Mies! Mitä ajattelet jos vastaantuleva nainen hymyilee sinulle?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Katson haaroihin, onko vetoketjuni auki. Jos ei ole, niin ajattelen että näytinkö jotenkin idiootilta, kun se hymyili.
Siis millä.perusteella näyttäisi idiootilta jos joku hymyilee? En ihan ymmärrä tätä. En itse ainakaan hymyile niille jotka näyttävät mielestäni idiooteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson haaroihin, onko vetoketjuni auki. Jos ei ole, niin ajattelen että näytinkö jotenkin idiootilta, kun se hymyili.
Siis millä.perusteella näyttäisi idiootilta jos joku hymyilee? En ihan ymmärrä tätä. En itse ainakaan hymyile niille jotka näyttävät mielestäni idiooteilta.
Et siis ole vielä hoksannut miksi sinulle hymyillään niin usein.
Ehkäpä hyvä niin. 🤭
Nuorena poikana en itse koskaan huomannut kun minulle hymyiltiin. :D Muut ihmiset sanoivat välillä, että etkö huomannut kun se tyttö katsoi sinua ja hymyili. Olin niin omissa maailmoissani ja vähän arka, että en koskaan huomannut.
Vähän vanhemmalla iällä aloin huomata, mutta epävarmuus sai aina ajattelemaan että katsovat vain ohitseni ja hymyilevät jollekin muulle kuin minulle. Vasta sitten jos sama nainen laittoi myöhemmin viestiä ja ehdotti treffejä, tai tuli baarissa flirttailemaan, aloin uskoa että hän hymyili oikeasti minulle. :D
Nyt kolmekymppisenä vakituisessa parisuhteessa pitkään eläneenä naisen hymy saa minut tarkistamaan, ettei paidassani ole tahroja ja ettei housuni vetoketju tai kengännauhat ole auki. Näin mies kasvaa. :D Ja todistetusti minusta ei ole flirttailijaksi, kiva tietenkin on ollut saada usealta eri naiselta joko varovainen signaali tai suora palaute siitä että näytän hyvältä, mutta ylpeää se ei ole minusta tehnyt ja nyt tärkeintä minulle on, että puolisoni on minuun tyytyväinen.
Tytöt pääsevät elämässä helpolla jo syntyessään tytöiksi. Kaiken saavat helpolla, pyysi lähes mitä tahansa niin hän sen saa aina valmiina eteensä tekemättä yhtään mitään minkään eteen. Mutta synnypä poikalapseksi niin sinulta vaaditaan vaikka mitä. Sinulta vaaditaan vastuuta, sinua ohjataan raatamaan jo pienestä pitäen ,etkä todellakaan saa mitään ilmaiseksi nokkasi eteen niinkuin tytöt. Tämä "tasa-arvo" jatkuu läpi koko elämän. Hommaa talo, elätä työlläsi kotonasi lasten kanssa laiskana lojuva nainen..kanna vastuu..ole mies. Ja gain siksi koska olet mies. Naisilta sitä ei vaadita koskaan.
Älä siis hymyile, se tuntuu lähinnä vttuilulta.
Vierailija kirjoitti:
Tytöt pääsevät elämässä helpolla jo syntyessään tytöiksi. Kaiken saavat helpolla, pyysi lähes mitä tahansa niin hän sen saa aina valmiina eteensä tekemättä yhtään mitään minkään eteen. Mutta synnypä poikalapseksi niin sinulta vaaditaan vaikka mitä. Sinulta vaaditaan vastuuta, sinua ohjataan raatamaan jo pienestä pitäen ,etkä todellakaan saa mitään ilmaiseksi nokkasi eteen niinkuin tytöt. Tämä "tasa-arvo" jatkuu läpi koko elämän. Hommaa talo, elätä työlläsi kotonasi lasten kanssa laiskana lojuva nainen..kanna vastuu..ole mies. Ja gain siksi koska olet mies. Naisilta sitä ei vaadita koskaan.
Ja jos mies hymyilee sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole enää paljoa aihetta hymyillä. Ei edes toisilleen. Harvemmin alistetut,sorretut kotikiusatut hymyilevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole enää paljoa aihetta hymyillä. Ei edes toisilleen. Harvemmin alistetut,sorretut kotikiusatut hy
Varsinkin jos on pakotettu elämään vegaanisella ruualla jatkuvassa aliravitsemuksessa ja vaimona on viherpipertäjä nazzi. Ei hymyilyt kukaan saksalaisten työleireilläkään.
Hmm.. mustaleski saalistaa. Mitä sitä muuta voisi ajatella. Parempi olla varuillaan tai se parittelun jälkeen repii sinulta irti pään. Olen kuullut useilta miehiltä heidän ex vaimojensa pyrkivän tekemään niin. Yh on aina tappavan vaarallinen elukka. Näyttää viattomalta hymyillessään, mutta sen hymyn takana piiloittelee todellinen luonne ja se luonne ei ole kovin kaunis.
Ihanaa se on ja ajattelen kuinka kiihottavaa ja kivaa meillä voisi olla ja saan puoliseisokin.
Hänellä on nappikuulokkeet ja hän puhuu puhelimessa.
En tosin edes huomaisi jos nainen hymyilee minulle, en katsele naisten ilmeitä kun olen ulkona. Miehiä ei kiinnosta pätkääkään mitä naiset tekevät tai ovat tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä palstamiehillä katkeraa settiä...
Onneksi täällä ei ole tuhansia miesvihaketjuja viikottain.
Vierailija kirjoitti:
vauvan keskustelupalsta, ei vain isille, nykyään myös miesvauvoiksi itsensä kokeville
Ai että kun joku sanoisi vastaavalla tavalla naisista jotka ulíisee miehistä täällä
Voisiko joku selittää että miksi v i t u s s a porukka aloittaa täällä naikkosten palstalla toistuvasti ketjuja miekkosille?! X"""DDDD oletteko oikeasti ihan v:n vajaita?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää että miksi v i t u s s a porukka aloittaa täällä naikkosten palstalla toistuvasti ketjuja miekkosille?! X"""DDDD oletteko oikeasti ihan v:n vajaita?
Ei tämä ole mikään naikkosten palsta. Mene ME NAISET jos haluat olla naisten palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Syljen naisen hymylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä palstamiehillä katkeraa settiä...
Onneksi täällä ei ole tuhansia miesvihaketjuja viikottain.
Se että sinä menet normaaliin ketjuun kiljumaan miesvihasta, ei tee siitä miesvihaketjua. Eikä sinua kukaan vihaa siksi, koska olet mies. Jos joku sinua vihaa, se johtuu luonteestasi.
Se että yleistätte niissä ketjuissa asioita miehistä ja haukutte miehiä tekee niistä miesvihaketjuja ja teistä miesvihaajia.
Olette naispuolinen vastine ulílaudalle ja sen naisvihaketjuille. Onnittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan tästä rohkaistuneena hymyilemään enemmän vastaantulijoille, vaikka teen sitä nytkin.
N
Älä tee sitä! Kehorauha! Ahdistelua!
Tusikin on ahdistelua kun huomaan niiden hymyilevän takaisin :)
N
Seuraavaksi varmaankin väität, että miehet suorastaan pyysivät hymyilyä ja nauttivat siitä?
Että hän hymyilee jollekulle takanani.
Minulle tulee mieleen että nainen haluaisi kenties suorittaa suihinoton.
PÄIVÄ ON PELASTETTU.