Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälainen miestyyppi sinua kiinnostaa?

Vierailija
15.08.2024 |

Jos nyt puhutaan enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. 

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luova, hauska, kiltti, elää arvojensa mukaan ja muutenkin omannäköistään elämää, fiksu, kunnioittava, taiteenrakastaja, tietyissä asioissa kovatahtoinen ja silti lempeä. Miten olenkin löytänyt sellaisen kultakimpaleen ja hän on rinnallani on mitä suurin onnenpotku <3 

Vierailija
62/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma ja älykäs introvertti, joka on ominaisuuksistaan huolimatta menestynyt maailmassa. Ajattelija, kirjallisuuden lukija ja filosofisesti suuntautunut älykkö. Työ voi olla mitä tahansa, kunhan kiinnostuksen kohteet kohtaavat. 

Olen jo tavannut yhden, ja aika lupaavalta alkaa kaikki jo näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runopojat

Lihaksikas runopoika keltaisessa asvalttimiehen kypärässä sekä kireillä farkkushortseilla ja sonnustautuneena hihahttomaan vaimonhakkauspaitaan, josta löytyy pastatahroja.

Kuulostaa jonkun gayn unelmalta, omaltasi?

Vain juntti kuvittelee että runous on gayta.

Tarkoitin kyllä lähinnä sitä ulkonäön kuvausta tuossa viestiketjussa

Vierailija
64/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja lempeä, luonnossa viihtyvä. Pohdiskelija. Kohtelee muita hyvin. Hitunen vanhanaikaista herrasmiesmäisyyttä olisi ihanaa. 

Vierailija
65/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas ja/tai elää vaarallisesti.

Lukutaito olisi myös plussaa. Tässä ketjussa nyt aika monta lukutaidotonta.

Vierailija
66/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh... Semmoinen hömssyinen nukkavieru, vähän pölyinen, tukka jo korvien yli rajattomasti laineileva, samettinen ja vähän iskämahainen läski, ei lihaksikas tai urheilullinen, semmoinen vähän just heränyt ja höh missä mä oon tyylinen ja paljo kello on ja ei tässä hätää silti tyylinen, t-paita väärinpäin ja sukat eriparia, mutta housut kuitenkin jalassa. Semmoinen pössypate tyylinen ständap-tapaus.

Vierailija
67/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runopojat

Lihaksikas runopoika keltaisessa asvalttimiehen kypärässä sekä kireillä farkkushortseilla ja sonnustautuneena hihahttomaan vaimonhakkauspaitaan, josta löytyy pastatahroja.

Siis tarkoitat että lihaksikkaat asvalttityömiehet on homoja?

Uskallatko mennä sanomaan tämän väitteen heille?

Vierailija
68/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, luova ja hyvä nussimaan.

Vierailija
69/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No höh... Semmoinen hömssyinen nukkavieru, vähän pölyinen, tukka jo korvien yli rajattomasti laineileva, samettinen ja vähän iskämahainen läski, ei lihaksikas tai urheilullinen, semmoinen vähän just heränyt ja höh missä mä oon tyylinen ja paljo kello on ja ei tässä hätää silti tyylinen, t-paita väärinpäin ja sukat eriparia, mutta housut kuitenkin jalassa. Semmoinen pössypate tyylinen ständap-tapaus.

Ismo Leikola?

Vierailija
70/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsenäinen, osaa kokata ja siivota, pestä pyykkiä, hoitaa omat raha-asiat

ottaa toiset huomioon,

puhuu ja pussaa

Vierailija
71/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runopojat

Sehän oli vain runoudellisesti kuvailtu hybridimalli erilaisesta runopojasta. Tietenkin se on myös indikaattori tietynlaisille ihmisille, jotka ajattelee tietyllä tavalla keltaisesta kypärästä.

Vierailija
72/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.

2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195 cm, mutta myös 180-187 cm käy. Alle 180 cm miehet eivät ole minua varten.

3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12 % luokkaa.

4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.

Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle. N 22

Aivan upea luonteen kuvaus eikun 

Vierailija
73/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaälyinen, jämäkkäluonteinen, utelias, kokeilunhaluinen, kinky, huumorintajuinen, introvertti, suoraselkäinen ja luotettava.

