Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on seuraava suurempi muutos elämässäsi?

Vierailija
15.08.2024 |

Mikä ajatus tuli ensimmäisenä mieleen, mitä muutosta olet tekemässä tai miettimässä?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen vuoden ajan kokenut, että nykyinen asuinpaikkakuntani on nähty ja koettu. Viimeinen niitti tuli keskustan vuosia jatkuvasta remontista ja jatkuvista julkisen liikenteen näivettämisistä. Alkaa olla niin vaikea päästä täältä pois haluamanaan ajankohtana - vaikka sitten kotimaan minilomalle, niin olen nyt päättänyt katsella muualta suomesta uutta muijaluolaa itselleni. En vain vielä tiedä, että mihin sitä lähtisi. Pitää miettiä työmahdolisuudet, kulkemiset (luultavasti repäisen ja ostan autonkin samalla, mutta silti) ja sellaiset.  ap

Vierailija
2/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömäksi siirtyminen, pitkään on tullut painettua hommaa, todella pitkään. Mutta nyt on aika lopettaa, aika luovuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nukkua pois" ja siirtyä taivaan kirkkauteen. Suunnitelma on noin 10v sisällä luultavasti ihan normaalin poistuman kautta.  Ihanaa on sitä odottaa.

Vierailija
4/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko muutos minun vai puolison elämässä. Jompikumpi meistä kuolee, olemme jo yli kahdeksankymppisiä. Outoja tunteita herättävä ajatus, kun se alkaa koskettaa itseä.

Vierailija
5/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kuolevani aivan lähivuosina. Yksinäisyys on raastanut jo niin kauan, pian kymmenen vuotta, etten tiedä pystynkö tästä nousemaan.

Toivon jaksavani lasten aikuistumiseen saakka.

Eronnut mies

Vierailija
6/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärankaa pitäisi kasvattaa että saisin lähdettyä suhteesta, joka kuormittaa mielenterveyttäni.

Vierailija
7/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi harrastus. Etsiskelen juuri sopivaa paikkaa tai siis kurssia aloittaa se.

Vierailija
8/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero 

Vierailija
9/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vakityö 2025

-eläkkeelle 2053

-hautaan 2071

Vierailija
10/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan potkut. En tiedä miten selviän, joten sitä seuraava muutos saattaa olla viimeinen muutos tässä elämässä.

Vierailija
11/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan espanjaan talveksi ja jos kaikki menee hyvin niin muutan sinne kokoaikaisesti

Vierailija
12/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köysi kaulaan

Vierailija
13/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä molempia hiertää asuminen tässä nykyisessä asunnossa, joten muutto on toivottavasti edessä jossain vaiheessa. Asumme pk-seudulla ja korot on tällä hetkellä mitä on, joten saas nähdä löytyykö mitään budjettiin sopivaa. 

Vierailija
14/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan unelmien kotiin kunhan aikuinen lapseni saa omat asumiskuviot selväksi. Sitten olen aloitellut etäsuhdetta, olisi huippua tapailla milloin missäkin päin maailmaa muutaman kk:n välein ja vuoroin toisillamme ym. Vähän liikkuvia palikoita molempien suhteen mutta vuoden sisään olen varmasti tehnyt jotain pysyviä päätöksiä

Vierailija
15/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero 

Älä tee sitä.

Ystävän neuvo.

Vierailija
16/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman vuoden päästä eläkkeelle, jollei viikatemies ehdi ensin

Vierailija
17/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikean suhteen ja avioeron jälkeen aloin kiinnostua sijoittamisesta. Haaveissa on saada riittävästi rahaa esim.oman mökin ostamiseen. Sitä ennen toivon löytäväni hyvän parisuhteen. Lasten kasvattaminen aikuisiksi ja vapaus.

Vierailija
18/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioero 

Älä tee sitä.

Ystävän neuvo.

Ei kovin kummonen ystävä jos kehottaa jäämään väkivaltaiseen suhteeseen 

Vierailija
19/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan työt ja alan "tukiloiseksi" sen jälkeen hankkiudun vankilaan niin saan ilmaisen asunnon ja ruuat.

Elän täysiin valtion rahoilla.

Kiitos Purra ja Orpo.

Vierailija
20/72 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieleni muuttaa maalle ja alkaa kylähulluksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi