en tykkää miehillä on se kun tuosta olis menty kyniin ihan milliin sivut niin paljon, että päälle olis jäänyt sellainen kämmenen kokoinen alue pitkää hiusta. Näitä tulee paljon vastaan tiktokissa. Onko se joku mid lower tape, mikä olikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat kiharat pojalla, rennot ja tyylikkäät. 

Vierailija
24/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näyttäny mummokiharoilta. Näytti enemmän siltä miltä mun isä näytti seitkytluvul. Pitkät kotimaiset luonnonkiharat.

Vierailija
25/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kapeaa on ajattelu jossa miehellä ei voi olla kuin joku 5 millin siili, kaikki muun on soijaa. En allekirjoita tuota ollenkaan, jos pystyy kantamaan erilaisen tyylin itsevarmasti ja on hyvä itsetunto, erilainen hiustyylikin sopii.

Vierailija
26/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja litra haisuvettä päälle, yök

Vierailija
27/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauheeta jos nuorilla on oma tyyli...voi voi t. mummeli

Vierailija
28/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aluksi, että kyseessä olisi ollut taas jokin Jung und alt -juttu?

Vierailija
29/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daavid hazelhoffilla oli kikkarat tukassa.. kikkarapää kikkarapää naisia metsästää laulettiin alakoulussa..

Vierailija
30/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoni nuorisoon on menetetty. Ensin tuli some ja sitten tämä tukka- ja hajuvesivillitys.

Isälläsi oli mini-Vogue ja löyhkäsi life-boy partavedelle matkojen päähän. Mitään uutta eivät nuoret ole keksineet. Kaikki on jo nähty ja  uudella kierroksella.

Vierailija
31/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset vaikutteet tulevat Suomeenkin aina yhä nopeammin ja nopeammin. Homouden määrä on lisääntynyt eksponentiaalisesti nykyisenä someaikana ja tästäkin syystä on erittäin hyvä, että saadaan se digikielto kouluihin edes.

Vierailija
32/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ruotsissa on kanssa miehillä permanentteja.

90 luvulla poikakaverillani oli vaaleat raidat.

Se oli sitä aikaa.

Vierailija
33/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin miehekästä.

Tuolla logiikalla 1980-luvulla ei ollut miehekkäitä miehiä?

Ei ollutkaan.

Kun 90-luku koitti, miehet rumeni ja musiikki koveni.

Vierailija
34/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josella sukunimi joka vaikuttaa suomalaiselta. Joten onko hänellä suomalainen kumppani? On toki mahdollista että on toisen polven asukki.

Vierailija
35/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Harlowlla on aivan ihanat kiharat. Hänellä tosin luonnonkiharat.

Vierailija
36/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes ollut mikään mummopermis!

Mulle tuli ekana mieleen sellainen tukka kuin Rasmus Takaluomalla oli. Sivuilta lyhyt ja mummopermanentti päällä. Taitaa sellainenkin olla nuorilla nyt muotia? Joskus nähnyt samanlaisen kampauksen jollain toisellakin teinipojalla.

Oon aina ollut heikkona pitkäletteihin, ja tollanen kihara surffitukka on just ihana! Olihan tuo muutenkin tosi söpö tuo poika. Mutta niin nuori.

Vierailija
37/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Permispojat kuulostaa suoraan sanoen... noh... oudolta. Itse hiustyylihän oli ihan hyvä, klassikkokamaa. 

Vierailija
38/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa mennyt jo ohi tää hiusmuoti...

Vierailija
39/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo edes ollut mikään mummopermis!

Mulle tuli ekana mieleen sellainen tukka kuin Rasmus Takaluomalla oli. Sivuilta lyhyt ja mummopermanentti päällä. Taitaa sellainenkin olla nuorilla nyt muotia? Joskus nähnyt samanlaisen kampauksen jollain toisellakin teinipojalla.

Oon aina ollut heikkona pitkäletteihin, ja tollanen kihara surffitukka on just ihana! Olihan tuo muutenkin tosi söpö tuo poika. Mutta niin nuori.

Mummoillahan on usein suhteellisen lyhyt lähes kouvolatukka ja se on päältä permiksellä. Tuolla kaverilla oli keskivertomummoon nähden huomattavan pitkä letti.

Vierailija
40/48 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat se tään vaihtaa hiusmallin. Tytöillä/naisilla on ollut viimeiset 15 v se saatanan kamala pitkä, lättänä suora, joka saa joka tytön näyttämään lähiönarkkarilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan