Naiset sekasauna
Menettekö hoikat ja isorintaiset naiset mielellään sekasaunaan alasti vähän niin kuin kiusaksi miehille?
Kommentit (90)
Sekasaunassa on naisena ihan parasta istua alasti tuttavien miesten sylissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusmiehenä alkaa välillä seisoo ihan miestenki kesken jos joku kertoo jotain seksijuttuja naisten kanssa en ole koskaan saunonu mutta voisin kuvitella että kalulla voisi silloi halkaista timantin!
Vaikka täällå joka päivä haaveiletkin saunaerektioista niin et saa tälle ajatukselle vastakaikua. KUKAAN muu ei näe seisovia kikkeleitä saunassa kuin sinä. Seisokki yhteissaunassa ja varsinkin miesten saunassa olisi sosiaalinen itsemurha.
Jos joku näkee sinulla seisokin saunatiloissa niin se käy kertomassa vahtimestarille. Saat porttarit kuten kaikki kaltaisesi kikkeli vatkaajat.
Itse olen ollut kerran sekasaunassa ja tuolloin jouduin keskittymään todella paljon jotta seisokki ei pamahtanut päälle. Joillekin miehille tulee seisokki helpommin kuin toisille. Ei se tarkoita että henkilö olisi joku pervo runkkari. Ehkä päinvastoin.
Minusta se on vähän liikaa, jos nainen on alasti samassa saunassa miesten kanssa. Minusta jos on yhteissauna, miehet voivat olla alasti, mutta naiset pyyhkeen kanssa tai korkeintaan uimapuvussa. Toisaalta uimapuvuistakin ovat nykyään aivan liian kuumottavia ja paljastavat todella paljon naisen paikkoja.
Olen ollut itse yhteissaunassa, jossa on ollut miehiä ja naisia, mutta siinä vain miehet olivat alasti. Minusta olisi kiusallista, jos miehenä alkaisi vahingossa syli reagoimaan vieraan naisen nähtyään, se saattaisi tuntua naisesta tungettelevalta.
Mutta korostan, että uimapuvutkin ovat nykyään todella paljastavia. En tiedä, kuka on vastuussa jos näen naisen pyllyn melkein kokonaan enkä voi vastustaa sitä, että alapää reagoi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän että menen, minulla on tosi isot rinnat ja sellainen vulva, että näkyy selvästi isot ja rullalla olevat pienet häpuhuulet, huvittaa kun näen miesten menenvän sekaisin ja piilottelevan seisokkejaan.
Miten se voi olla h u v i t t a v a a, jos miehet menevät sekaisin kauniista rinnoistasi ja ihanoitteellisesta vitustasi ja yrittävät peitellä seisokkiaan? Luulisi paremminkin, että olisit lopen imarreltu, kun näet, mitä voit saada aikaan vain olemalla alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulukoodin mukaisesti mennään. Lähinnä saunomaan. En ensimmäisenä ehdota sekasaunaa mutta jos sinne joskus on joutunut niin olen nauttinut enemmän miesten ja naistenkin katselemisesta enkä itseni näyttämisestä. Mutta jos muut ovat myös alasti niin en häpeäkään.
Katsotko muiden naisten tissejä ja onko karvat ajettu?
Kyllä naiset katselevat/vertailevat toisten naisten rintoja ja karvoitusta
Uimahalleissa pistän merkille monenlaista, mutta en katsele, vertaile mitään erityisesti. Itselläni on pienet tisut ja posliini. Kannan ne ylpeänä, enkä odota keneltäkään hyväksyntää. En ole ollut sekasaunassa aikuisiässä, enkä menisi. Kroppani kuuluu vain miehelleni.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se mies sinusta näyttää ja tuntuu kun näet ensimmäistä kertaa tutun naisen alasti saunassa ja olet nähnyt tämän aina aiemmin vaatteet päällä?
Seurakunnan nuorten opintopiirissä, missä tapasin vaimoni ja toisen pariskunnan, tietysti olimme vaatteissa. Toisen pariskunnan rouva kutsui meidät vierailulle. Myöhemmillä kerroilla saunoimme, ja oli vähintäänkin asiallista, että olimme yhdessä ja alasti.
Jos aivan kiertelemättä puhutaan, pidimme vaimoni kanssa täysin luonnollisena, että ilman saunaakin jo ensimmäisellä tapaamisella ollaan sukupuolielimet paljaana. Miten muuten voisi ollakaan, kun vastarakastuneet nuoretparit vierailevat keskenään?
