Kuinka usein vaihdatte aluhousunne ja rintaliivinne?
Itse vaihdan alushousut keskiviikkoisin ja lauantaisin kun meillä on sauna. Menkkojen aikana useammin. Rintaliivit saattaa mennä pari viikkoa, en hikoa rinnoista.
Kommentit (38)
Komppaan ap:tä, vaatteet (kaikki) vaihdetaan, kun käydään pesulla, eli saunailtoina kahdesti viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vaihdan..?
Naapurin kanssa, kirpparilla, tori.fi... onhan näitä paikkoja
Onko joku ostanut liivejä ja alkkareita kirpparilta? Miten pitäisi desinfioida?
Alushousut joka päivä, rintsikoita pesen varmaan 1-2vko välein(?), harvemmin pidän samoja joka päivä. Urheilen niin niissä olat liivit, pääsääntöisesti joutuvat pesuun joka treenin jälkeen.
Outoa kysyä tämmöistä, mutta lie vielä oudompaa siihen vastata
En osta edes joka vuosi uusia, jos vanhat kestää. En ole innokas seksiharrastaja, enä pidä Onlyfans tiliä, joten ei ole tarvetta uusia jatkuvasti.
Siis eikä ap:llä ole mitään kuukautissuojia?
Vierailija kirjoitti:
Alushousut päivittäin, liivit joka toinen päivä tai kans päivittäin. Menkkojen aikana pikkareita menee pesuun jopa useampia päivässä.
Vuodatko sä ohi tai läpi jatkuvasti vai etkö käytä kuukautissuojia ollenkaan? Mä vaihdan menkkojen aikaan pikkareita yhtä usein kuin muulloinkin, harvoin tulee mitään läpivuotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushousut päivittäin, liivit joka toinen päivä tai kans päivittäin. Menkkojen aikana pikkareita menee pesuun jopa useampia päivässä.
Vuodatko sä ohi tai läpi jatkuvasti vai etkö käytä kuukautissuojia ollenkaan? Mä vaihdan menkkojen aikaan pikkareita yhtä usein kuin muulloinkin, harvoin tulee mitään läpivuotoja.
Verta valuu pitkin sääriä, ihan hirveetä!
Alushousut kerran päivässä, rintaliivit muutaman kerran viikossa. Kesällä joskus jopa joka päivä.
t: Markku 54v
Pikkuhousut päivittäin, rintsikat joka toinen päivä.
35 vuotta tehnyt näin, eli varhaisteinistä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verta valuu pitkin sääriä, ihan hirveetä!
Oikeesti? Sä joudut sitten varmaan olemaan neljän seinän sisällä menkkojen ajan, eli käytännössä olet sairauslomalla töistä tai koulusta joka kuukausi menkkojen vuoksi. Eikö runsaisiin vuotoihisi ole olemassa mitään apua, mikä hillitsisi vuotamista?
Vaihdan rintsikat maanantaisin ja alushousut silloin kun tulee paskat housuun eli suunnilleen kerran pari viikossa. Mulla on suolistosairaus jonka takia en pysty aina pidättelemään vessaan asti.
Pesen joka ilta sekä pikkuhousut että rintaliivit. En pidä koskaan yhtä päivää pidempään vaikka rintaliivejä käytän kyllä aika vähän. Inhoan niitä ja käytän vain kun on ihan pakko. Silloin kun olen käyttänyt, pesen samana päivänä.
Miten niin vaihdan..?