9kk vauvan " aamupala"
Meillä syödään joka ilta enemmän tai vähemmän puuroa, myös aamuisin ollaan syöty. Nyt tuntuu tökkivän varsinkin aamupuuro, joten aamupala jää maitoon. Mitäs teillä syöpötellään?
Kommentit (4)
eli meidän poitsu 9 kk puuro menee silloin tällön enemmän tai vähemmän, silloin kun menee vähemmän annetaa just noita vauva jugurtteja hedelmä soseita ja maitoa enemmän .. kyl se lapsi kasvaa vaikkei joka aamun ja iltan puuroa söisikään. oletko koittanut antaa jotain toista puuroa tuo yleensä auttaa meitä. vaihdetaa hiutaleita ni taas menee =)
Olen itse leiponut suolatonta teeleipää ikivanhan seiskaluokan köksän kirjan reseptillä. Sitä sitten pilkon palasiksi ja pojat mutustavat sitä aamuisin ja iltaisin. Olen lisännyt leipään yleensä spelttiä, kaurahiutaleita, porkkanaraastetta tai leseitä. Jogurttia syövät myös.
Tänä aamuna paistoin pojille elämänsä ensimmäisen munakkaan aamuksi ja hyvin upposi :)
Maqika ja pojat 10kk
syö/juo aamulla vain vellin. Tosin lounas syödään jo noin 1,5 tuntia vellin jälkeen. Vauva nukkuu sen verran myöhään, että jos annan " kunnon" aamupalan, ei lounas tipu yhtään.
Ja mikä tuossa aamupuurossa on,välillä uppoaa ja välillä menee se 2 lusikallista.Illalla kyllä suu ammollaan samaa puuroa syö.Noh,neuvolassa sanoivat että voihan aamulla puuron sijasta tarjota vaikka niitä vauvan jogurtteja aivan hyvin ja hyvä muksu kasvaa silti.