YLE: Nuoret miehet rynnistävät nyt kampaamoihin hankkimaan tämän mummojen suosiman hiustyylin
Nuoret miehet hurahtivat TikTokin inspiroimana permanentteihin. Enää ei haluta ananastukkaa, vaan mummokiharat. Nuori mies istumassa permanenttirullat päässä kampaamossa on yhä tavallisempi näky.
YLE: Permispojat
Kommentit (48)
ihan kiva lopputulos. Ehkä siksikin kun olen itse nuoruuteni viettänyt kasarilla, niin tää ei ollut mitään uutta silmään.
Sen sijaan, mistä en tykkää miehillä on se kun tuosta olis menty kyniin ihan milliin sivut niin paljon, että päälle olis jäänyt sellainen kämmenen kokoinen alue pitkää hiusta. Näitä tulee paljon vastaan tiktokissa. Onko se joku mid lower tape, mikä olikaan.
Ihanat kiharat pojalla, rennot ja tyylikkäät.
Ei näyttäny mummokiharoilta. Näytti enemmän siltä miltä mun isä näytti seitkytluvul. Pitkät kotimaiset luonnonkiharat.
Aika kapeaa on ajattelu jossa miehellä ei voi olla kuin joku 5 millin siili, kaikki muun on soijaa. En allekirjoita tuota ollenkaan, jos pystyy kantamaan erilaisen tyylin itsevarmasti ja on hyvä itsetunto, erilainen hiustyylikin sopii.
Ihan kauheeta jos nuorilla on oma tyyli...voi voi t. mummeli
Luulin aluksi, että kyseessä olisi ollut taas jokin Jung und alt -juttu?
Daavid hazelhoffilla oli kikkarat tukassa.. kikkarapää kikkarapää naisia metsästää laulettiin alakoulussa..
Vierailija kirjoitti:
Uskoni nuorisoon on menetetty. Ensin tuli some ja sitten tämä tukka- ja hajuvesivillitys.
Isälläsi oli mini-Vogue ja löyhkäsi life-boy partavedelle matkojen päähän. Mitään uutta eivät nuoret ole keksineet. Kaikki on jo nähty ja uudella kierroksella.
Ruotsalaiset vaikutteet tulevat Suomeenkin aina yhä nopeammin ja nopeammin. Homouden määrä on lisääntynyt eksponentiaalisesti nykyisenä someaikana ja tästäkin syystä on erittäin hyvä, että saadaan se digikielto kouluihin edes.
Täällä ruotsissa on kanssa miehillä permanentteja.
90 luvulla poikakaverillani oli vaaleat raidat.
Se oli sitä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kovin miehekästä.
Tuolla logiikalla 1980-luvulla ei ollut miehekkäitä miehiä?
Ei ollutkaan.
Kun 90-luku koitti, miehet rumeni ja musiikki koveni.
Josella sukunimi joka vaikuttaa suomalaiselta. Joten onko hänellä suomalainen kumppani? On toki mahdollista että on toisen polven asukki.
Jack Harlowlla on aivan ihanat kiharat. Hänellä tosin luonnonkiharat.
Eihän tuo edes ollut mikään mummopermis!
Mulle tuli ekana mieleen sellainen tukka kuin Rasmus Takaluomalla oli. Sivuilta lyhyt ja mummopermanentti päällä. Taitaa sellainenkin olla nuorilla nyt muotia? Joskus nähnyt samanlaisen kampauksen jollain toisellakin teinipojalla.
Oon aina ollut heikkona pitkäletteihin, ja tollanen kihara surffitukka on just ihana! Olihan tuo muutenkin tosi söpö tuo poika. Mutta niin nuori.
Permispojat kuulostaa suoraan sanoen... noh... oudolta. Itse hiustyylihän oli ihan hyvä, klassikkokamaa.
Stadissa mennyt jo ohi tää hiusmuoti...
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo edes ollut mikään mummopermis!
Mulle tuli ekana mieleen sellainen tukka kuin Rasmus Takaluomalla oli. Sivuilta lyhyt ja mummopermanentti päällä. Taitaa sellainenkin olla nuorilla nyt muotia? Joskus nähnyt samanlaisen kampauksen jollain toisellakin teinipojalla.
Oon aina ollut heikkona pitkäletteihin, ja tollanen kihara surffitukka on just ihana! Olihan tuo muutenkin tosi söpö tuo poika. Mutta niin nuori.
Mummoillahan on usein suhteellisen lyhyt lähes kouvolatukka ja se on päältä permiksellä. Tuolla kaverilla oli keskivertomummoon nähden huomattavan pitkä letti.
Pojat se tään vaihtaa hiusmallin. Tytöillä/naisilla on ollut viimeiset 15 v se saatanan kamala pitkä, lättänä suora, joka saa joka tytön näyttämään lähiönarkkarilta.
Soijapoikia 😂