Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, minkälainen miestyyppi sinua kiinnostaa?

Vierailija
15.08.2024 |

Jos nyt puhutaan enemmän luonteesta kuin ulkonäöstä. 

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimaton, pidättyväinen, lempeä lukutoukka.

Omasta mielestäni vaatimattomuus on luotaantyöntävää. Toki pröystäily on sekin varsin epämiellyttävää, mutta minusta on seksikästä, että mies on tavoitteellinen ja ylpeä omista saavutuksistaan. Samoin pidättyväisyys on mielestäni negatiivista, koska siitä tulee mieleen ihminen, jolla ei ole itseluottamusta ja joka ei uskalla olla oma itsensä. Lempeys on ehdottomasti tärkeää, samoin kuin kiinnostus kirjallisuuteen. Monipuolinen lukeminen on merkki älykkyydestä.

Vierailija
22/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jota nyt ei ole saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonrakentajat

Vierailija
24/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni vaatimattomuus on luotaantyöntävää. Toki pröystäily on sekin varsin epämiellyttävää, mutta minusta on seksikästä, että mies on tavoitteellinen ja ylpeä omista saavutuksistaan. Samoin pidättyväisyys on mielestäni negatiivista, koska siitä tulee mieleen ihminen, jolla ei ole itseluottamusta ja joka ei uskalla olla oma itsensä. Lempeys on ehdottomasti tärkeää, samoin kuin kiinnostus kirjallisuuteen. Monipuolinen lukeminen on merkki älykkyydestä.

Vaatimattomuus on hyve eikä sidoksissa tavoitteellisuuteen esimerkiksi. Vaatimaton voi olla hyvin itsevarma. Se liittyy myös ihmisen herkkyyteen. Olen itsekin sellainen ja siksi ymmärrän asian hyvin.

Vierailija
25/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettilin tuota pidättyväisyyttä, sillä itse yhdistän sen epävarmuuteen.

Vierailija
26/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauttaisin tämän kysymyksen aloittajalle. Teepä uudestaan ja mieti vähän. Onko vain yhdenlaisia naisia, jotka pitävät vain tietynlaisista miehistä. Vaiko kenties vaikka minkälaisia? Mikä järki kysymyksessäsi on? Ei ole.

Vierailija
27/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ihmettilin tuota pidättyväisyyttä, sillä itse yhdistän sen epävarmuuteen.

Toki näinkin mutta ei kerro koko totuutta itsevarmuudesta. Se voi liittyä kyllä muihinkin asioihin eikä aina siis huono asia.

Vierailija
28/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimattomuus on hyve eikä sidoksissa tavoitteellisuuteen esimerkiksi. Vaatimaton voi olla hyvin itsevarma. Se liittyy myös ihmisen herkkyyteen. Olen itsekin sellainen ja siksi ymmärrän asian hyvin.

Liiallinen vaatimatttomuus voi estää henkilöä saavuttamasta täyttä potentiaaliaan, erityisesti yhteiskunnassa, jossa itsensä korostaminen ja henkilökohtainen markkinointi ovat usein avaimia menestykseen. Vaatimattomuuden korostaminen voi myös pahimmillaan vähentää ihmisen mahdollisuuksia puolustaa omia oikeuksiaan ja asettaa itsensä ansaitsemalleen paikalle.

Vierailija
29/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.

2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195 cm, mutta myös 180-187 cm käy. Alle 180 cm miehet eivät ole minua varten.

3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12 % luokkaa.

4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.

Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle. N 22

Vierailija
30/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on taas eri asioita. 

Vierailija
31/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palauttaisin tämän kysymyksen aloittajalle. Teepä uudestaan ja mieti vähän. Onko vain yhdenlaisia naisia, jotka pitävät vain tietynlaisista miehistä. Vaiko kenties vaikka minkälaisia? Mikä järki kysymyksessäsi on? Ei ole.

Eihän tässä kukaan ole olettanutkaan, että jokaisella olisi samat mieltymykset vaan keskustella siitä mistä itse kukin kiinnostuu.

Vierailija
32/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun nainen tekee tälläisen kyselyn, niin miehet vastaa vain tissit tai perse

Vierailija
33/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liiallinen vaatimatttomuus voi estää henkilöä saavuttamasta täyttä potentiaaliaan, erityisesti yhteiskunnassa, jossa itsensä korostaminen ja henkilökohtainen markkinointi ovat usein avaimia menestykseen. Vaatimattomuuden korostaminen voi myös pahimmillaan vähentää ihmisen mahdollisuuksia puolustaa omia oikeuksiaan ja asettaa itsensä ansaitsemalleen paikalle."

Olen edennyt urallani niin pitkälle kun on mahdollista. En markkinoi itseäni. Minun ei tarvitse. Työpaikan valitsen mihin menen. Itsensä markkinointi on ihmisille jotka ovat itsestään epävarmoja. Yrittävät edes tuon avulla pärjätä.

Vierailija
34/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettu. Never again amismiestä... Haluan keskustella miehen kanssa syvällisiä, en mistään animesta tai Formuloista.

korkeasti koulutettu ei kerro luonteesta yhtään mitään

Kertoopas. Ei ole juntti, inceli, väkivaltainen tai naisvihaaja.

Tänään opin, että on ihmisiä, joiden mielestä kaikki amiksen käyneet ovat automaattisesti juntteja, inceleitä, väkivaltaisia naisvihaajia. 

Vierailija
35/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettu. Never again amismiestä... Haluan keskustella miehen kanssa syvällisiä, en mistään animesta tai Formuloista.

korkeasti koulutettu ei kerro luonteesta yhtään mitään

Kertoohan. Ainakin sen, että tietty älyllinen kapasiteetti löytyy ja että on ollut kärsivällisyyttä kuluttaa koulunpenkkiä.

Vierailija
36/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti renttu.

Vierailija
37/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskova

Vierailija
38/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samanlainen kuin olen itse. Eli pitää olla särmää, huumoria, älyä, ja antaa hellyyttä, mutta osaa olla myös omissa oloissaan rauhassa.

Vierailija
39/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kasvot! Sillä jos miehellä on rumat kasvot, niin en näe tai koe, että voisin mitenkään olla hänen kanssaan.

2. Pituus! Paras pituus miehelle on 188-195 cm, mutta myös 180-187 cm käy. Alle 180 cm miehet eivät ole minua varten.

3. Kroppa! Eli atleettinen, eikä mikään sali make! Samoin, ei lihaville. Rasvaprosentti miehellä 10-12 % luokkaa.

4. Raha! Eli miehen pitää olla töissä. Työtöntä miestä en huoli. Samoin, jos mies tienaa vähemmän kuin itse.

Siinä oli muutamat, mitkä ovat minulle tärkeitä. Joku muu voi olla eri mieltä kanssani, mutta tässä on minun omat kriteerit miehelle. N 22

Ei tuossa mitään väärää ole, mutta auta armias jos mies listaisi samanlaiset vaatimukset naiselle. Pituuden tilalle muut strategiset mitat. SIKA! Mikä on kun ei OIKEA nainen kelpaa? 

Vierailija
40/114 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun nainen tekee tälläisen kyselyn, niin miehet vastaa vain tissit tai perse

Minä vastaisin: luotettava, turvallinen ja himokas.

Mies