Nainen, minkälainen miestyyppi sinua kiinnostaa?
Jos nyt puhutaan enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä.
Kommentit (114)
Älykäs, tasa-arvon aidosti sisäistänyt, musikaalinen, rauhallinen mutta spontaaneista ideoista innostuva. Nyhveröä en kaipaa.
Lempeä, älykäs, vakaa, turvallinen, positiivisesti vahvaenerginen ja myönteinen, kohtelee minua ja muita ihmisiä kuin eläimiä ja luontoa hyvin, rentouttavan huumorintajuinen, suojelevainen. On sielunkumppanini ja rakastajani läpi aikojen ja paikkojen.
Ei luonnollisestikaan aiheuta huonoa oloa minulle, ei pelaile tai testaile, ei hae kritiikkiä, ei aja alaspäin, ei negatiivista tai toksista pyrkimystä, meininkiä suhteilua luonnollisestikaan.
On upea sanomaton orgastinen yhteys, rakkaus joka on tajunnan ylittävää - kuten sanottua ja näin on, läpi aikojen ja paikkojen. Niin vahvaa että se herättää henkiin, se on kuin taikaa, silloinkin kun tietyssä elämässä ei fyysisesti kohdata.
En tykkää, jos mies neuvoo tai jakaa elämänohjeita. Eli tiettyjen ammattien miehet on no no.
Älykäs, sivistynyt, lukenut. Huomaavainen, kohtelias, on tunneälyä ja osaa sosiaalisia taitoja. Itsenäinen. Osaa keskustella. Optimistinen, positiivinen. Elämä on ennemmin mahdollisuus kuin uhka.
Hoivaviettinen, avoin, utelias, kiltti, fiksu, asiat korjaava, ahkera.
Harteikas, tuuheatukkainen, hymyilevä, vahva, hyvä iho.
Mun mies on vähän introvertti ja jotenkin radikaalinenkin, mutta on luotettava ja rauhallinen ja hyvä huumorintaju. Sellainen jalat maassa-tyyppi. Passar bra.
Vierailija kirjoitti:
Lempeä, älykäs, vakaa, turvallinen, positiivisesti vahvaenerginen ja myönteinen, kohtelee minua ja muita ihmisiä kuin eläimiä ja luontoa hyvin, rentouttavan huumorintajuinen, suojelevainen. On sielunkumppanini ja rakastajani läpi aikojen ja paikkojen.
Ei luonnollisestikaan aiheuta huonoa oloa minulle, ei pelaile tai testaile, ei hae kritiikkiä, ei aja alaspäin, ei negatiivista tai toksista pyrkimystä, meininkiä suhteilua luonnollisestikaan.
On upea sanomaton orgastinen yhteys, rakkaus joka on tajunnan ylittävää - kuten sanottua ja näin on, läpi aikojen ja paikkojen. Niin vahvaa että se herättää henkiin, se on kuin taikaa, silloinkin kun tietyssä elämässä ei fyysisesti kohdata.
Tunnen viehtymystä myös sellaiseen ns hyvään mutta kovistyyppiseen mieheen, joka kohtelee minua hellyydellä mutta pystyy olemaan kovis ja karkea mahdollisia uhkia vastaan. Mutta hän ei ole koskaan k-pää minua kohtaan. Hänessä yhdistyvät kovuus ja lempeys, ja rakkautensa hän osoittaa minuun. Hän on hyvä mies mutta omaa kovispuolen.
Mutta paluu aiempaan tekstiin, toi siis vain sivumaininta.
Ajatuksia, tuntoja. Oma mikrokosmos on vaan kupla makrokosmoksessa. Ei tarvitse miettiä enempää, tunnelmointi on ok.
Hauska, omaperäinen, turvallinen. Parrakas, tatuoitu, vahvat ja isohko.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, sivistynyt, lukenut. Huomaavainen, kohtelias, on tunneälyä ja osaa sosiaalisia taitoja. Itsenäinen. Osaa keskustella. Optimistinen, positiivinen. Elämä on ennemmin mahdollisuus kuin uhka.
Ja lisätään vielä sitten ulkonäköä, kun kerran muutkin:
Vaalea, hyvät hiukset, tuikkivat silmät ja söpö hymy, solakka ja jäntevä, siistit hoidetut kädet, ei tatuointeja, ei kovin karvainen.
Vierailija kirjoitti:Kun egosta päästetään irti, voimme saavuttaa tilan, jossa koemme rakkautta, myötätuntoa ja rauhaa ilman ehtoja ja ilman tarvetta olla erillinen tai parempi kuin muut.
Ei tarvitse päästää irti egosta. Riittää kun seuraat sitä ja huomaat tai tunnet sen. Sekin on yhtä kaikkeuden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutettu. Never again amismiestä... Haluan keskustella miehen kanssa syvällisiä, en mistään animesta tai Formuloista.
korkeasti koulutettu ei kerro luonteesta yhtään mitään
Kertoopas. Ei ole juntti, inceli, väkivaltainen tai naisvihaaja.
Älä ole lapsellinen. Etkö muista mm. lääkärin joka yritti upottaa perheensä mereen ja tappoi vaimonsa😕
Hyväsydäminen, luotettava, vakaa, rauhallinen, pitkäjänteinen, herkkä mutta silti sellainen miehekkään kova tarvittaessa ulkopuolisia kohtaa. Minulle aina lämmin ja rakastava, ei tarvitse edes osata niistä tunteista niin puhuakaan. Kyllä se näkyy kun tällainen mies rakastaa.
Itellä on onneksi itseäni tyhmempi mies. Ei tule pätemään.