Oletko ollut sängyssä julkkiksen kanssa?
Minä olen ollut erään 2000-luvun alun radiojuontaja kanssa 😄
Kommentit (63)
Juu tai silloin hän ei vielä ollut julkkis.
Lasketaanko paikallispolitikko julkkikseksi?
Olen ollut 70-luvulla. Tilanne oli, että porukkaa oli paljon hotellihuoneessa ja kaikkien piti sopia nukkumaan.
- n 67v -
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ns. "kaikkien tuntema legenda". Enää en pidä koko tyypistä ja on vähän "siinä ja tässä" olisiko sitä pitänyt syyttää seks. hyväksikäytöstä. Tai kuinka asiallista nyt on juottaa ujoilevaa itseään yli puolet nuorempaa faniaan, ja sitten...Jotkut saattaisi hämmästyä, mitä tämä "itse hyvyys" onkaan touhunnut.
Danny?
Kyllä olen ollut sängyssä nukkumassa äitini kanssa. En tosin enää moneen vuoteen.
Pamela Andersson -keskiaukeaman kanssa lukuisia hikisiä öitä nuoruudessani.
Olen ja olen edelleen samaa mieltä hänen kanssaan. Hän sanoi hellyyshetken jälkeen "Tää on pelkkää voittoo meille molemmille".
Todellakin oli 😍
N19
Ap, ei radiojuontaja ole varsinainen julkkis. Hyvä toimittaja pysyy taka-alalla.
Olen ollut melko suuren nais julkkiksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ns. "kaikkien tuntema legenda". Enää en pidä koko tyypistä ja on vähän "siinä ja tässä" olisiko sitä pitänyt syyttää seks. hyväksikäytöstä. Tai kuinka asiallista nyt on juottaa ujoilevaa itseään yli puolet nuorempaa faniaan, ja sitten...Jotkut saattaisi hämmästyä, mitä tämä "itse hyvyys" onkaan touhunnut.
Danny?
Pidetäänkö häntä itse hyvyytenä nykyään?
Onko tämä joku meriitti jos on ollut julkkiksen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ei radiojuontaja ole varsinainen julkkis. Hyvä toimittaja pysyy taka-alalla.
Kyllä joku Kimmo Vehviläinen tms. on julkkis, vaikka onkin radiojuontaja. Samoin Jaajo, Anni Ihamäki ja mitä näitä nyt on.
Olen, parin urheilijan ja parin muusikon kanssa. Nämä 90-luvun lopulla.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua uskoa niistä pahaa
Mikä nyt on julkkis? Seurustelin lukioaikana pojan kanssa, joka myöhemmin on ollut myös uutisissa ja lehtien sivuilla esillä. Ja kyllä, sängyssäkin oltiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny?
Ei ollut hän. Vähän nuorempi patu. Ei paljoa kuitenkaan. En aio kertoa nimeä, ettei tule ongelmia. En ole varma onko muut "onnelliset sänkykaverit" olleet vähän vanhempia kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny?
Ei ollut hän. Vähän nuorempi patu. Ei paljoa kuitenkaan. En aio kertoa nimeä, ettei tule ongelmia. En ole varma onko muut "onnelliset sänkykaverit" olleet vähän vanhempia kuitenkin.
Aha, Frederik.