Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 165cm mies. Hommasin ns kompleksikengät 10cm koroilla ja niihin suorat housut,joissa on pidemmät lahkeet!

Vierailija
25.11.2022 |

Pikkujoulut ois huomenna! En halua jäädä muiden jalkoihin pyörimään ko pippaloissa!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rennosti vaan! Sieltä alhaalta käsin on hyvä tiirailla hameiden alle 😉

Vierailija
2/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goottikengissä on paksut pohjat muuten. Mutta ei kannata kaatua niiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 203cm! Harmittaa katsella ihmisiä alaspäin! Niska väsyy moisesta asennosta,mut eiköhän pieni humala vetreytä sopivasti...

Vierailija
4/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljet aikoinaan askarteli sellasia puujalkoja, mitä korkeammat sen parempi. Sellaiset olis kätsyt.

Kannattaa tosin alkaa harjoitella ennen pikkujpulusesonkia niin osaa kävellä sitten oikein korkeilla!

Vierailija
5/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä mutta meinasitko paneskella kengät ja housut jalassa? Toki kyllähän se käy kun vaan sepalukset toimii...

Vierailija
6/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti pätkä.

Vierailija
7/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä mutta meinasitko paneskella kengät ja housut jalassa? Toki kyllähän se käy kun vaan sepalukset toimii...

Sehän tässä hirvittääkin,et miten käy,jos luukulle pääsee! Pitäiskö ensin yrittää ottaa housut pois ja sitten vasta kengät?

Vierailija
8/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lisäksi korkea Laine hiuksiin hiuslakan kanssa. Ulkona pipo tai lippis korkealla vähän vinossa, niin antaa reteen vaikutuksen. 😂

Vierailija
9/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla huono itsetunto. Ettet vain olis exäni, joka yritti saada minut käyttämään pelkkiä lattapohjakenkiä.

Vierailija
10/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, että  itse Simon Cowell  kirjoittelee av-palstalle!

Vierailija
11/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että  itse Simon Cowell  kirjoittelee av-palstalle!

Helou beibi!

Vierailija
12/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla huono itsetunto. Ettet vain olis exäni, joka yritti saada minut käyttämään pelkkiä lattapohjakenkiä.

Voin ollakkin😉 Muistan vielä hyvin ne lattapohjakengät! Hyvinhän ne sopi sinun lättäjaloille!

Vierailija
13/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä hirvittääkin,et miten käy,jos luukulle pääsee! Pitäiskö ensin yrittää ottaa housut pois ja sitten vasta kengät?

Kyllä teryleenihousut kannattaa ottaa pois siinä vaiheessa mutta jätä ruudukkaat sukkasi ja ne hienot PomarFinnin kenkäsi jalkaan toki. 

Älä myöskään suotta riisu korkeaa pipoasi.

Ehkä lähetät meille valokuvasi (haaroväli blurrattuna)?

Vierailija
14/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla iso lerssi ja hyvä kroppa, ap?

Vierailija
15/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teryleenihousut kannattaa ottaa pois siinä vaiheessa mutta jätä ruudukkaat sukkasi ja ne hienot PomarFinnin kenkäsi jalkaan toki. 

Älä myöskään suotta riisu korkeaa pipoasi.

Ehkä lähetät meille valokuvasi (haaroväli blurrattuna)?

Yritän lähettää! Niistän pesen letkuni ennen otosta!

Vierailija
16/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty!

Naiset ovat niin nirsoja nykyään. Kaiken maailman Joensuun pullerotkin kyselevät ensimmäisenä pituutta, vaikka itse ovat lihavia pottunokkia.

Vierailija
17/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Jos tunnet itsesi oikeasti varmemmaksi niin kyllä tuo aina silikonitissejä fiksumpaa on.

Vierailija
18/18 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Jos tunnet itsesi oikeasti varmemmaksi niin kyllä tuo aina silikonitissejä fiksumpaa on.

En minä silikonitissejä meinannukkaa laitattaa.

t. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi