Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaisitko kolmen lapsen äitipuoleksi?

Vierailija
14.08.2024 |

Ja tekisit vielä tuohon omiakin lapsia?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ellei ne lapset olisi jo aikuisia ja asuisi omillaan, mutta tuskin silloin tarvitaan äitipuolten vaan ollaan vaan isän puoliso

Vierailija
42/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Pitää olla lapseton mies tai lapset ovat aikuisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseenalaistan miehen fiksuuden, jos hänellä on jo kolme lasta ja eronnut/leski miksi hän haluaisi lisää lapsia? Miten hän meinaa kasvattaa ne kaikki? Onko tarpeeksi varakas siihen? Pelottavasti vaikuttaa siltä että olet pian myös yh. Koska jos mies eroaa lastensa äidistä, niin miksi? Kun on kolme lasta? Missä vaiheessa loppui rakkaus? Miksei ollut taistelutahtoa päästää haastavan pikkulapsiarjen yli? Ja nyt muka haluaisi lisää? Tätä menoa olet myös yh.

Vierailija
44/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voisin alkaa taas äitipuoleksi, mutta en aio väsätä omia lapsia. 

Vierailija
45/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö mies olla läsnä kun pitää vanhoja lapsia viedä harrastuksiin, osallistua kouluun/päiväkotiin? Sitten vielä lisää lapsia siihen? Kannattaa jutella tarkkaan miehen kanssa miten saa arjen ja voimavarat riittämään.

Vierailija
46/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsista mutta tulisi varmaan tunne vieraaseen perheeseen tunkeutumisesta tuollaisessa tilanteessa. En myöskään ole ison perheen kasvatti itse, hulina kävisi raskaaksi. Omasta toiveestani minulla on vain yksi lapsi eikä enempää tule. Ja olen naimisissa, joten tuskinpa tällaista tilannetta eteen tulee.

Vierailija
47/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. En ole suunnitellut tuota puolisoani hylätä.

Ja jos jostain syystä uuden puolison hankkisin, niin en ottaisi sellaista, jolla on pienet lapset, sillä se tarkoittaisi, että on ne vanhoilla päivillä tehnyt. Jos taas ovat minun lasteni ikäluokkaa, niin mikä ettei. Olisivat kaikki aikuisia.

Vierailija
48/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. En ole suunnitellut tuota puolisoani hylätä.

Ja jos jostain syystä uuden puolison hankkisin, niin en ottaisi sellaista, jolla on pienet lapset, sillä se tarkoittaisi, että on ne vanhoilla päivillä tehnyt. Jos taas ovat minun lasteni ikäluokkaa, niin mikä ettei. Olisivat kaikki aikuisia.

Ajattelin samoin, että jos noin vanhalla miehellä kuin omanikäisellä 50+ olisi huollettavia lapsia, niin en sellaiseen suhteeseen menisi. Ovat todennäköisesti erityislapsia myös.

J epäröisin tuossakin tilanteessa, jos lapset olisivat aikuisia. Sehän tarkoittaisi valtavaa määrää lastenlapsia, joiden kanssa olemiseen pitää kuitenkin olla isoisällä mahdollista.

Itselläni on yksi lapsi eikä hänellä vielä ole lapsia. 

Vierailija
49/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroperheet on pepusta. 

Suomalaiset eroaa liian helposti ja siksi täällä sujuu huonosti. 

Vierailija
50/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapset tuo sinne lapsenlapsia. 

Ei kannata sekaantua lapsia omaavaan. Ne on tietysti loppuiän kiinni ensimmäisessä perheessään. 

Vierailija
51/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiinnostus loppuu siihen jos käy ilmi että toisella on lapsia.

(Lisäksi olin itse lapsi kun vanhemmat erosivat ja sitten minulla oli "kaksi kotia", en ikinä alkaisi tuollaiseen.)

Vierailija
52/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta alkaisin, vaikka miehellä olisi enemmänkin lapsia. Olisin myös mielelläni saanut itsekin lapsia enemmän kuin tämän yhden, mikä minulla on, mutta nyt ikää on sen verran, että iloitsen lapsenlapsista. Niitäkin miehellä saisi olla liuta.

Haluaisin enemmän elämää ympärilleni, joten tervetuloa, kunnollinen leskimies lapsineen ja lapsenlapsineen!

Vierailija
53/53 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Joudut oma vauva sylissä huolehtimaan toistenkin lapsista.