Mies vitsaili että voisin asua hänen luona, 1kk tapailua??
Mies vitsaili että voisin asua hänen luona, minullahan on jo avain. Mutta tuntui että hän osin tarkoitti sitä.
Hän antoi avaimen kotiinsa kun olimme tavanneet 3 viikkoa. Nyt vähän yli kk ja tällainen ehdotus. Onko huolestuttavaa?
Toisaalta hän on hyvin varovainen kertomaan mitä tuntee.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tapella parit tappelut ja käydä yksi kriisi läpi ennen kuin laittaa hynttyyt yhteen. Siinä ihminen paljastaa todellisen karvansa. Nimim. Kokemuksen syvä rintaääni
Me emme missään vaiheessa koskaan tapelleet, riidelleet, eri mieltä toki osattiin olla. Yhteistä elämää 42v kunnes kuolema erotti !
Taustalla mitä ilmeisemmin molempien kodin kulttuuri. Siinä vaiheessa kun aletaan huutamaan, kilpaillaan enää siitä kumpi huutaa kovemmin.
Ole varovainen, vasta 1 kk tapailua! Et tunne hyvin häntä. Mulla on huonoja kokemuksia nopeasta yhteen muutosta.
Mulla oli aikoinaan yksi työkaveri (mies), joka pärjäsi vuosikausia ilman omaa asuntoa, kun muutti aina tyttöystävän luota toisen luo. Jos oli joku hetki, ettei ollut tyttöystävää, majaili kaverin luona.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas tuollainen aarre oli vielä vapailla markkinoilla?
Näinpä. Moni mies jaksaa alussa teeskennellä ja luvata kuun taivaalta. Totuus onkin sitten toinen. Minulla ainakin narsistitutka huutaa kovaa tällaisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies piian ja seksikoneen haluaa kotiinsa asumaan mahdollisimman pian, sehän on selvä.
Mitä vikaa seksissä?K
otihommat voi jättää tekemättä, jos mies ei liikauta eväänsä, eikä huonon seksin takia kannata yhteen muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin mieheni, olin vähän yli 30v. Ja kaikki vaan loksahti kohdilleen. Mies antoi parin viikon jälkeen avaimen, ja vitsaili, että ei tämä nyt kihlasormuksen veroinen ole. Kuukauden päästä asuttiin yhdessä, puolen vuoden kuluttua mentiin kihloihin ja siitä aika pian naimisiin. Ja edelleen ollaan yhdessä 15 vuoden jälkeen.
Kaikki on nopeammin selvää, kun on se oikea löytynyt.
Minulla on ollut useampi "se oikea" mutta näistä vain yhden kanssa olen ollut yhdessä yli 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kenellepä piika ei kelpaisi.
Mistä tiedät että mies haluaa ap:n piiaksi ja toisekseen, että ap suostuisi piiaksi?
Iso punainen varotuismerkki. Ja tunnebammaiset välttävät tunteilua ja ei puhu niistä. Aluksi ollaan vaan miellyttäviä ja sitten se lopu kun seinään. Niillä on kiire muutta yhteen, perustaa perhe, mennä naimisiin ja myöhemmin sama jonkun muun kanssa, kun omat lapset ovat noin 3 v ikäiset. Tämmöisiä on meidän keskuudessa melkein puolet. Ole varovainen. Jotkut pilavat tahallani norm ihmisten elämän ja onnellisuuden. Ei ole normaali käytöstä. Normaali ihminen passaa, on itsekin varovainen eikä jaa heti kotiavaimia. Vaan sellaiset tevat tätä, kenelä ei ole mitään enää menetettävää, mutta ei ole elämässä mitään voittanutka. Run.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mies piian ja seksikoneen haluaa kotiinsa asumaan mahdollisimman pian, sehän on selvä.
Mitä vikaa seksissä?K
otihommat voi jättää tekemättä, jos mies ei liikauta eväänsä, eikä huonon seksin takia kannata yhteen muuttaa.
Mistä kukaan edes poimi että minä joutuisin piiaksi??
Mieshän tekee minulle kaiken. Hänellä on hyvät rutiinit miten asiat tehdään.
Hyvä jos edes saan auttaa.
