Onko Wille Rydman autismin kirjoilla?
Mielestäni oikein älykäs yksilö, mutta hieman erikoinen luonteeltaan. Esim. klassinen musiikki lempigenrenään ja jotkut nuo eleet ja lyhyet vastaukset hieman erikoisia mielestäni.
Kommentit (55)
Kyllä Willen ongelma on perinteinen kieroon kasvaminen. Vanhemmat lienevät ainakin osasyyllisiä.
Wille-Werner on suorittanut maisterintutkinnon kahdessa vuodessa sekä säveltänyt sinfonian. Mites mammat?
On Suomen komeimpia miehiä. Rydmanin ja Satosen pitäisi osallistua Mr. Finland -kisaan.
Ai että mä nautin kun Wille kairaa vihervassareita kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Autisteilla on vahva oikeudentunto...
Kyllä, eivätkä he kieroile sosiopaattisesti vaan ovat hyvin suoria ja loogisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei et nyt ala sekoittamaan autisteja tuohon saalistaja-pedariin!
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi.
Se ei silti muuta sitä faktaa että tuo paskahousu ryydman on alaikäisten perään
HS mustasi Rydmanin maineen. HS vastuuseen!
Rydman itse mustasi oman maineensa.
On se niin harmi, että 99% persuista pilaa sen fiksun 1%:n maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman itse mustasi oman maineensa.On se niin harmi, että 99% persuista pilaa sen fiksun 1%:n maineen.
Rydman ei ollut persu silloin kun (väitetysti) teki asioita joista syytteitäkin nostettiin.
Varmaakin on monella tavalla vammainen ja heikko, kun vasemmisto häntä kiusaa. Aina kiusaavat yhteiskunnan heikoimpia.
Vierailija kirjoitti:
Varmaakin on monella tavalla vammainen ja heikko, kun vasemmisto häntä kiusaa. Aina kiusaavat yhteiskunnan heikoimpia.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rydman itse mustasi oman maineensa.On se niin harmi, että 99% persuista pilaa sen fiksun 1%:n maineen.
Rydman ei ollut persu silloin kun (väitetysti) teki asioita joista syytteitäkin nostettiin.
Ei niin. Mutta kun oma puolueensa laittoi hänet pihalle, niin persuihin pääsi kyllä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Autismin kirjo" on yhtä typerä ilmaisu kuin "taiteiden kenttä".
Sanoo idiootti, joka ei käytä aivojaan kuin kusen ja viinan säilyttelyyn.
Jonka sanavarastoon kuuluu max. 200 sanaa.
Ja sinunko kirjoitustaito on jotain "väinölinnaa"? Säälittävää lukutaidottoman räpellystä lähinnä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myös kireillä teiniritsoilla on oikeus tutustua viriileihin setämiehiin, vaikka se jotain katkeraa hiekkapíllua harmittaakin.
Moi Wille.
Olen itse mutta en ole ikinä ajatellut ett Rydman olisi. Psykopatia ja narsismi tuntuu todennäköisemmältä.
Klassinen musiikki ei liity mitenkään diagnooseihin. Tunnen aspergerihmisen joka ei pidä siitä yhtään vaikka muuten onkin musikaalinen.
Psykopaati joka nauttii vallastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet psykopaatti, koska vääristelet sanoja. Michael Jackson oli pedari eli piti pikkulapsista. Sinä olet vain täysi rotta, tullut varmaankin äitiisi, sillä rottamaisuus on periytyvää.
Onko täällä joidenkin elämässään epäonnistuineiden reunaihmisten kokoontumisajot kun tällainen haukkumisketju perustettu? Noihin pakkomielteisiin on saatavilla terapiaa jotta niistä pystyy päästämään irti.
En tiedä. Mihin kategoriaan vatsastapuhujan nukke/Niksulan Kasper luokitellaan. En tosiaan tiedä, ei ole tullut ennen eteen tällainen dilemma.
Rydman itse mustasi oman maineensa.