Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Creme Bonjour muutettiin vegaaniseksi teelmäksi yllättäen ja pyytämättä - asiakkaat raivoissaan, yrityksen palaute tyrmistyttää

Vierailija
15.08.2024 |

Ylimielinen wokeasenne ei kyllä auta. Muutimme tuotteemme kertomatta huonon makuisiksi ja perustelemme sen wokesanelulla. Ei näin!

Kommentit (290)

Vierailija
281/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en huomannut mitään eroa 😄

Myrsky vesilasissa?

Huomaatko eron maksalaatikon ja uunilohen välillä? Täysin eri tuote. Koostumus, maku, se miten käyttäytyy ruuanlaitossa.

Vierailija
282/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä tajua tätä "kohua". Tuli vihdoin maistettua tuota uudistettua, ja sehän on parempaa kuin ennen oli 😃. Ainakin valkosipuliversio 

Ei ole mikään "kohu" vaan ihan tosiasia. Kiva että sulle maistuu, mutta tuote ei ole sama ei edes lähelle. Toi sun kommentti on vähän kuin mä söisin sitä Hesburgerin veke hampurilaista, mutta vaihtaisin tilalle paksun naudanlihapihvin pekonilla ja sanoisin, että tää on vielä parempaa kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

New recipte.. 😁 Hirveää woke kuraa nykyään. Hyllyyn jää

Jotain rajaa nyt tälle sekoilulle. Mä tiedän, että monet käyttää sanaa woke kaikesta, mistä eivät itse tykkää, mutta ei sitä nyt silti tuorejuustosta voi käyttää. 

Kai sitä Suomessa voi käyttää miten tykkää kun ei koko sanaa muuten pitäisi käyttää juuri ollenkaan, ellei satu puhumaan just nimenomaan Amerikan mustista ja niiden oloista. Käytetäänhän persuakin kuvaamaan kaikkia jotka on eri mieltä.

Vierailija
284/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kyllä tajua tätä "kohua". Tuli vihdoin maistettua tuota uudistettua, ja sehän on parempaa kuin ennen oli 😃. Ainakin valkosipuliversio 

Ei ole mikään "kohu" vaan ihan tosiasia. Kiva että sulle maistuu, mutta tuote ei ole sama ei edes lähelle. Toi sun kommentti on vähän kuin mä söisin sitä Hesburgerin veke hampurilaista, mutta vaihtaisin tilalle paksun naudanlihapihvin pekonilla ja sanoisin, että tää on vielä parempaa kuin ennen.

Se, että tuotteen koostumus on muuttunut, on tosiasia. Sen sijaan "kohu" siitä, että tuote olisi muuttunut huonommaksi, ei ole tosiasia vaan pelkkä makuasia. Ja väite siitä, että tuote olisi muuttunut vegaaniseksi, on räikeä valhe. Esimerkkisi hampurilaisesta ei liity kyllä tällaiseen mitenkään. 

Tarkoitin siis "kohulla" näitä väitteitä siitä, että tuote on pilattu, en sitä ilmiselvää tosiasiaa, että sen koostumusta on muutettu. 

Vierailija
285/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerälle Piimälle maistuvaa sössöä se oli. Roskiinhan se joutui.

Arvion antaisin "Kuvottavaa Sontaa".

Vierailija
286/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että tuotteen koostumus on muuttunut, on tosiasia. Sen sijaan "kohu" siitä, että tuote olisi muuttunut huonommaksi, ei ole tosiasia vaan pelkkä makuasia. Ja väite siitä, että tuote olisi muuttunut vegaaniseksi, on räikeä valhe. Esimerkkisi hampurilaisesta ei liity kyllä tällaiseen mitenkään. 

Tarkoitin siis "kohulla" näitä väitteitä siitä,

On totta, että makuasioista voi kiistellä, mutta kukaan ei ole oikeassa. Mun vertaus on täysin osuva, sillä kuten sanoin, kyseessä on muutosten jälkeen täysin eri tuote, muutokset ei vaikuttanut pelkkään makuun, vaan myös koostumukseen ja käyttäytymiseen ruuanlaitossa ja nämä muutokset tekee asiakkaiden mielestä tuotteen nimenomaan huonommaksi. Kohun asiasta tekee se, että kyseessä on (oli) melko suosittu tuote ja valtava osa asiakkaista on asiasta nostanut metelin, siihen en ota kantaa, että mistä sun mielestä metelöidään, että luuleeko ihmiset, että on nyt vegaaninen vai ei, mutta tosiasia on se, että tuote on muuttunut ja siitä nousi kohu.

Vierailija
287/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy nykyajan lapsia, nuoria ja nuoria aikuisia kun ne ei edes tiedä miltä ruoka joskus aikoinaan maistui.

Eihän tuo tuote tullut kauppoihin kun vasta 2000-luvulla. Jos haluat vanhan ajan ruokaa niin jätät ostamatta mitään valmisruokia ja levitteitä ja ostat maustamatonta lihaa, tuoreita kasviksia ja sitten mausteita. 

Olen syönyt tätä jo ysärillä. 

Tähän tehtiin meidän perheessä uuniperunatäyte (tuorejuusto toimi pohjana, mukaan tuli myös mm. kinkkua sekä punasipulia).

Vierailija
288/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy nykyajan lapsia, nuoria ja nuoria aikuisia kun ne ei edes tiedä miltä ruoka joskus aikoinaan maistui.

Eihän tuo tuote tullut kauppoihin kun vasta 2000-luvulla. Jos haluat vanhan ajan ruokaa niin jätät ostamatta mitään valmisruokia ja levitteitä ja ostat maustamatonta lihaa, tuoreita kasviksia ja sitten mausteita. 

Tähän tehtiin meidän perheessä uuniperunatäyte (tuorejuusto toimi pohjana, mukaan tuli myös mm. kinkkua sekä punasipulia).

Meillä oli kotitalouden tunnilla resepti valkosipuli-jauhelihapihvit joiden täytteeseen tuli tuota silloista creme bonjouria ja taikinaan sipulikeittopussi ja kermaviili + muna. Pääsin peruskoulusta 1995.

Vierailija
289/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kokeeksi uutta Creme Bonjouria. En osta muuta kertaa. On kyllä pilattu hyvä tuote totaalisesti. Hyi hemmetti! Hapanta ja muutenkin koostumus huonoa, maku karseaa! Hyvästi Creme Bonjour ! Pitäiskö nimi vaihtaa kun kerma on korvattu kirnupiimällä? Esim Sur Bonjour?

Vierailija
290/290 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tuon katkarapuvesrio suosikki jo 80-luvun puolella. Lopettivat sen jo aiemmin kuin nämä piimäsekoilut tulivat.