Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minusta ihmiset, joilla on älykello ranteessa koko ajan, ovat outoja... siis pitääkö kaikkea mitata koko ajan?

Vierailija
13.08.2024 |

Lisäksi ne näyttävät typeriltä. Ex-poikaystväni laittoi oranssirannekkeisen älykellon smokinkin kanssa...

Mitä mieltä?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älykellosta stressiä kannata ottaa ja jatkuvasti tuijottaa. Niistä saa tosi paljon erilaista tietoa. Voi seurata aktiivisuutta, unta ja sykettä, mikä helpottaa oman kunnon ja palutumisen seurantaa. Lisäksi voi vastaanottaa viestejä, ilmoituksia ja jopa maksaa ostoksia ilman puhelinta. Ne myös ovat tyylikkäitä nykyisin. Täällä hyvä vertailu tyylikkäistä kelloista: https://www.hyvinvointihuone.fi/paras-alykello

Vierailija
62/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Älykello mittaa Pierujeni määrän ja koostumuksen. Silmien räpaytykset. Askeleeni määrät. Aivastukseni ja monia muita tärkeitä asioita. En voisi tulla toimeen ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin älykello ranteessa mutta ei mittauksia ..se on mulla ajannäyttäjä ja hieno kello. Pitää ranteessa...

Vierailija
64/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina hörönauru kun kuulen jonkun mittaavan askeliaan. Taas tulee Höhööhöhöö !

Kaikkia tolloja sitä onkin.

Vierailija
65/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten Äo on laskenut hälyttävästi jo monia vuosia peräkkäin.

Ei taida Älykelloista siihen olla apua.

Vierailija
66/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermostuin tavallisiin rannelelloihin. 2 peräjälkeen aika nopeasti vikaantui siten, että alkoi jätättää.  Aidoin patterit, mutta jätätti jälleen. 

Joskus on iso juttu, jos myöhästyy jostain, kun ei huomaa kellon olevan jäljessä. 

Käytän nyt älykelloa lähinnä ajan kertomiseen. Se ei vikaannu tuolla tavoin. Se joko toimii tai ei. Helpompi vilkaista kuin kännykästä. 

Jos käyttää tavallista rannekelloa, niin sen pitää olla (sveitsiläinen) itsensä vetävä automaattikello. Paristokellot ovat noloja lasten leluja.

Vierailija
67/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ymmärrä näitä kelloja myöskään. Nukkumisestakin tulee jotain ihme suorittamista. Sen sijaan että luottaisi siihen omaan fiilikseen, onko herätessä pirteä/unien/uupunut jne, pitää tämäkin asia tarkastaa kellosta.

Sehän on ihan hyvä, kun näkee vaikkapa miten eri asiat vaikuttavat syvän unen ja REM-unen määrään ja rytmitykseen tai kuinka monta prosenttia sängyssäoloajasta on oikeaa unta. Helpompi koittaa parantaa tapojaan, kun ei tarvitse arvailla fiilispohjalta

Vierailija
68/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitte vaan miten sitä kelloa vilkuiltiin, kun ana-digit tuli! Aikaa otettiin siitäkin.

Vierailija
69/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisitte vaan miten sitä kelloa vilkuiltiin, kun ana-digit tuli! Aikaa otettiin siitäkin.

Parilla koulukaverilla oli aikoinaan laskinkellot - vähänkö päheetä, mutta kaikki kuitenkin vähättelivät ja ivasivat niitä. No, eipä nekään "onnelliset laskinkellon omistajat" tainneet niillä juuri laskutoimituksia tehdä...

Vierailija
70/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö perusrannekello ole parempi, jos aikaa pitää tähyillä?

No ei se sen parempi ole, ajan näkee molemmista.

Tarvitseeko perusrannekelloakin päivitellä? Ja jos ne päättääkin että "noin vanhaan" malliin ei enää tehdä päivityksiä, niin se lakkaa toimimasta, eikö?

Vierailija
71/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen siitä kellon, viestit ja hälyttää/värisee puheluiden tullessa, joka on hyvä ominaisuus kaupungin melussa.

Juuri nuo on mullekin tärkeitä. Ja olen jo liki 80v, mutta ajan hermolla kaiken aikaa. Katso n myös aamuisin yöunen ja viime yönä nukuin 9h 15m. Niin virkeä olo aamulla heti. Tarvitsen unta vähintään 8 tuntia jotta voin hyvin. Liikun paljon, lenkkeilen.

Mä katson seinäkellosta kauan tuli nukuttua. Ja kun laitan herätyskellon puhelimesta, se ilmoittaa monenko tunnin päästä se soi.

Kertooko seinäkellosi myös unenlaadun? Paljonko tuli rem unta, paljonko syvää tai kevyttä unta? Heräilitkö kuinka usein? Minulle tuli yllätyksenä, kuinka huonosti laadullisesti nukuin vaikka olisin nukkunut monta tuntia. Erityisesti luulin,

Ei alkoholin vaikutuksia unen laatuun tarvitse mistään älyttömästä kellosta katsoa. Siitä on tehty ihan tutkimuksia ja tuloksista on kerrottu julkisesti. 

Vierailija
72/72 |
29.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta mitata kellolla tai millään muullakaan yhtään mitään. Laadukas tavallinen rannekello palvelee ajan katsomisessa ja kännykästä näkee myös ajan. Puhelut tulee puhelimeen. Tiedän suunnilleen juoksulenkkieni pituudet, en laske mitään askeleita vaan kilometrejä. Hengitys ja olotila kertoo sykkeet kokeneella harrastelija maratoonarilla. Jos nukun huonosti niin tiedän sen aamulla kyllä ilman kelloakin. Niin en vaan ymmärrä miksi minun pitäisi vielä käyttää aikaa jonkun kellon tulosten tutkimiseen kun tunnen kehoni ja liikkumiseni jo aivan riittävällä tasolla. Osaan myös levätä kun siltä tuntuu.