Paljon menee sokerisia herkkuja viikon aikana? (keskiarvo)
Herkuiksi lasketaan esim karkit, suklaa, kaikenlaiset leivokset, jäätelö, jne!
Kommentit (27)
On vähän outo lause. Mitä haluat sanoa tuolla?
Ei yhtään. En syö karkkia enkä herkkuja.
Ei yhtään. Olen ollut ketogeenisella ruokavaliolla viimeiset 4v. Ei tee yhtään mieli sokeria.
Joka päivä syön päivällä kahvin kanssa pullaa tai kakkua.
Ei oomennyt kuin kanelinyyttejä tällä viikolla. Niitäkin kohtuullisesti kahvileipänä.
Kerran kuussa pieni annos jäätelöä. Ei muuta.
Eipä juuri lainkaan. Joskus voin vaikka suklaanapin ottaa jos joku tarjoaa. Mutta viikon keskiarvo taitaa kyllä nollaa lähennellä.
Miä näillä tiedoilla teet.......et yhtään mitään.
Onko tämä otsikko siis toteamus että paljon menee herkkua. Se on voivoi sitten että syöt paljon, mutta paljonko on paljon ?
En pidä makeasta. Suolainen maistuu minulle paremmin ja sitä pitää hillitä.
Karkkia tai suklaata syön nykyisin tosi harvoin. Aiemmin meni viikoittain. Kyllä minä yleensä joka päivä syön keksiä/piirakkaa/pullaa tai sitten vähintään maustamattomani jogurtin sekaan laitan sokerista marjahilloa. Elämän pieniä nautintoja :)
Ja paino ongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
On vähän outo lause. Mitä haluat sanoa tuolla?
Kerroppa BMI:si niin minä kerron sinulle kuinka paljon sokeria sen saavuttamiseen tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Karkkia tai suklaata syön nykyisin tosi harvoin. Aiemmin meni viikoittain. Kyllä minä yleensä joka päivä syön keksiä/piirakkaa/pullaa tai sitten vähintään maustamattomani jogurtin sekaan laitan sokerista marjahilloa. Elämän pieniä nautintoja :)
Minä saan nautintoa muusta kuin sokerista.
Ei yhtään. Kärsin erittäin vaikeasta tulehduksellisesta sairaudesta, jota sokeri pahentaa.
Kesäaikaan jäätelö kerran viikossa, muuten ei viikottain. Suolaisia herkkuja sensijaan söisin vaikka kotikärrylisen, jos ne eivät kasvattaisi kokoa yhdellä tai kahdella äxsällä.
Päivittäin herkuttelen. Mutta mulle herkut ei ole mitään karkkeja, suklaata tai pullaa, vaan tuoreita hedelmiä, marjoja tai vaikka leipäjuustoa. Tai marinoituja artisokansydämiä, maustamattomia cashewpähkinöitä, hyvää tummapaahtoista kahvia mustana..
En pidä noista keinotekoisen makuisista makeista (karkit, suklaa, limut) ja pullaa en koskaan osta tai tee, ei ole niin hyvää että maksaisi vaivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan nautintoa muusta kuin sokerista.
Onnittelut sinulle!
Nykyään vähemmän.
Pumppasin salilla pyykkilautavatsan eikä huvita menettää sitä.
pieni karkkipussi saattaa mennä.
up