mitä mieltä olet vanhoillislestadiolaisista monen
Kommentit (24)
oli miten oli yleensä ihminen joutuu lopullisen päätöksen tekemään itse. (on varmaan vakavia tapauksia joissa lääkäri tekee päätökset vaikka vastoin potilaan tahtoa, mutta...)
" pitää luottaa jumalan johdatukseen..." nii-in, niinhän se pitää,mutta jos sinulla on hampaassa reikä et sinä suinkaan vain rukoile että särky menisi ohi vaan kyllä sinä menet ja paikkautat sen hampaan ehjäksi.
samoin minä, hoidan itseni nyt kuntoon ja myöhemmin, jos jumala suo saan taas lapsia.
totta on, että jos olet vl ja ehkäiset kannattaa tieto pitää itsellä. 99% ihmisistä ei voi ymmärtää sinua. siis varsinkaan sellaiset jotka itse ovat terveitä.
6
Vierailija:
omasta elämästäni ja olen siis vl-äiti.
Tällä hetkellä ei ole muuta vaihtoehtoa. En kyllä olen kellekkään kavereilleni enkä sukulaisilleni kertonut. Tiedän vaan minkälaisen ryöpyn vois saada niskaan.Senkään takia kun yhen tutun kanssa keskusteltiin siitä jos äiti väsyy totaalisesti tmv.. niin tämä vaan sanoo että pitää luottaa jumalan johdatukseen..
että ovat onnellisia, jaksavat ja ovat sinut oman uskonsa ja tiensä kanssa. Muuten olisi varmasti raskasta.
Ateisti
omasta elämästäni ja olen siis vl-äiti.
Tällä hetkellä ei ole muuta vaihtoehtoa. En kyllä olen kellekkään kavereilleni enkä sukulaisilleni kertonut. Tiedän vaan minkälaisen ryöpyn vois saada niskaan.
Senkään takia kun yhen tutun kanssa keskusteltiin siitä jos äiti väsyy totaalisesti tmv.. niin tämä vaan sanoo että pitää luottaa jumalan johdatukseen..