G: Mitä ostat kirppareilta ja mitä et ikinä ostaisi?
Kommentit (24)
ostan kodintavaraa, myös mattoja ja astioita. Eipä tätä 114 vuotiasta taloa viitsi uudella sisustaa :) Ostan myös vaatteita, leluja, yleensä kaikke mitä voisin ostaa uutenakin.
En ostaisi alushousuja, " likaisia" vaatteita olen ostanut ja pesukoneella pessyt uudenveroisiksi, kaikki ei sitä tee myyntiä varten.
Tosin yhdellä kirpparilla on uusia hiustenvärjäys tuotteita, niit oon ostanu ja yhellä kirpparilla on taas jonkun sukkatehtaan työntekijän pöytä, mistä saa muutamal eurol neljät samanlaiset sukat mitkä maksais cittaris aikas paljon enemmän.
Isäntä ostaa elektroniikan uutena, mut huonekalut, matot, verhot, vaatteet, kengät...kaikki löydän kirppareilta. Eikä kuljeta rytkyissä! Vaikka mulla ois miljoonia, niin kävisin varmasti silti kirppareilla, tää pallohan me tuhotaan kohta ite omalla paskallamme, kun ostetaan uutta ja heitetään pois. Turhamaista!!!
En ikikuunapäivänä voisi kuvitella ostavani kirpparilta itselleni jonkun vanhoja alusvaatteita!
joita ei kyllä tarvii yhtään lisää ja tietynlaisia vanhoja tauluja. Välillä muksut löytää jotain pientä kivaa lelua tai vaatetta.
Alusvaatteita en ostaisi.. Yäk!
En ikinä löydä kirppareilta mitään kivaa, ja jos löydänkin niin minua alkaa ällöttämään ne tavarat...
TYulee mieleen, onko kaunis lasi toiminut vanhan papan sylki kuppina, nätti lautanen ollut koiran ruokakuppina, missä lie oksennuksessa vaatteet... Kirjoja luettu vessan pöntöllä istuessa jne jne.
Kyllä, kärsin bakteeri fobiasta...;)
mieliksi pari kuukautta. neki inhotti riittävästi....
Olen ostanut mm. pienhuonekaluja, valokuvankehyksiä, koreja, myös jonkun pöytäliinan.
En ikinä ostaisi alusvaatetta enkä myöskään kosmetiikkaa. Ihmetyttää, kun jotkut myyvät ikivanhoja huulipunia, jopa selvästi käytettyjä!
ja vaatettakin jos hyvää löytyy ja edullista. itselleni katselen aina vanhoja astioita, arabiaa tms. muuta kaunista vanhaa kodin tavaraa. =)
en koskaan voisi ostaa alusvaatteita!
lasten tavaroita ja leluja, kirjoja, sisustus- ja puutarhalehtiä, hyväkuntoista vaatetta itselle ja lapsille, ulkoiluvaatteita mökkiolosuhteisiin (hyväkuntoista, muodikkuus ei niin tärkeää), mökille astioita, vanhoja tavaroita, lamppuja, verhoja.
En koskaan osta toisten vanhoja mattoja, kenkiä, alusvaatteita enkä mitään, mikä on jo valmiiksi rikki tai tahrainen.
Vierailija:
En koskaan osta toisten vanhoja mattoja
Kannatan kirppiksiä ajatuksena ja olen myynyt omiani pois. Ei vaan tule ostettua vanhaa/käytettyä tavaraa. Muutenkin aika harkitusti ostetaan, joten uutena sitten ja käytetään loppuun tai myydään kirppiksellä pois. Ihmettelin, kun jopa käytetyt rintsikkani menivät kaupaksi kirppispöydältä...
-lähinnä lapsille vaatteita ja leluja /tarviketta
- itsellenikin ostaisin vaatetta/kenkiä jos vastaan tulee kivan näköistä
EN OSTAISI
-itselle alusvaatteita (sen sijaan 2v tytölle olen ostanut siistin ja pestyn(!!) näköisiä sukkia ja pikkuhousuja pikkurahalla.
- astioiden kanssa olen myös tarkka, en osta mitään astioita ellei nyt vastaan satu tulemaan jotain tosi speciaalia...
- kosmetiikkaa en osta, ellei ole käyttämätöntä. Kaikista eniten ällöttää juuri jotkin puoliksi käytetyt huulipunat, yöks!
Ruokaa en ostaisi, en meikkejä, pesuaineita, tuttipulloja (no uusia kyllä) enkä myöskään sellaista mikä ei miellytä.
en ostaisi myöskään käytettyjä petivaatteita tai patjoja, pinnasängyn petivaatteita saattaisin ostaa. En myöskään ostaisi käytettyjä pyyhkeitä/kylpytakkeja. Lapsillamme tosin sattumalta on käytettynä ostetut, mutta siistit kylpytakit, mutta itselle en ostaisi. Jotenkin vähemmän ällöttää ostaa käytettynä lapsille, kun ne on kuitenkin ollut vaan toisen lapsen päällä. Itselle en ilkeisi ostaa kun ajattelen ettei tiedä minkä hiki/spurguällötyksen päällä ovat olleet...
Vierailija:
mua alkaa etomaan jo heti oven avattua se kirpparin haju
Ikinä en ostaisi lapselle kenkiä, itselle kenkiä, vanhoja alusvaatteita itselle, lakanoita.
- kirjoja (lapsille ja itselle)
- leluja
- ulkovaatteita, sisävaatteita
- kodin" sisustusta" esim. valokuvakehyksiä, maljakko.
OSTAN VAIN TODELLA SIISTEJÄ JA EHJIÄ VAATTEITA/TAVAROITA!
En osta:
- alusvaatteita, sukkia
- astioita
- kenkiä (kumisaappaat oon joskus ostanut)
- mitään huippukallista, jonka toimintaa ei voi testata ennen ostoa
Jos ei oe varaa ostaa kaupasta, silloin ollaan ilman.
melkein mitä muuta kyllä varmaan. niin ja ei kosmetiikkaa!