Nainen, minkälainen miestyyppi sinua kiinnostaa?
Jos nyt puhutaan enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Aina kun nainen tekee tälläisen kyselyn, niin miehet vastaa vain tissit tai perse
Ja kuka nainen haluaisi sellaisen miehen, joka pitää sinua esineenä.
Vierailija kirjoitti:
Runopojat
Lihaksikas runopoika keltaisessa asvalttimiehen kypärässä sekä kireillä farkkushortseilla ja sonnustautuneena hihahttomaan vaimonhakkauspaitaan, josta löytyy pastatahroja.
Vierailija kirjoitti:
1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.
2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195 cm, mutta myös 180-187 cm käy. Alle 180 cm miehet eivät ole minua varten.
3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12 % luokkaa.
4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.
Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle. N 22
Nuo ei ole luonteenpiirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runopojat
Lihaksikas runopoika keltaisessa asvalttimiehen kypärässä sekä kireillä farkkushortseilla ja sonnustautuneena hihahttomaan vaimonhakkauspaitaan, josta löytyy pastatahroja.
Tai paskatahroja.
Hauska, kohtuu sosiaalinen, sisukas, optimisti, jonkin verran kunnianhimoinen, helposti innostuva
Vierailija kirjoitti:
"Liiallinen vaatimatttomuus voi estää henkilöä saavuttamasta täyttä potentiaaliaan, erityisesti yhteiskunnassa, jossa itsensä korostaminen ja henkilökohtainen markkinointi ovat usein avaimia menestykseen. Vaatimattomuuden korostaminen voi myös pahimmillaan vähentää ihmisen mahdollisuuksia puolustaa omia oikeuksiaan ja asettaa itsensä ansaitsemalleen paikalle."
Olen edennyt urallani niin pitkälle kun on mahdollista. En markkinoi itseäni. Minun ei tarvitse. Työpaikan valitsen mihin menen. Itsensä markkinointi on ihmisille jotka ovat itsestään epävarmoja. Yrittävät edes tuon avulla pärjätä.
"Olen edennyt urallani niin pitkälle kun on mahdollista."
AINA voi edetä urallaan pidemmälle kuin on. Liiallinen vaatimattomuus saa sinut uskomaan ettet voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeasti koulutettu. Never again amismiestä... Haluan keskustella miehen kanssa syvällisiä, en mistään animesta tai Formuloista.
korkeasti koulutettu ei kerro luonteesta yhtään mitään
Kertoopas. Ei ole juntti, inceli, väkivaltainen tai naisvihaaja.
Mun ex oli korkeakoulutettu ja väkivaltainen kuin mikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runopojat
Kuulostaa jonkun gayn unelmalta, omaltasi?
Ruotsalainen aivokirurgi joka omistaa viinakaupan.
Luotettava ja oikeudentuntoinen, kohtelee muita ihmisiä hyvin. Raha-asiat hallinnassa, ei ole tuhlari eikä pihi, elättää itse itsensä. Ei liian tosikko, mutta ei myöskään mikään pelle. Ja että on kiinnostunut minun seurastani. Katsoo syvälle silmiin viipyvästi.
Fiksu, elegantti, empaattinen, urheilullinen, herrasmies, ymmärtää romantiikasta ja ei ole mieslapsi joka pelaa tietokoneella tai katsele piirrettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatimaton, pidättyväinen, lempeä lukutoukka.
Omasta mielestäni vaatimattomuus on luotaantyöntävää. Toki pröystäily on sekin varsin epämiellyttävää, mutta minusta on seksikästä, että mies on tavoitteellinen ja ylpeä omista saavutuksistaan. Samoin pidättyväisyys on mielestäni negatiivista, koska siitä tulee mieleen ihminen, jolla ei ole itseluottamusta ja joka ei uskalla olla oma itsensä. Lempeys on ehdottomasti tärkeää, samoin kuin kiinnostus kirjallisuuteen. Monipuolinen lukeminen on merkki älykkyydestä.
Minua taas viehättää ihmiset, jotka eivät pidä meteliä itsestään, elävät vain rauhassa omaa elämäänsä eivätkä ole suuna päänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni vaatimattomuus on luotaantyöntävää. Toki pröystäily on sekin varsin epämiellyttävää, mutta minusta on seksikästä, että mies on tavoitteellinen ja ylpeä omista saavutuksistaan. Samoin pidättyväisyys on mielestäni negatiivista, koska siitä tulee mieleen ihminen, jolla ei ole itseluottamusta ja joka ei uskalla olla oma itsensä. Lempeys on ehdottomasti tärkeää, samoin kuin kiinnostus kirjallisuuteen. Monipuolinen lukeminen on merkki älykkyydestä.
Itsekin ihmettilin tuota pidättyväisyyttä, sillä itse yhdistän sen epävarmuuteen.
Tai sitten on niin itsevarma, ettei tarvitse pitää meteliä itsestään. On rauhassa itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runopojat
Tai paskatahroja.
Voi olla vertakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runopojat
Kuulostaa jonkun gayn unelmalta, omaltasi?
Vain juntti kuvittelee että runous on gayta.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti ja nörtihtävä.
Kiltti, semiurheilullinen (eli joku hiihto tai lenkkeily harrastuksena), nörtihtävä (mutta ei istu kotona pelkästään koneella vaan haluaa keksiä muutakin puuhaa..vink*vink*)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tylsistyisin puolikuoliaaksi noin vetäytyvän ja estyneen ihmisen kanssa. Eloisa luonne ei poissulje älykkyyttä.
Itse taas en jaksa ikiliikkujia enkä pälpättäjiä. Hyvä, ettei kaikki pidä vain yhdenlaisesta ihmistyypistä.
Älykäs, pohdiskeleva, hyvä keskustelija, rehellinen, luotettava, aktiivinen, sosiaalinen, liikunnallinen, utelias, vastuullinen
Rikas ja/tai elää vaarallisesti.
Minä tylsistyisin puolikuoliaaksi noin vetäytyvän ja estyneen ihmisen kanssa. Eloisa luonne ei poissulje älykkyyttä.