Alkaisitko kolmen lapsen äitipuoleksi?
Kommentit (53)
Joo. Koska AV palstan mukaan ei olisi velvollinen huolehtimaan niistä kolmesta lapsesta. Helppoahan se olisi.
En. Omia lapsia 4 ja lisää en halua. Enkä kasvattaa kenenkään toisen lapsia. Enkä halua omille lapsille mitään isäpuoltakaan.
Parisuhteessa olen lapsivapaina aikoina. Kyllä mun lapset tietävät että seurustelen, mutta yhteen ei tulla muuttamaan niin kauan kun lapset asuvat kotona.
Riippuu tietenkin siitä millainen isä lapsilla on, millaisia lapset ovat ja vähän siitäkin millainen lasten äiti on. Aika ihana täytyy miehen olla jos lapset ovat nepsyjä ja eksä hullu, että siihen joukkoon lähtisin leikkimään äitipuolta.
En edes yhden. En halua omiakaan.
Inhoan sanaa äitipuoli. Ei isän uusi kumppani ole äiti, ei puoliksi eikä minkään vertaa.
En. Minusta noin monta lasta tehneessä on sitten jotain vikaa, jos ei ole pysynyt perheensä kanssa. Joko on epäluotettava kumppani tai valitsi edellisen puolisonsa huonosti. En halua kokeilla onneani. Eri asia sitten jos etsisin vähän vanhempia miehiä.
No en. Miksi mies on hylännyt lastensa äidin?
Vierailija kirjoitti:
En. Minusta noin monta lasta tehneessä on sitten jotain vikaa, jos ei ole pysynyt perheensä kanssa. Joko on epäluotettava kumppani tai valitsi edellisen puolisonsa huonosti. En halua kokeilla onneani. Eri asia sitten jos etsisin vähän vanhempia miehiä.
Itse olen leski, mutta tietysti se on tuolla logiikalla minun vikani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet alle 35, niin kyllä siinä epäilys herää.
Vierailija kirjoitti:
No en. Miksi mies on hylännyt lastensa äidin?
Nainen on lapsen tasolle typistetty uhri?
En alkaisi. Ehkä jos olisi jo omia lapsia, niin voisin harkita. Mutta näin toistaiseksi lapsettomana on vielä toiveissa saada ydinperhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet alle 35, niin kyllä siinä epäilys herää.
Olisi varmaan pitänyt valita puoliso joka ei tule saamaan syöpää. Valitettavasti se ei katso ikää.
Jos lapset olisivat jo vähän isompia, koululaisia esim, niin sitten ehkä. En tiedä kun ei ole tullut sellaista tilannetta eteen.
En todellakaan. Yksi eroamassa oleva mies yritti mua äipuoleksi kahdelle alaikäiselle lapselleen. Jo ajatuskin sai mut pakenemaan. Painajainen.
Ei kuulu tuntemattomille moukille .