Olen 165cm mies. Hommasin ns kompleksikengät 10cm koroilla ja niihin suorat housut,joissa on pidemmät lahkeet!
Pikkujoulut ois huomenna! En halua jäädä muiden jalkoihin pyörimään ko pippaloissa!
Kommentit (18)
Goottikengissä on paksut pohjat muuten. Mutta ei kannata kaatua niiden kanssa.
Itse olen 203cm! Harmittaa katsella ihmisiä alaspäin! Niska väsyy moisesta asennosta,mut eiköhän pieni humala vetreytä sopivasti...
Mun veljet aikoinaan askarteli sellasia puujalkoja, mitä korkeammat sen parempi. Sellaiset olis kätsyt.
Kannattaa tosin alkaa harjoitella ennen pikkujpulusesonkia niin osaa kävellä sitten oikein korkeilla!
Mikäs siinä mutta meinasitko paneskella kengät ja housut jalassa? Toki kyllähän se käy kun vaan sepalukset toimii...
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä mutta meinasitko paneskella kengät ja housut jalassa? Toki kyllähän se käy kun vaan sepalukset toimii...
Sehän tässä hirvittääkin,et miten käy,jos luukulle pääsee! Pitäiskö ensin yrittää ottaa housut pois ja sitten vasta kengät?
Laita lisäksi korkea Laine hiuksiin hiuslakan kanssa. Ulkona pipo tai lippis korkealla vähän vinossa, niin antaa reteen vaikutuksen. 😂
On sulla huono itsetunto. Ettet vain olis exäni, joka yritti saada minut käyttämään pelkkiä lattapohjakenkiä.
Ajatella, että itse Simon Cowell kirjoittelee av-palstalle!
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että itse Simon Cowell kirjoittelee av-palstalle!
Helou beibi!
Vierailija kirjoitti:
On sulla huono itsetunto. Ettet vain olis exäni, joka yritti saada minut käyttämään pelkkiä lattapohjakenkiä.
Voin ollakkin😉 Muistan vielä hyvin ne lattapohjakengät! Hyvinhän ne sopi sinun lättäjaloille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä hirvittääkin,et miten käy,jos luukulle pääsee! Pitäiskö ensin yrittää ottaa housut pois ja sitten vasta kengät?
Kyllä teryleenihousut kannattaa ottaa pois siinä vaiheessa mutta jätä ruudukkaat sukkasi ja ne hienot PomarFinnin kenkäsi jalkaan toki.
Älä myöskään suotta riisu korkeaa pipoasi.
Ehkä lähetät meille valokuvasi (haaroväli blurrattuna)?
Onko sulla iso lerssi ja hyvä kroppa, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teryleenihousut kannattaa ottaa pois siinä vaiheessa mutta jätä ruudukkaat sukkasi ja ne hienot PomarFinnin kenkäsi jalkaan toki.
Älä myöskään suotta riisu korkeaa pipoasi.
Ehkä lähetät meille valokuvasi (haaroväli blurrattuna)?
Yritän lähettää! Niistän pesen letkuni ennen otosta!
Hyvin tehty!
Naiset ovat niin nirsoja nykyään. Kaiken maailman Joensuun pullerotkin kyselevät ensimmäisenä pituutta, vaikka itse ovat lihavia pottunokkia.
Höpö höpö. Jos tunnet itsesi oikeasti varmemmaksi niin kyllä tuo aina silikonitissejä fiksumpaa on.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Jos tunnet itsesi oikeasti varmemmaksi niin kyllä tuo aina silikonitissejä fiksumpaa on.
En minä silikonitissejä meinannukkaa laitattaa.
t. ap.
Ota rennosti vaan! Sieltä alhaalta käsin on hyvä tiirailla hameiden alle 😉