Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et käytä pyöräilykypärää?

14.08.2024 |

Minä käytän aina kun ajan fillarilla. Haluan suojata pääni aivovammalta. Miksi jotkut ei käytä? Tuntuuko se sitten niin epämukavalta? Kyllä siihen tottuu nopeasti. Tai jos nainen ajattelee, että tukka latistuu, niin kyllä minä mieluummin latistan tukan kuin otan riskin että saan aivovamman jos tulee tapaturma. Ja joskus näkee että vanhemmalla ei ole pyöriäilykypärää mutta lapsilla, jotka ovat kyydissä istuimessa tai ajavat omalla fillarilla,  on kypärä. Ajattelevatko ne vanhemmat, että ei se haittaa jos heille itselleen tulee aivovamma? Ei se lapsi tee mitään sellaisella vanhemmalla joka makaa aivovammaisena hoitokodissa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan käyttää kypärää kesällä joten välillä ajelen kesällä ilman. Rakastan niin paljon sitä tunnetta kun tuuli tuivertaa hiuksia ja vilvoittaa. Edes tämä pieni vapauden tunne minulle sallittakoon :')

Tuuli kyllä tuivertaa, kun ostat kesämallin kypärän isoilla aukoilla.

Vierailija
42/49 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha Christiiina, venäjätrollien kampanjaprofiili, on laajentanut "osaamistaan" deittailutrollauksesta polkupyöräilyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maaseudulla pitää pyörällä ajaessa käyttää maantien laitaa. Jos laitan kypärän päähäni, niin autoilijat katsovat kypärän antavan minulle turvan, eikä ohittaessa tarvitse antaa tilaa, vaan voi ajaa ohi vaikka hihaa hipoen; kypärä suojelee.

Vierailija
44/49 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä maaseudulla pitää pyörällä ajaessa käyttää maantien laitaa. Jos laitan kypärän päähäni, niin autoilijat katsovat kypärän antavan minulle turvan, eikä ohittaessa tarvitse antaa tilaa, vaan voi ajaa ohi vaikka hihaa hipoen; kypärä suojelee.

Itsekin asun maaseudulla ja pyöräilen maantien laitaa, toki kypärä päässä... en uskalla mennä ilman.

Vierailija
45/49 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies oli aika huonona sen jälkeen, kun auto ajoi päälle. Kypärä meni pirstaleiksi, mutta henki säilyi. Toipui kyllä.

Vierailija
46/49 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nuija, en hiffaa

Vierailija
47/49 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pyöräile. 

Vierailija
48/49 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypärä on typerän näköinen.

Vierailija
49/49 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan kyllä pyöräilykypärä mutta olen ehkä käyttänyt sitä 10 krt .. nolottaa laittaa päähän kun pyöräilen ystävien kanssa ja nekään ei käytä. Tuntuu lapselliselta laittaa päähän, joo tiedän että pitäisi mutta ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme