Paljon menee sokerisia herkkuja viikon aikana? (keskiarvo)
Herkuiksi lasketaan esim karkit, suklaa, kaikenlaiset leivokset, jäätelö, jne!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkkia tai suklaata syön nykyisin tosi harvoin. Aiemmin meni viikoittain. Kyllä minä yleensä joka päivä syön keksiä/piirakkaa/pullaa tai sitten vähintään maustamattomani jogurtin sekaan laitan sokerista marjahilloa. Elämän pieniä nautintoja :)
Ja paino ongelmaa ei ole.
Minä saan nautintoa muusta kuin sokerista.
Toki minäkin monesta muustakin asiasta: liikunnasta, ulkoilusta, musiikista, saunomisesta, hyvästä ruoasta, lapsista ja myös niistä herkuista. Olen jo lähempänä 60 vuotta ja yritän nauttia elämästä niin kauan kuin voin.
Vaihtelee. Jos olen masentunut, voi mennä 2 kiloa. Jos en ole masentunut, ei mene yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelee. Jos olen masentunut, voi mennä 2 kiloa. Jos en ole masentunut, ei mene yhtään.
Mulla juuri toisinpäin. Silloin kun menee hyvin, syön kaikkea mitä mieli tekee. Masentuneena en oikeastaan syö.
En käytä lisättyä sokeria laisinkaan, mutta syön kyllä paljon hedelmiä ja marjoja, mutta en osaa arvioida niiden sokeripitoisuutta
Ei yhtään ellei >85% suklaa ole sokerinen herkku.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään vähemmän.
Pumppasin salilla pyykkilautavatsan eikä huvita menettää sitä.
pieni karkkipussi saattaa mennä.
Kummallista kun joidenkin pitää oikein tarkkailla syömistään. Ilmiö on tullut tutuksi oikeastaan vasta näiden nettipalstojen kautta. Itse olen aina ollut laihan puoleinen ja syönyt kun on nälkä, onneksi on ollut aina syötävää silloin.
Harvoin, marjoja ja hedelmiä kuluu.