Olin toinen ihminen jonka hän tapasi eronsa jälkeen. Kumpikaan meistä ei halua lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tapasin mieheni, olin vähän yli 30v. Ja kaikki vaan loksahti kohdilleen. Mies antoi parin viikon jälkeen avaimen, ja vitsaili, että ei tämä nyt kihlasormuksen veroinen ole. Kuukauden päästä asuttiin yhdessä, puolen vuoden kuluttua mentiin kihloihin ja siitä aika pian naimisiin. Ja edelleen ollaan yhdessä 15 vuoden jälkeen.
Minun ei todellakaan ole helppo olla ihmisten kanssa. Mutta nyt on, hänen kanssa.
Ap
Onko asunto miehen omistuksesa?
Jos on, niin tottakai haluaa sinut sinne siivoamaan ja vielä maksamaan kuluja. tulee halvemmaksi hänelle itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Minulla on samanlainen kokemus menneisyydessä. Mies alkoi heti muka vitsailun turvin vihjailla, että kuinka hienoa olis tulla kotiin kun olisi kerrankin tiskakattu, tuoksuisi puhtaalle ja kahvi tippuisi. Vielä kun olisi jotain kivaa leivottuna kahvin kylkeen. Hän on siis ex.
No tuo on eri ihmistyyppi. Sehän ilmoitti sulle heti, että tarjoaa sulle vaan ***aatanan työmaan :D Ap:n mies kuulostaa enemmän siltä, ettei saa tarpeekseen Ap:n seurasta
Vierailija kirjoitti:
Iso punainen varotuismerkki. Ja tunnebammaiset välttävät tunteilua ja ei puhu niistä. Aluksi ollaan vaan miellyttäviä ja sitten se lopu kun seinään. Niillä on kiire muutta yhteen, perustaa perhe, mennä naimisiin ja myöhemmin sama jonkun muun kanssa, kun omat lapset ovat noin 3 v ikäiset. Tämmöisiä on meidän keskuudessa melkein puolet. Ole varovainen. Jotkut pilavat tahallani norm ihmisten elämän ja onnellisuuden. Ei ole normaali käytöstä. Normaali ihminen passaa, on itsekin varovainen eikä jaa heti kotiavaimia. Vaan sellaiset tevat tätä, kenelä ei ole mitään enää menetettävää, mutta ei ole elämässä mitään voittanutka. Run.
Hänellä ei ole lapsia. Ja hän vaikuttaa ihanalta. Minulla aina joku tutka hälyttää. Nyt ei mikään!
Tunnen psykologiaa jonkin verran.
Ap
Ehkä vähän liian nopeasti nyt etenette. Tutustukaa vielä enemmän ennen yhteenmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen, vasta 1 kk tapailua! Et tunne hyvin häntä. Mulla on huonoja kokemuksia nopeasta yhteen muutosta.
Sama!
Kohta alkaa kyselemään miksi ei kelpaa asua sen luona ja vähän ajan päästä et enää pääse mihinkään ilman huutoa ja kyttäämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Minulla on samanlainen kokemus menneisyydessä. Mies alkoi heti muka vitsailun turvin vihjailla, että kuinka hienoa olis tulla kotiin kun olisi kerrankin tiskakattu, tuoksuisi puhtaalle ja kahvi tippuisi. Vielä kun olisi jotain kivaa leivottuna kahvin kylkeen. Hän on siis ex.
No tuo on eri ihmistyyppi. Sehän ilmoitti sulle heti, että tarjoaa sulle vaan ***aatanan työmaan :D Ap:n mies kuulostaa enemmän siltä, ettei saa tarpeekseen Ap:n seurasta
Siltä hän todella vilpittömästi vaikuttaa, itsekin ihmettelen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pidetään yhteenmuuttoa jotenkin riskialttiina päätöksenä? Pääseehän sieltä pois. Varsinkin jos on vuokra-asunto. Tuo tilanne jossa asunto on miehen nimissä on tavallaan alkuun selvempikin. Jos menee poikki, ei tarvitse jäädä makselemaan kuluja.
Ja pääsee taivasalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä pidetään yhteenmuuttoa jotenkin riskialttiina päätöksenä? Pääseehän sieltä pois. Varsinkin jos on vuokra-asunto. Tuo tilanne jossa asunto on miehen nimissä on tavallaan alkuun selvempikin. Jos menee poikki, ei tarvitse jäädä makselemaan kuluja.
Ja pääsee taivasalle.
Kai sitä samalla tavalla olisi asuntoja myynnissä ja vuokralla myös tulevaisuudessa