Koska tää kuumuus loppuu, asunto on edelleen sauna
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toukokuusta asti sisätiloissa on ollut vähintään +26 astetta. Normaali lämpötila olisi +20.
jep + toi kosteus siihen päälle. Mua huvittaa lukea unettomuuteen liittyviä neuvoja, josta se paras on että makuuhuoneen lämpötila olisi hyvä olla 18-20c :D juu, ei toteudu kerrostalossa koskaan. Talvella pääsee jo 22c ja se on ihan ok lämpötila nukkumiseen. Monessa uudemmassa kämpässä ei pääse talvellakaan alle 24c.
Kokeilepa tällaista vanhaa mörskää. Ei ole ikinä sitä sopivaa 21 astetta. Kesällä 30 astetta ja talvella 18 ja ikkunankarmeista vetää niin perkuleesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO mikset laita sitä ilmastointilaitetta päälle???? Ei tuo lämpötila ole sun suurin ongelma,vaan sun toimintakyky,kognitiiviset taidot..
Se ON päällä. Entä sinun luetun ymmärtämisen taitosi? Mainitsin aiemmin, että en kestä kuunnella sen hurinaa koko ajan. Siksi en voi pitää sitä päällä kuin enimmäkseen silloin kun olen pois kotoa ja silloin, kun olosta tulee liian tukala. Ap
Jee s us mikä pösilö ja saamaton ihminen tämäkin ap on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO mikset laita sitä ilmastointilaitetta päälle???? Ei tuo lämpötila ole sun suurin ongelma,vaan sun toimintakyky,kognitiiviset taidot..
Se ON päällä. Entä sinun luetun ymmärtämisen taitosi? Mainitsin aiemmin, että en kestä kuunnella sen hurinaa koko ajan. Siksi en voi pitää sitä päällä kuin enimmäkseen silloin kun olen pois kotoa ja silloin, kun olosta tulee liian tukala. Ap
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Hänellä on ilmastointilaite, mutta silti valittaa?
Moi , ootko koskaan kuullu korvatulpista?
Listaa vastaukseen tekosyyt mikset vo niitä käytttää sitte.
Vierailija kirjoitti:
Olisit hommannut viilentimen.
Hänellä on jo, mutta ilmeisesti ei osaa vain käyttää.
Olipa ihanaa avata kotiovi, kun vastassa oli tasainen +19 lämpötila. Ilpi kustansi n.2500€ toissakeväänä, juuri ennen pätsikesän alkua, mutta maksanut kyllä itsensä jo moninkertaisesti takaisin😍
Vierailija kirjoitti:
Kohta sataa jäistä loskaa päin naamaa monta kuukautta, huoli pois!
Mieluummin loskaa kuin 2 metriä lunta ja -30 astetta pakkasta. Yäk!
En tajua tuota valitusta ilmastointilaitteiden äänistä. Mielummin sitten hikoillaan ja valitetaan kuumissa kämpissä kun viilennetään sitä kämppää.
Meillä on ollut noita siirrettäviä ilmastointilaitteita mutta kyllä ne hurinat on hukkuneet muuhun elämän ääniin. Nykyisin on ilpit eikä nekään täysin äänettömiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ SITTEN VALITA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Hänellä on ilmastointilaite, mutta silti valittaa?
No ei se yksinään riitä viilentämään asuntoa 19-21 -asteiseksi, mikä olisi minulle ideaalilämpötila. Enkä voi pitää sitä hurinan takia päällä koko ajan, joten heti kun sen sammuttaa, lämpötila alkaa nousta ja on kohta taas 26 astetta. Jos sinua ei melu häiritse, joitakin muita se voi häiritä. Eihän kaikkia häiritse kuumuuskaan ja toisia taas kylmyys. Ap
Vali, vali. Nyt on elokuun puoliväli, ei tätä kauan kestä. Ja miten mun kerrostaloasuntoni viilenee yön aikana alle 20-asteiseksi? Ei ole tarvinnut käyttää ilmastointilaitetta kuin kuumimpina hellepäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaanhan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toukokuusta asti sisätiloissa on ollut vähintään +26 astetta. Normaali lämpötila olisi +20.
Mulla on niin ikävä tota 20 astetta
Vierailija kirjoitti:
Vali, vali. Nyt on elokuun puoliväli, ei tätä kauan kestä. Ja miten mun kerrostaloasuntoni viilenee yön aikana alle 20-asteiseksi? Ei ole tarvinnut käyttää ilmastointilaitetta kuin kuumimpina hellepäivinä.
Sinulla on erilainen kerrostalo ilmeisesti. Tutulla uudehko talo viilenee pian hellepäivien jälkeen keskellä kesääkin, minulla pysyy kuumana syksyyn asti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaanhan. Ap
No et osaa. Korvatulpat vaan korviin, jos ääni häiritsee.
Onko sulla ikkunaa, josta voisit laittaa siirrettävän ilmastointilaitteen putken ulos?