Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälainen miestyyppi sinua kiinnostaa?

Vierailija
15.08.2024 |

Jos nyt puhutaan enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. 

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisia miehiä en siedä yhtään jotka pitävät itseään naista älykkäämpänä. En kaipaa mitään päsmäröintiä ja luentoja mieheltä. Eli haussa on henkisesti tasaveroinen suhde.

Itellä on onneksi itseäni tyhmempi mies. Ei tule pätemään.

Vierailija
102/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, tasa-arvon aidosti sisäistänyt, musikaalinen, rauhallinen mutta spontaaneista ideoista innostuva. Nyhveröä en kaipaa.

Vierailija
104/114 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempeä, älykäs, vakaa, turvallinen, positiivisesti vahvaenerginen ja myönteinen, kohtelee minua ja muita ihmisiä kuin eläimiä ja luontoa hyvin, rentouttavan huumorintajuinen, suojelevainen. On sielunkumppanini ja rakastajani läpi aikojen ja paikkojen.

Ei luonnollisestikaan aiheuta huonoa oloa minulle, ei pelaile tai testaile, ei hae kritiikkiä, ei aja alaspäin, ei negatiivista tai toksista pyrkimystä, meininkiä suhteilua luonnollisestikaan. 

On upea sanomaton orgastinen yhteys, rakkaus joka on tajunnan ylittävää - kuten sanottua ja näin on, läpi aikojen ja paikkojen. Niin vahvaa että se herättää henkiin, se on kuin taikaa, silloinkin kun tietyssä elämässä ei fyysisesti kohdata.

Vierailija
105/114 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, jos mies neuvoo tai jakaa elämänohjeita. Eli tiettyjen ammattien miehet on no no.

Vierailija
106/114 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs, sivistynyt, lukenut. Huomaavainen, kohtelias, on tunneälyä ja osaa sosiaalisia taitoja. Itsenäinen. Osaa keskustella. Optimistinen, positiivinen. Elämä on ennemmin mahdollisuus kuin uhka.

Vierailija
107/114 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoivaviettinen, avoin, utelias, kiltti, fiksu, asiat korjaava, ahkera. 

Harteikas, tuuheatukkainen, hymyilevä, vahva, hyvä iho. 

Vierailija
108/114 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on vähän introvertti ja jotenkin radikaalinenkin, mutta on luotettava ja rauhallinen ja hyvä huumorintaju. Sellainen jalat maassa-tyyppi. Passar bra.

Vierailija
109/114 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempeä, älykäs, vakaa, turvallinen, positiivisesti vahvaenerginen ja myönteinen, kohtelee minua ja muita ihmisiä kuin eläimiä ja luontoa hyvin, rentouttavan huumorintajuinen, suojelevainen. On sielunkumppanini ja rakastajani läpi aikojen ja paikkojen.

Ei luonnollisestikaan aiheuta huonoa oloa minulle, ei pelaile tai testaile, ei hae kritiikkiä, ei aja alaspäin, ei negatiivista tai toksista pyrkimystä, meininkiä suhteilua luonnollisestikaan. 

On upea sanomaton orgastinen yhteys, rakkaus joka on tajunnan ylittävää - kuten sanottua ja näin on, läpi aikojen ja paikkojen. Niin vahvaa että se herättää henkiin, se on kuin taikaa, silloinkin kun tietyssä elämässä ei fyysisesti kohdata.

Tunnen viehtymystä myös sellaiseen ns hyvään mutta kovistyyppiseen mieheen, joka kohtelee minua hellyydellä mutta pystyy olemaan kovis ja karkea mahdollisia uhkia vastaan. Mutta hän ei ole koskaan k-pää minua kohtaan. Hänessä yhdistyvät kovuus ja lempeys, ja rakkautensa hän osoittaa minuun. Hän on hyvä mies mutta omaa kovispuolen. 

Mutta paluu aiempaan tekstiin, toi siis vain sivumaininta. 

Ajatuksia, tuntoja. Oma mikrokosmos on vaan kupla makrokosmoksessa. Ei tarvitse miettiä enempää, tunnelmointi on ok. 

Vierailija
110/114 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, omaperäinen, turvallinen. Parrakas, tatuoitu, vahvat ja isohko. 

Vierailija
111/114 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, sivistynyt, lukenut. Huomaavainen, kohtelias, on tunneälyä ja osaa sosiaalisia taitoja. Itsenäinen. Osaa keskustella. Optimistinen, positiivinen. Elämä on ennemmin mahdollisuus kuin uhka.

Ja lisätään vielä sitten ulkonäköä, kun kerran muutkin:

Vaalea, hyvät hiukset, tuikkivat silmät ja söpö hymy, solakka ja jäntevä, siistit hoidetut kädet, ei tatuointeja, ei kovin karvainen.

Vierailija
112/114 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Kun egosta päästetään irti, voimme saavuttaa tilan, jossa koemme rakkautta, myötätuntoa ja rauhaa ilman ehtoja ja ilman tarvetta olla erillinen tai parempi kuin muut.

Ei tarvitse päästää irti egosta. Riittää kun seuraat sitä ja huomaat tai tunnet sen. Sekin on yhtä kaikkeuden kanssa.

Vierailija
113/114 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettu. Never again amismiestä... Haluan keskustella miehen kanssa syvällisiä, en mistään animesta tai Formuloista.

korkeasti koulutettu ei kerro luonteesta yhtään mitään

Kertoopas. Ei ole juntti, inceli, väkivaltainen tai naisvihaaja.

Älä ole lapsellinen. Etkö muista  mm. lääkärin joka yritti upottaa perheensä mereen ja tappoi vaimonsa😕

Vierailija
114/114 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydäminen, luotettava, vakaa, rauhallinen, pitkäjänteinen, herkkä mutta silti sellainen miehekkään kova tarvittaessa ulkopuolisia kohtaa. Minulle aina lämmin ja rakastava, ei tarvitse edes osata niistä tunteista niin puhuakaan. Kyllä se näkyy kun tällainen mies rakastaa.