Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~ ~ HELMIEN KESKIVIIKKO ~ ~

Kommentit (5)

Vierailija
2/5 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä osunut silmiin uutta pinoa joten laitoin. Tämmöinen käytäntö teillä vissiin on että ensimmäinen laittaa?

Tänään on sitten se ”hyvä synnytyspäivä” 07022007, katsotaas moniko pääsee synnärille tänään ;o)

KAKSOSNAINEN: Sanoppa muuta, kaikki ajatukset pyörii vain tämän asian ympärillä, koko ajan vaan tarkkailee käviskö suppari yhtään kipeää jne. Toivotonta ;o) tekis todella hyvää saaha ajatukset välillä täysin muualle! Eilen jo mietin että pitäiskö lähtä johonkin mutakylpyyn tai vastaavaan =o)

Jaa vauvan kasvusta oli tosiaan monta erilaista käsitystä…

HENNALLA ja MAMMUTILLA tais olla tänään lasketut ajat, oispa niin tarkoja lapsia että syntyisivät juuri tänään!

VAUVAN KANSSA KOTONA-G: En oo aatellu. Haaveena olis nyt ainakin niin kauan että lapsi on 1-vuotias. Ja toisena haaveena on ollut että vielä senkin jälkeen sen seuraavan kesän eli sillon jos syksyllä menis töihin niin lapsi oli n. 1,5 vuotias. Taloudellisesta tilanteesta varmasti riippuu.

TIMBE: Etkö ole kuullu nuista vauvan liikkeistä että usein on ”tyyntä enne myrskyä” eli ehkä eilinen hiljainen päivä tarkottaa pikaista lähtöä synnärille?

[b]CALMUKSELLE onnea poikavauvan syntymän johdosta![/b]

ON: Eilen alotin kutomaan neuletta, kokoa 74/80 cm eli kaippa se on sitten niinku ens talvelle. Innostuin taas tuosta kutomisesta ja se on hyvä niin melkeen jo välillä toivoo ettei lähtöä tuliskaan ennen kuin saa tuon valmiiksi ;o) Lisäksi haaveilin että ois ihana kutoa vielä joku pieni neule joka sopis heti tänä talvena koska hoksasin että monet mun neulomista on sellasia ”isompia”.

Yöllä näin pariin otteeseen unta jossa tuli lähtö. Ne oli sellasia että oli limaa ja verta housuissa tai vastaavaa, ja niissä unissa se oli satavarma että nyt tuli lähtö… ;o) Mutta oikeesti – ei mitään!

HANNELE + vilpertti rv 38+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan, eikä missään tunnu, vaikka tänään olis se Hyvä päivä synnyttää ja viime ultran antama L.a!! (vielähän sitä toki kerkiää)

Oikeasti mulla laskettuaika siis 16 pvä.

Emppu-mammalle(ja muillekin kellä sektioaikoja oli!) etukäteen Tsempit perjantaita varten!! Olis kyllä kätevää kun tietäis tarkan päivän..!

Tänään on taas se neuvola ja mentävähän sinne on, kun ei sitä lähtöö oo kerran tullu..plääh..(lainatakseni jonkun anoppia)

Pakkasta on mittarissa -37 ja autokin on ihan kohmeessa vaikka on ollut koko yön lämmityksessä. Neuvolasta on suoriuduttava nopeesti pois, ettei auto hyydy sinne pihaan!

Tuttikeitto on nyt keitetty ja kassi puoliks jo pakattuna.. eilen illalla latasin jopa kameran akun, ettei käy H-hetkellä huonosti!

Kotona vauvan kanssa ajattelin olla ainakin syksyyn, mutta jos sitten pääsen hyväpalkkaiseen työhön (mikä meni raskauden takia ohi kesällä) niin lähdettävä on!

Huomenna tai perjantaina mennään vihdoin katsomaan yhtä ok-taloa ja jos se ostetaan niin talous on aika tiukilla ainakin siihen asti, että minä lähden töihin!

Työttömänä olen ollut vuoden 2006 alusta ja jonkun verran jäi säästöön liiton päiviä, mille jään kun vanhempainrahakausi loppuu, jos töitä ei ole.

nyt valmistautumaan neuvolaan ja sit hakemaan lasta koulusta..

mammutti ja vilppu rv 38+5

Vierailija
4/5 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki luuraa? Onko kaikki lähteneet hakemaan nyyttejänsä? Taitaa porukka olla peiton alla lämpimässä, kun on tollainen paukkupakkanen ulkona. ;) Minä heitin kaikki peitot ym. ulos tuulettumaan, joten on pärjättävä ilman. Ja nyt on tuo pakastimen sulatusoperaatio menossa. Jotain kai sitä on tehtävä, kun ei pääse uloskaan.

Emppu-mamma: Juu, ensi perjantaina tehdään sektio, jos ei lähtö tule ennen sitä. Odotan kyllä sitä päivää, kuin kuuta nousevaa. ;) Minkäs takia sulle sektio tehdään, jos saan udella? Ei ainakaan muisti pelaa, että tietäisin. Mulla siis vauva perätilassa. :(

Viime yönä nukutti kivasti pitkästä aikaa, mutta esikoinen piti hereillä. Itkeskeli välillä ja huusi pappaa (=muumipehmolelu). Aamulla sitten nukkuikin sikeästi, kun itse heräsin. :) Jaahas, taidan palata siivousteni pariin.

-Saibu ja juniori 38+4-

Vierailija
5/5 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskos teistä apua mulle? Nyt on alkanut kauhea pohtiminen, että mikäs tälle meidän pikkuprinsessalle laitetaan nimeksi? Eli jos jaksatte, niin auttakaa ihmeessä mua. :)

Tässä linkki tonne nimipuolelle aloittamaani keskusteluun:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9543914&t=9542883&appid=&…

Kiva jos joku aikansa kuluksi viitsisi päätänsä vaivata tälläiselläkin ongelmalla!:) Kohta se on teilläkin sitten edessä kunhan vaan saatte ensin vauvat ulos!;) Tsemppiä kovasti loppuraskauteen ja paljon supistuksia (jotka tekeekin jotain) kaikille, jotka jo kyllästyneet vatsan kanteluun! :)

Vielä ei muuten ole avattu tuonne vauvapuolelle keskustelupinoa helmille, taitaa kaikilla olla niin kiirusta vauva-arjessa, jottei ole vielä pinoilemaan keretty!:) Mutta eiköhän me kohta saada sekin pino käyntiin, niin ei pääse helmenkantajat hukuksiin!:)

-frog2