Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Mitä ajattelet jos vastaantuleva nainen hymyilee sinulle?

Vierailija
14.08.2024 |

Olisiko se mukava yllätys vai ahdistavaa?

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tästä rohkaistuneena hymyilemään enemmän vastaantulijoille, vaikka teen sitä nytkin.

N

Vierailija
82/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta osaa mitään tuon enenpää sanoa kuin jotensakin näin...

https://youtu.be/erDVJQX78QE?si=UeFn1oBNR3Pn-IDm 

Joskus se pelastaa päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että naamani näyttää hassulta

Vierailija
84/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20-30 vuotias niin tytyt toisinaan hymyilivät, joko kadulla tai asiakaspalvelussa tms. Tulkitsin että heidän mielestään olen niin epäattraktiivinen että näytän suorastaan huvittavalta.

Nykyään eivät onneksi enää hymyile, eli kaiketi ulkonäköni on korjaantunut :)

Vierailija
85/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan tästä rohkaistuneena hymyilemään enemmän vastaantulijoille, vaikka teen sitä nytkin.

N

Minäpä en aio tehdä niin enää koskaan. Koska #metoo kieltää miehiä hymyilemästä naisille. Sanoin woke.

Kuljen katsomatta silmiin, katse tiukasti eteenpäin, välttäen katsekontakteja ja mikä tärkeintä, vastata vain jos minua puhutellaan. Silloinkin vain vaietuin lausein. Ei hymyä, ei sanoja, ei tekoja.

Tämä on miesten arkipäivää. Siitä te ette välitä. Provosoitte hymyilemällä ja odotatte, että mies lankeaisi ansaanne.

Ei, en minä sitä tehnyt, vaan itse te sen loitte.

Suomalaisen, vahvan itsenäisen naisen joka on sellainen vain kunnes lattialla kävelee pienen pieni hämähäkki.

Niin se vaan menee..

Vierailija
86/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N

Älä tee sitä! Kehorauha! Ahdistelua! 

Vierailija
87/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Minäpä en aio tehdä niin enää koskaan. Koska #metoo kieltää miehiä hymyilemästä naisille. Sanoin woke.

Kuljen katsomatta silmiin, katse tiukasti eteenpäin, välttäen katsekontakteja ja mikä tärkeintä, vastata vain jos minua puhutellaan. Silloinkin vain vaietuin lausein. Ei hymyä, ei sanoja, ei tekoja.

Tämä on miesten arkipäivää. Siitä te ette välitä. Provosoitte hymyilemällä ja odotatte, että mies lankeaisi ansaanne.

Suomalaisen, vahvan itsenäisen naisen joka on sellainen vain kunnes lattialla kävelee pienen pieni hämähäkki.

Niin se vaan menee..

Olet oikeassa.

Itse olen päässyt pahoista tavoistani eroon. En availe naisille ovia, en päästä edelleni jonossa, en tarjoa paikkaani täydessä bussissa edes raskaana olevalle, enkä todellakaan häpäise naista ja itseäni tarjoamalla treffeillä yhtään mitään. Se olisi suuri loukkaus naista kohtaan ja piiloitettu väittämä ja oletus siitä, että hän olisi köyhä.

Vierailija
88/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Niin se vaan menee..

Olet oikeassa.

Itse olen päässyt paho

Olet hieman väärässä tuossa, sillä naiset pitävät perinteisestä roolijaosta mutta vain silloin kun siitä on heille itselleen hyötyä. Tuo perinteinen kullankaivaja on ja elää heissä hyvin vahvana ominaisuutena yhä tänäkin päivänä.

Vierailija
89/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Älä tee sitä! Kehorauha! Ahdistelua! 

Tusikin on ahdistelua kun huomaan niiden hymyilevän takaisin :)

N

Vierailija
90/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson haaroihin, onko vetoketjuni auki. Jos ei ole, niin ajattelen että näytinkö jotenkin idiootilta, kun se hymyili.

Vierailija
91/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kohta tuo pyytää minulta jotakin. Rahaa kenties tai jotakin palvelusta, vastikkeetonta luonnollisesti sillä tuon hymyn hän olettaa kyllä kuittaavan kaiken.

Vierailija
92/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä hymyilisi tuntemattomille. 

Vierailija
93/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että hän haluaisi parisuhteeseen ja vaimokseni. Polvistuisin ja kosisin ja ostaisin saman tien talon meille jostain kehyskunnasta.

Mahtavaa,turha hukata elämänsä tilaisuutta.

Vierailija
94/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulospäinsuuntautunut joten ajattelen vain että he tykkäävät vastata omaan hymyyni.

Vierailija
95/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Niin se vaan menee..

Olet oikeassa.

Itse olen päässyt pahoista tavoistani eroon. En availe naisille ovia, en päästä edelleni jonossa, en tarjoa paikkaani täydessä bussissa edes raskaana olevalle, enkä todellakaan häpäise naista ja itseäni tarjoamalla treffeillä yhtään mitään. Se olisi suuri loukkaus naista kohtaan ja piiloitettu väittämä ja oletus siitä, että hän olisi köyhä.

En hymyile tuntemattomille miehille, paitsi jos avaavat mulle oven tms. Silloin hymyilen ja sanon kiitos. 

Vierailija
96/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen alkaa hymyilemään jos kävelet häntä vastaan pienessä hymyssä. Pitää vain huolehtia ettei luule, että hänelle hymyilet.

Vierailija
97/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 20-30 vuotias niin tytyt toisinaan hymyilivät, joko kadulla tai asiakaspalvelussa tms. Tulkitsin että heidän mielestään olen niin epäattraktiivinen että näytän suorastaan huvittavalta.

Nykyään eivät onneksi enää hymyile, eli kaiketi ulkonäköni on korjaantunut :)

Hymyiletkö sinä ihmisille sitten silloin jos he ovat huvittavan näköisiä? 🤔

Vierailija
98/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on päästään vialla tai tosi v*ttumainen.

Vierailija
99/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hymyilen kaikille, sekä miehille että naisille.

Yleensä saan hymyn takaisin ja esim kaupoissa hyvää palvelua

Vierailija
100/133 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siinä oli taas hymyilevän petollinen miituuhirviö johon ei voi luottaa alkuunkaan.