Jälkeenpäin kysyin vaimoltani, miten olisi suhtautunut, jos tullessamme ensivierailulle toinen pari olisi ottanut meidät vastaan alaosa paljaana. Vaimoni sanoi, että tietysti olisi riisunut vittunsa sen enempää numeroa tekemättä yhtä paljaaksi kuin isäntäparillakin oli, eikä olisi ollut yhtään yllättynyt. En kyllä minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perusmiehenä alkaa välillä seisoo ihan miestenki kesken jos joku kertoo jotain seksijuttuja naisten kanssa en ole koskaan saunonu mutta voisin kuvitella että kalulla voisi silloi halkaista timantin!
Vaikka täällå joka päivä haaveiletkin saunaerektioista niin et saa tälle ajatukselle vastakaikua. KUKAAN muu ei näe seisovia kikkeleitä saunassa kuin sinä. Seisokki yhteissaunassa ja varsinkin miesten saunassa olisi sosiaalinen itsemurha.
Jos joku näkee sinulla seisokin saunatiloissa niin se käy kertomassa vahtimestarille. Saat porttarit kuten kaikki kaltaisesi kikkeli vatkaajat.
Itse olen ollut kerran sekasaunassa ja tuolloin jouduin keskittymään todella paljon jotta seisokki ei pamahtanut päälle. Joillekin miehille tulee seisokki helpommin kuin toisille. Ei se tarkoita että henkilö olisi
Ne miehistä jotka saa herkästi seisokin, eivät ole lauenneet saunomista edeltävinä päivinä tai jopa viikkoina. Tämän tiedän omasta ihanasta nallekarhustani. Panetus silminnähden kasvaa jo kolmen päivän jälkeen ja kosketus tai toistemme pesu suihkureissulla vaikuttaa hurjalla tavalla nallekarhuuni, ellei ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei rupea. Tällä palstalla joku jankkaa puoliheijareista ja puolirunkkareista mutta niin kauan olen saunoissa käynyt - miesten tai yhteis- niin kukaan ei ole saanut heijaria, puoliheijaria tai edes neljännesheijaria. Se olisi tappavan noloa.
Kyllä herrasmiehellä rupeaa sekasaunassa seisomaan. Seisokki osoittaa kunnioitusta naisia kohtaan että he ovat hyvännäköisiä. Olisi todella noloa jos ei tulisi erektiota, voisi luulla että mies on homo, tai hänellä on erektio-ongelmia, tai hänen mielestään naiset eivät ole kauniita.
Uutena vuonna jouduin saunaan viiden naisen kanssa kun olen sosiaalinen suupaltti ainakin humalassa. Oli ihan mukavaa ja hikistä, erektio alkoi tietyssä vaiheessa näkyä ja naiset alkoivat mukamas ajaa ulos koska se ei enää kuulunut asiaan. No muistaakseni parikin naikkosta hiplasi terskaa illan aikana ja sai vehkeen takaisin kuntoon. Läksin sitten pikkuhiljaa kotiin siitä pitemmittä puheitta.
Opiskeluaikoina sekasaunassa oltiin miehet alasti ja naiset pikkuhousut jalassa mikä oli musta outoa. No kyllä ne tussut näkyi kun housut kostui hiestä ja se aiheutti tietty seisokkeja ellei tissit riittäneet siihen. Yhdellä naisista oli tapana joka kerta kusta lauteilla pikkuhousuihinsa. Kyseltiin kyllä että eiks olis helpompaa riisua ne tossa tilanteessa mutta ei, ei kuulemma periaatteesta näyttele pilluaan oli vastaus aina.
Nuorena tuli joskus sekasaunottua. Isommalla porukalla ei ongelmia ollut, ei tullut seisokkeja, mutta lähellä varmasti oli näkymiä ihastellessa.
Kerran jäin kahdestaan erään naisen kanssa vielä kun muut lähti jo, oltiin jo rennosti jälkilöylyissä ja hän vaihtoi kylkiasentoon niin että näkymät oli suoraan pillulle. Katseeni liimaantui hetkeksi ja käytin kaiken itsehillintäni seisokin estämiseksi. Myöhemmin olen ajatellut että olisin antanut nousta vaan ja näyttää mielipiteeni tilanteesta. Olisi vastapuoli voinut valita lähteekö suihkuun karkuun vai mennäänkö yhdessä. Peseytyessäkin kyllä meinasi kovasti seisokkia pukata, hän oli kyllä niin kaunis...