Säätiö jossa olin töissä lakkautettiin hallituksen leikkausten takia
Aion kostaa tämän suomalaiselle yhteiskunnalle joka päivä jollain pienellä jäynällä
Kommentit (29)
Miksi jonkun random säätiön pitäisi toimia veronmaksajien rahoilla?
Jos säätiönne varat olivat noin vähissä, silloin säätiö kuuluikin lakkauttaa. Trollaa seuraavan kerran paremmin, nyt ei mene läpi
Olen jo vuosia ollut mukana talkoissa. Kun en osta HUOM! mitään suomalaista tuotetta/palvelua jos ei ole pakko. Suosin ulkomaalaisia ruokiskin. Tulos = mun rahat menevät ulkomaille ja näin suomi haluaa
Suomi ja suomalaiset yritykset boikottiin
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosia ollut mukana talkoissa. Kun en osta HUOM! mitään suomalaista tuotetta/palvelua jos ei ole pakko. Suosin ulkomaalaisia ruokiskin. Tulos = mun rahat menevät ulkomaille ja näin suomi haluaa
Jos vassarit tuhoaa Suomen talouden ostamalla kaiken Temusta, niin eihän siinä auta kuin vähentää tukia ja siirtää ostovoimaa työssäkäyville.
Eli jatkat säätiösi työtä sen lakkauttamisen jälkeen.
Niinhän se työttömyys kohoaa ennätyslukemiin. Ollaan niin kusessa, ettei nää vielä ees tajua. Vuodenvaihteessa kun jää kauheat määrät omistusasujia tyhjän päälle, nähdään vanhusten itsemurhapiikki.Riikka Purraa varmaan naurattaa, että hyvä, hyvä, hyvä, ei tartte enää heille eläkettä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ollut päivääkään töissä.
Luulempa, että on ollut. Ja on edelleen, Pietarissa.
Olettepas te olleet ripeitä. Säätiön purkaminen on käsittääkseni juridisesti vähän monimutkaisempi juttu kuin ilmoitusasia.
Säätiöitä, järjestöjä, liittoja, yhdistyksiä, komiteoita sun muita,mitä näitä onkaan voisi lakkauttaa todella paljon, valtavat kulut ja tuet ja noissa hirveä määrä juuri niitä tyhjäntoimittajia pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vassarit tuhoaa Suomen talouden ostamalla kaiken Temusta, niin eihän siinä auta kuin vähentää tukia ja siirtää ostovoimaa työssäkäyville.
Oikeistolaisethan ne Temuata tilailee. Vapaa markkinatalous.
Paras kosto on viedä osaamisensa muualle. Jokaisen koulutetun pitäisi muuttaa pois Suomesta.
Alan ymmärtää kaikkia graffitin piirtäjiä paremmin. Jos ei yhteyskunta anna yhtään mitään, niin miksi minäkään
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin random säätiö?
Ne tuottavat tietoa ja taitoja useille aloille. Kuten maanpuolustukseen, tieteeseen ym
Niiden tehtävä ei ole tuottaa voittoa, vaan yleishyödyllisyyttä kansalaisille.
Et kusipää edes tiedä säätiöistä yhtään mitään.
Kas kun ei nimenomaan alv:n nostamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä itsekin ulkomaille, jos et ole kiinnostunut asumaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro yksikin random säätiö?Ne tuottavat tietoa ja taitoja useille aloille. Kuten maanpuolustukseen, tieteeseen ym
Niiden tehtävä ei ole tuottaa voittoa, vaan yleishyödyllisyyttä kansalaisille.
Et kusipää edes tiedä säätiöistä yhtään mitään.
Tuo on julkishallinnon tehtävä. Veroeuroilla ei tule missään nimessä pyörittää näitä suojatyöpaikkoja eli eri yhdistyksiä ja säätiöitä, vaan näiden tulee hankkia rahoituksensa muualta tai tehtävät tulee siirtää julkiselle puolelle missä rahankäyttöä voidaan valvoa.
Osallistun talkoisiin. Nykyinen haista k*rpä -Suomi ei kiinnosta.