Mies! Mitä ajattelet jos vastaantuleva nainen hymyilee sinulle?
Kommentit (133)
Että kylläpäs siinä taas nainen luulee omaa tasoaan paljon korkeammaksi kuin on.
T. Komea setämies
On kohtelias, hyvällä tuulella, näkee jotain mistä pitää.. Ei ainakaan ahdistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että ovat juoruilleet ystäviensä kanssa minusta ja hymyilee ilkeyttään ja vi**uillaakseen.
Onpa sinulla heikko omanarvontunto ja vainoharhaisuutta
et siis tiedä että sellaista tapahtuu oikeastikin? itsekin asianharrastaja ehkä? (eri)
Vierailija kirjoitti:
Kiva että joku vielä hymyilee mulle!
m 63 v
Jopa suorastaan nauravat.
Ajattelisin, että hän yrittäisi iskeä ja toivoisi minun aloittavan jutustelun. Koska mitä muuta syytä hymyilyyn voisi olla? Jos siis ihan katsoisi silmiin ja hymyilisi, enkä minäkään olisi pukeutunut klovniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin tekemässä kauppakeskuksen vessassa raskaustestin joka oli positiivinen. Hymyilin leveästi ja vanhempi mies tuli vastaan ja hänkin alkoi hymyillä leveästi. Minulla oli sellainen olo että olisin voinut tanssahdella siinä.
Olisit näyttänyt tikkua miehelle ja sanonut että se on sinun.
😂😂
Ajattelen suuriinpiirtein ja aika tarkalleen näin...
Ajattelen että nuorekkuuteni ja kokovalkoinen asuni on tehnyt tsirbulaan vaikutuksen mutta olen menossa diskoteekkiin joraamaan.
Hymyilevä nainen ilmiselvästi haluaa minua.
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin tekemässä kauppakeskuksen vessassa raskaustestin joka oli positiivinen. Hymyilin leveästi ja vanhempi mies tuli vastaan ja hänkin alkoi hymyillä leveästi. Minulla oli sellainen olo että olisin voinut tanssahdella siinä.
Hymy tarttuu! Itse hymyilen usein vastaantulijoille (sekä mies- että naispuolisille), ja on ihana nähdä kun hekin alkavat hymyillä.
tulee välittömästi hätäkakka housuun jos nainen hymyilee. kakat housussa ei pysty sitten tutustumaan. voi ei.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää iskeä. Valitettavasti olen varattu ja uskollinen vaimolleni.
Olet epämiellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevä nainen ilmiselvästi haluaa minua.
Toivottavasti tämä oli provo.
Minua on käsketty noissa tilanteissa sanomaan automaattisesti kovaan ääneen..
MINULLA ON T Y T T Ö Y S T Ä V Ä!!
Minulla ei ole lupaa reagoida mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lupaa reagoida mitenkään.
Hyvin koulutettu mies. 🏅
Kohta lähtee kännykkä ja lompakko taskusta.
Olisit näyttänyt tikkua miehelle ja sanonut että se on sinun.