Mies! Mitä ajattelet jos vastaantuleva nainen hymyilee sinulle?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sieluni silmin kuinka siemennesteeni kuplii ulos hänen peräaukostaan.
Tulee mieleen Riikka Purran nimitys itsestään spermaturvaksi...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
No nyt haluaisin yhtyä Riikkaan. En tiennytkään että Riikka on noinkin rohkea suustaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai hymyily ole mitenkään negatiivinen ele? Kun moni luulee että heille naurettaisiin tai olisi vetoketju auki.
Me miehet emme ole tottuneet saamaan huomiota naisilta. Tässä taas huomaa miten erilainen kokemusmaailma naisilla ja miehillä on.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä katso vastaantulevia ihmisiä, en miehiä tai naisia. Joten minulta menisi ohi.
Menisi ohi, mutta vain jos hän väistäisi sinua.
Haluaa jotain. Yrittää jotain loitsukonsteja. Vedän naaman norsunv**lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai hymyily ole mitenkään negatiivinen ele? Kun moni luulee että heille naurettaisiin tai olisi vetoketju auki.
Me miehet emme ole tottuneet saamaan huomiota naisilta. Tässä taas huomaa miten erilainen kokemusmaailma naisilla ja miehillä on.
Kiusaamistaustaisena naisena tunnistan tämän. Mutta toisaalta ystävällisen hymyn kyllä tunnistaa veemäisestä virnuilusta.
Mukavaa tietenkin. Sen sijaan ihmettelen mitä se tarkoitti, kun äsken sähköpotkiksella vastaan tullut mies sanoi kohdallani "miau"? Mun lapset sanoi pienenä aina miau kun ne oli päästäneet paukun, ehkä tuolla miehelläkin oli ilmavaivoja.
En yleensä katso naisten kasvoja julkisilla paikoilla. Pitkänä ja komeana miehenä ahdistaa muutenkin naisten lähestymisyritykset. Sovin treffit vain tinderin kautta, kun saa ensin vähän käsitystä toisen ajatusmaailmasta, ennen kuin uskaltaa kasvokkain jutella.
Vierailija kirjoitti:
Se on kutsu seksiin,,mutta jostain syystä hymyilijät ovat aina 60+ikäisiä pitäiskö silti ottaa tarjous vastaan,M37.
Ota ihmeessä.
Aika erikoinen kysymys. Kyllä se iloa tuottaa. Kunpa osais itekin levittää sitä ympärilleen. Kun on perusilmeeltään hymyilemätön niinku minä, monesti normipäivänä huomannu, että naiset pelkää, joskus miehetkin.
Tulee mieleen että hän haluaa minut sänkyynsä.
Vierailija kirjoitti:
Että hän haluaisi parisuhteeseen ja vaimokseni. Polvistuisin ja kosisin ja ostaisin saman tien talon meille jostain kehyskunnasta.
Tää oli paras, kiitos aamunauruista, repesin. Taidan kokeilla tätä tänään yhteen tyyppiin töissä. Tosin se on kyllä naimisissa ja sillä vissiin talo kehyskunnasa, mut ainahan se vois potkasta sen muijan pellolle sieltä ja mä muuttaisin tilalle. Kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Olen kyllä tottunut saamaan huomiota naisilta.
Olisin erittäin yllättynyt. Ei nimittäin ole ikinä tuota tapahtunut.
Ajattelen että hän saattaa olla kiinnostunut minusta. Yleinen elämänkokemus on opettanut, että naiset eivät yleensä hymyile tuntemattomille miehille, joista eivät ole kiinnostuneita.
Ja kyllä, se tuntuu hyvältä.
En mä mitään ajattele. Ihailen vaan kauneutta. Nainen on kauneimmillaan, kun hymyilee.
On hyvällä päällä vaan. En mä mikään viehättävä ole.
Yleensä ajattelen, että takanani todennäköisesti tulee joku tuon naisen tuttu, tai joku hänen silmäänsä miellyttävä henkilö.
Se on kutsu seksiin,,mutta jostain syystä hymyilijät ovat aina 60+ikäisiä pitäiskö silti ottaa tarjous vastaan,M37.