Itse viehätän lähinnä naismaisia alistuvia miehiä jotka näkevät minussa vahvan naishahmon jonka siipien suojaan he itse haluavat. Parisuhdemielessä en voisi pahemmin kuivua kiinni. Omalle padalleni en ole vielä löytänyt kantta, mutta yritän pysyä positiivisena. 

Vierailija
74/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.

2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195 cm, mutta myös 180-187 cm käy. Alle 180 cm miehet eivät ole minua varten.

3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12 % luokkaa.

4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.

Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle. N 22

Aivan upea luonteen kuvaus eikun 

kokkarista

Vierailija
75/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runopojat

Naisetkin voi olla gay, jos tuntevat olevansa miehiä, mutta tykkäävät silti miehistä.

Vierailija
76/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimaton, pidättyväinen, lempeä lukutoukka.

Omasta mielestäni vaatimattomuus on luotaantyöntävää. Toki pröystäily on sekin varsin epämiellyttävää, mutta minusta on seksikästä, että mies on tavoitteellinen ja ylpeä omista saavutuksistaan. Samoin pidättyväisyys on mielestäni negatiivista, koska siitä tulee mieleen ihminen, jolla ei ole itseluottamusta ja joka ei uskalla olla oma itsensä. Lempeys on ehdottomasti tärkeää, samoin kuin kiinnostus kirjallisuuteen. Monipuolinen lukeminen on merkki älykkyydestä.

Minä tylsistyisin puolikuoliaaksi noin vetäytyvän ja estyneen ihmisen kanssa. Eloisa luonne ei poissulje älykkyyttä. 

Itse taas en jaksa ikiliikkujia enkä pälpättäjiä. Hyvä, ettei kaikki pidä v

Nuo ovat ääripäitä. Kyllä siihen väliinkin mahtuu paljon ihmisiä, jolla on hyvät keskustelutaidot, mutta eivät koko ajan ole suuna ja päänä ja samaten viettäävät aktiivsta elämää, mutta osaavat myös nauttia rauhallisilta koti-illoista.

Vierailija
77/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimaton, pidättyväinen, lempeä lukutoukka.

Omasta mielestäni vaatimattomuus on luotaantyöntävää. Toki pröystäily on sekin varsin epämiellyttävää, mutta minusta on seksikästä, että mies on tavoitteellinen ja ylpeä omista saavutuksistaan. Samoin pidättyväisyys on mielestäni negatiivista, koska siitä tulee mieleen ihminen, jolla ei ole itseluottamusta ja joka ei uskalla olla oma itsensä. Lempeys on ehdottomasti tärkeää, samoin kuin kiinnostus kirjallisuuteen. Monipuolinen lukeminen on merkki älykkyydestä.

Minä tylsistyisin puolikuoliaaksi noin vetäytyvän ja estyneen ihmisen kanssa. Eloisa luonne ei poissulje älykkyyttä. 

Itse taas en jaksa ikiliikkuji

Vaikutat mielestäni pälpättäjältä. Annat selviä makupaloja virkkeessäsi siitä, että olet todennäköinen pälpättäjä ja päällepäsmäri.

Vierailija
78/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runopojat

Se lukutaito nyt edelleen olisi plussaa. Ja myös lukemisen ymmärtäminen.

Vierailija
79/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopeaälyinen, jämäkkäluonteinen, utelias, kokeilunhaluinen, kinky, huumorintajuinen, introvertti, suoraselkäinen ja luotettava.

Itse viehätän lähinnä naismaisia alistuvia miehiä jotka näkevät minussa vahvan naishahmon jonka siipien suojaan he itse haluavat. Parisuhdemielessä en voisi pahemmin kuivua kiinni. Omalle padalleni en ole vielä löytänyt kantta, mutta yritän pysyä positiivisena. 

Sama ongelma. Ei kiinnostaisi tipan vertaa pelastaa mitään suojatteja mutta niitä tunkee seuraan.

Vierailija
80/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runopojat

Se lukutaito nyt edelleen olisi plussaa

Mitä voi asvalttimieheltä odottaa, koko kesän hengitellyt myrkyllisiä höyryjä keltaisessa kypärässään ja farkkushortseissaan. Paidallakin on pastatahroja ja kuivunut spagettilieron nokare, joka yrittää muodostaa epätoivoisesti Supermänin tunnaria pahasti epäonnistuen missiossaan. Jää vain pikkusormi suun pieleen avuttomasti asvalttimiehellä ja kadotamme lähetyksen tältä erää...