Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen kerrostalosi asukkaisiin?

Vierailija
13.08.2024 |

Minä olen. Pääosin eläkeläisiä, on hiljaista.

Kommentit (33)

21/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä asu kerrostalossa, mutta yleensä olen ollut ihan tyytyväinen. Ainoa ärsyttävä asia viime asunnossani oli se, että joku poltti välillä sisällä ja oma keittiöni haisi ihan röökille. Lasten äänet yms. eivät yleensä ole minua häirinneet.

Vierailija
22/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok, ääniä kuuluu, mutta olen asunut pahemmissakin. Ei ole onneksi ketään jatkuvaa kestomelua tarjoavaa tyyppiä "koputtaa puuta"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapuri ryystää nenäänsä ja yskii limaansa puolen tunnin välein 24/7. Välissä tällanen tyypillinen vanhan talon seinä eli kaikki kuuluu läpi.

Vierailija
24/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureissa ei ole mitään vikaa. Ainoa tällä hetkellä ärsyttävä asia on seinänaapurin nariseva vessan peilikaappi. Se on just meidän makkarin seinän takana. Aamu viideltä kuuluu kaamea natina seinän läpi.

Vierailija
25/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut samassa asunnossa peräti 22 v. Talo oli 2 v. vanha, kun mieheni kanssa tänne muutettiin. Lähes kaikki muut olivat eläkeläisiä loppuiän asunnoissaan. Lopetin yhtiökokouksissa käymisen, koska ne meni jaarittelluksi ja kestivät 3 tuntia. Ei mun perskannikat sitä kestäneet kovalla tuolilla.

Nyt ns. alkuasukkaita on enää meidät lukien neljässä asunnossa. Vanhukset ovat menehtyneet ja tilalle on tullut enimmäkseen lapsiperheitä. Eipä niistä harmia ole sen kummemmin kuin lapsettomistakaan. Minua ei häiritse ilon kiljahdukset rapussa, kun pojat juoksee kilpaa ylös tai alas siis kerran.

Olipa iloinen yllätys, kun kaksi n. 10 v. poikaa tulivat hissiin kanssani ja toinen hymyili leveästi minulle. En osannut aavistaa poikien kepposta. He juoksivat kilpaa alakerrassa hissistä ulos ja leveän hymyn kanssa pitivät minulle ulko-ovea auki! Kiitin nuoria herroja kauniisti ja he olivat niin mielissään. Upeaa kasvatusta!

Vierailija
26/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hiljaista ja rauhallista täälläkin, vaikka asuu myös paljon nuoria.

Vierailija
27/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pääosin normaalia porukkaa, mutta pari moukkaa ja yksi todella epäkohtelias. On siis epäkohtelias kaikille, myös tuntemattomille.

Vierailija
28/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistat kerrostalon johon olet ottanut mieleisesi vuokralaiset. Hieno homma 👍 

Aika harvalla on omaa kerrostaloa.

Vierailija
29/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, että en asu kerrostalossa.

Vierailija
30/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistat kerrostalon johon olet ottanut mieleisesi vuokralaiset. Hieno homma 👍 

Aika harvalla on omaa kerrostaloa.

Lienee joku kokoomuslainen. Kerrostalot on melko kalliita, ei niitä tavalliset duunarit omista.

Vierailija
31/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Keski-ikä varmaan yli 50v talossa. En ole lapsiperhettä nähnyt. 4v talossa ja hipihiljaista. Itse 50v. Kuitenkin 7 kerroksinen meilahdessa.

Vierailija
32/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kerrostaloihmisillä seksielämää? Onko seksi vain rikkaiden etuoikeus, koska heillä on yksityisyys, eli omakotitalot siihen?

Vierailija
33/33 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos, että en asu kerrostalossa.

En minäkään, ei ollut varaa eikä tarvetta niin monelle huoneistolle niin ostin ihan vain omakotitalon. Yllättävän monella kuitenkin näyttää olevan oma kerrostalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän