Säätiö jossa olin töissä lakkautettiin hallituksen leikkausten takia
Aion kostaa tämän suomalaiselle yhteiskunnalle joka päivä jollain pienellä jäynällä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Alan ymmärtää kaikkia graffitin piirtäjiä paremmin. Jos ei yhteyskunta anna yhtään mitään, niin miksi minäkään
Kyllä ainakin Arhinmäki on saanut ylenpalttisesti yhteiskunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Alan ymmärtää kaikkia graffitin piirtäjiä paremmin. Jos ei yhteyskunta anna yhtään mitään, niin miksi minäkään
Voidaan sulta leikata ihan kaikki tuetkin.
Ette olisi hyökänneet Ukrainaan niin olisi säätiöihin tullut rahaakin. Oma vika.
Jos säätiö ei toimi ilman veronmaksajien selkänahasta revittyjä rahoja, ei sillä kannata ylpeillä eikä kiukutella vaan tyytyä kohtaloonsa sillä ko. säätiö täysin turha ja tarpeeton.
Nyt kun sinulla ei ole tuloja ymmärrät miksi leikkaat menojasi kuten valtiokin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosia ollut mukana talkoissa. Kun en osta HUOM! mitään suomalaista tuotetta/palvelua jos ei ole pakko. Suosin ulkomaalaisia ruokiskin. Tulos = mun rahat menevät ulkomaille ja näin suomi haluaa
Jos vassarit tuhoaa Suomen talouden ostamalla kaiken Temusta, niin eihän siinä auta kuin vähentää tukia ja siirtää ostovoimaa työssäkäyville.
Ja taas joku idioootti, en todellakaan mitään Temusta tilaa. Lue teksti uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan sulta leikata ihan kaikki tuetkin.
Alkaa ryöstöjen määrä kasvaa
Vierailija kirjoitti:
Suomi ja suomalaiset yritykset boikottiin
Puhu vain itsestäsi.
Voi he lvetti, irtisanomiset kiihtyy ja suomalaiset tulee enemmän ja enemmän vihaisiksi