Hoikkia naisia 43-58v tänään sokkotreffeille Stadiin?
Olen reilu 5-kymppinen, liikunnallinen ja ihan kivan näköinen eronnut mies. Koska olen ollut ilman seksiä kohta puoli vuotta ja on kuulemma yleistä, että naiset haluavat seksiä ekoilla tai toisilla treffeillä, niin nyt etsin kaltaistani, seksuaalisesti aktiivista naista sokkotreffeille. Kättä pystyyn vaan rohkeasti. Olen hauska, puhelias ja terve niin ylä- kuin alapäästäkin.
Kommentit (7)
Sori, tuollainen ilmoitus ei iske. N44
Vierailija kirjoitti:
En uskonutkaan, että iskisi. Yhtä vähän uskon tällaisten kuvailemieni naisten olemassaoloon. Tai voi niitä promillen verran olla sinkkunaisista. Mutta koska tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa ihan tosijuttuna, niin kunhan lottoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskonutkaan, että iskisi. Yhtä vähän uskon tällaisten kuvailemieni naisten olemassaoloon. Tai voi niitä promillen verran olla sinkkunaisista. Mutta koska tänne voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa ihan tosijuttuna, niin kunhan lottoan.
Kirjoitit tästä aiheesta jo aiemmin toisen aloituksen. Miksi tämä on niin suuri ihmettelyn aihe sinulle? N44
Eikös tuota varten ole deittipalveluja? En muuten ymmärrä, miksei tule enemmän yrityksiä tarjoamaan palveluita seuranhakumarkkinoille, livenä. Asiakkaita luulisi löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuota varten ole deittipalveluja? En muuten ymmärrä, miksei tule enemmän yrityksiä tarjoamaan palveluita seuranhakumarkkinoille, livenä. Asiakkaita luulisi löytyvän.
Seuranhakumarkkina on puhdasta rahastusta, nyt jo kilpailu tosi kovaa! Ei ole tarkoitus saattaa ketään yhtyeen, vaan kerätä tyhmiltä rahat pois!
Ei mitään sokketreffejä! Menet Mummotunneliin ja plokkaan sieltä jonkun tasokkaan daamin mukaasi harrastamaan iloisia ja estottomia lemmenleikkejä :)
-tissinimija
Kuinka hoikka pitää olla? Laiha?