Creme Bonjour muutettiin vegaaniseksi teelmäksi yllättäen ja pyytämättä - asiakkaat raivoissaan, yrityksen palaute tyrmistyttää
Ylimielinen wokeasenne ei kyllä auta. Muutimme tuotteemme kertomatta huonon makuisiksi ja perustelemme sen wokesanelulla. Ei näin!
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Ostin tätä kesällä täytettyihin grilliherkkusieniin tajuamatta, että tuote on muutettu. Täyte meni täysin liejuksi ja oli pahaa. Hävetti tarjota vieraille.
No tämä, nyt itsekin tajusin että olen tuotetta kokeillut, meille kävi sama ja täyte meni aivan velliksi ja maistui oudolta. Nytpä sitten tietää mistä sekin johtui.
Vierailija kirjoitti:
Käyttänyt jo vuosia pirkka tuorejuustoja. Hyvää. Varsinkin chili.
Pirkan ruohosipuli muistuttaa paljon sitä Creme Bonjouria, mitä oli myynnissä noin 10 v sitten. Bonjourilla se on ollut pilalla koko sen aikaa, kun tuotteet ovat olleet pyöreissä purkeissa.
Kiva ettei ap:lla ole tuon isompia ongelmia elämässään.
Oikeasti, eikö hävetä valittaminen jostain noin turhasta?
Onneksi tuorejuusto ei ole mikään välttämättömyys ihmiselle ja jos myytävät juustot ei kelpaa niin voi sitten olla syömättä niitä. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vegaaninen, sisältää kirnupiimää. Otsikko on tarkoituksella virheellinen ja provosoiva.
Ei faktat paljoa vaakakupissa paina kun pääsee valittamaan wokesta.
Olen siirtynyt käyttämään woke-sanaa kuvaamaan kaikkea inhottavaa ja väkisintoteutettua. Ihan yleinen suomen kieleen asettunut käsite.
Itse käytän kaikesta inhottavasta ja väkisintoteutetusta sanaa persu. Ihan yleinen suomen kieleen asettunut käsite.
Vierailija kirjoitti:
Lähde olisi kiva
Niin olis, vesijohtovesi on niin helevetin kallista.
Kiitos varoituksesta👍 osaanpa jättää tämän tuotteen hyllyyn kun seuraavan kerran tarvitsen tuorejuustoa!
Teelmä?
Ei sitä vegaaniseksi ole muutettu, miksi valehtelet? Ja miksi yli 80 tyyppiä peukuttaa innoissaan paikkaansapitämätöntä väitettä? Ettekö te oikeasti tarkista teille esitettyjen väitteiden todenpitävyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vegaaninen, sisältää kirnupiimää. Otsikko on tarkoituksella virheellinen ja provosoiva.
Olen siirtynyt käyttämään woke-sanaa kuvaamaan kaikkea inhottavaa ja väkisintoteutettua. Ihan yleinen suomen kieleen asettunut käsite.
Olihan tää nyt vitsi?
Joskus nykyaikana on vaikea olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Teelmä?
Ei sitä vegaaniseksi ole muutettu, miksi valehtelet? Ja miksi yli 80 tyyppiä peukuttaa innoissaan paikkaansapitämätöntä väitettä? Ettekö te oikeasti tarkista teille esitettyjen väitteiden todenpitävyyttä?
Ei ne tarkista. Miksi luulet että palstalaisten suurin pelko on rypsiöljy ja piikkiproteiini.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki bonjuuri tuotteetko ne muutti vegaaniseksi?
Ei, kun yksikään niistä ei ole vegaaninen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis monethan ihan oikeasti toimii näin. Nolaavat toki itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Käytä sanaa persu. Se tuo useimmille suomalaisille mieleen vain negatiivisia mielleyhtymiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki bonjuuri tuotteetko ne muutti vegaaniseksi?
Ei, kun yksikään niistä ei ole vegaaninen.
Oli vegaaninen tai ei niin tuotteen "uuden reseptin" myötä se on pilalla kuten niin moni tässä ketjussa on kertonut kokemuksistaan. Vaikka olisi vegaanimen mutta hyvämakuinen niin ei väliä. Ovat kuitenkin onnistuneet pilaamaan hyvä maun reseptimuunnoksen myötä. Jää minulta kyllä kaupan hyllylle. Yhden kerran olen onnistunut ostamaan muutoksen jälkeen ja roskiin lensi🤢
Maito, heratuote (maito), kerma,ruohosipuli, suola, stabilointiaineet (johanneksenleipapuujauhe, karrageeni), happo (sitruunahappo), hapate.
https://philadelphia.fi/tuotteet/philadelphia-ruohosipuli-200g/
Ei tuokaan täydellistä ole, mutta paljon parempaa. Lähinnä saisivat hukata karrageenin.
Ihme, jos ei näy tuotteen myyntimäärissä jo tuo koostumuksen muutos. Ruohosipulinen Creme Bonjour oli aiemmin vakiotavaraa jääkaapissa, mutta uusi versio on niin pahaa, että en ole enää kuukausiin ostanut. Hyvin on kyllä pärjännyt ilmankin.
Tuorejuustoa on helppo tehdä itse ja halpaakin se on. Ja hyvää tietysti.
Purkki kermaviiliä valumaan suodattimeen jääkaappiin. Vähintään 8 tuntia mutta jos tykkää kuivemmasta niin sitten muutama tunti lisää. Kippaa massa kippoon ja mausta mieleiseksi. Itse laitan puutarhasta yrttejä, ruohosipulista tulee hyvä. Mustapippuria, suolaa, mitä kukakin tykkää. Ei lisäaineita, ei siemenöljyjä, ei taatusti vegaanista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole melko kermainen. Sillä on jo kilpailijoita? Pieniä suhteessa "kalliita" purkkeja vai oliko isompia.
"Kerma, rasvaton maitojauhe ..." olivat aineksia purkissa, jonka päisäys oli tämän vuoden syyskuussa. Yksi syöjä tuohtui siitä, kun olin laittanut ruokaan valkosipulia, maistui aivan selvästi. Tarkistin tuon purkin, mutta ei sinä ainesosaluettelossa mainita. Mistä lie sellainen maku tullut, ehkä siitä, joka oli merkitty "aromi".
Kasvipohjainen ja vegaaninen eivät ole sama asia. Opetelkaa ymmärtämään lukemanne teksti.