Oletko tyytyväinen kerrostalosi asukkaisiin?
Kommentit (33)
ihan ok, ääniä kuuluu, mutta olen asunut pahemmissakin. Ei ole onneksi ketään jatkuvaa kestomelua tarjoavaa tyyppiä "koputtaa puuta"
Seinänaapuri ryystää nenäänsä ja yskii limaansa puolen tunnin välein 24/7. Välissä tällanen tyypillinen vanhan talon seinä eli kaikki kuuluu läpi.
Naapureissa ei ole mitään vikaa. Ainoa tällä hetkellä ärsyttävä asia on seinänaapurin nariseva vessan peilikaappi. Se on just meidän makkarin seinän takana. Aamu viideltä kuuluu kaamea natina seinän läpi.
Olen asunut samassa asunnossa peräti 22 v. Talo oli 2 v. vanha, kun mieheni kanssa tänne muutettiin. Lähes kaikki muut olivat eläkeläisiä loppuiän asunnoissaan. Lopetin yhtiökokouksissa käymisen, koska ne meni jaarittelluksi ja kestivät 3 tuntia. Ei mun perskannikat sitä kestäneet kovalla tuolilla.
Nyt ns. alkuasukkaita on enää meidät lukien neljässä asunnossa. Vanhukset ovat menehtyneet ja tilalle on tullut enimmäkseen lapsiperheitä. Eipä niistä harmia ole sen kummemmin kuin lapsettomistakaan. Minua ei häiritse ilon kiljahdukset rapussa, kun pojat juoksee kilpaa ylös tai alas siis kerran.
Olipa iloinen yllätys, kun kaksi n. 10 v. poikaa tulivat hissiin kanssani ja toinen hymyili leveästi minulle. En osannut aavistaa poikien kepposta. He juoksivat kilpaa alakerrassa hissistä ulos ja leveän hymyn kanssa pitivät minulle ulko-ovea auki! Kiitin nuoria herroja kauniisti ja he olivat niin mielissään. Upeaa kasvatusta!
Olen. Hiljaista ja rauhallista täälläkin, vaikka asuu myös paljon nuoria.
Meillä pääosin normaalia porukkaa, mutta pari moukkaa ja yksi todella epäkohtelias. On siis epäkohtelias kaikille, myös tuntemattomille.
Omistat kerrostalon johon olet ottanut mieleisesi vuokralaiset. Hieno homma 👍
Aika harvalla on omaa kerrostaloa.
Luojan kiitos, että en asu kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Omistat kerrostalon johon olet ottanut mieleisesi vuokralaiset. Hieno homma 👍
Aika harvalla on omaa kerrostaloa.
Lienee joku kokoomuslainen. Kerrostalot on melko kalliita, ei niitä tavalliset duunarit omista.
Olen! Keski-ikä varmaan yli 50v talossa. En ole lapsiperhettä nähnyt. 4v talossa ja hipihiljaista. Itse 50v. Kuitenkin 7 kerroksinen meilahdessa.
Onko kerrostaloihmisillä seksielämää? Onko seksi vain rikkaiden etuoikeus, koska heillä on yksityisyys, eli omakotitalot siihen?
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, että en asu kerrostalossa.
En minäkään, ei ollut varaa eikä tarvetta niin monelle huoneistolle niin ostin ihan vain omakotitalon. Yllättävän monella kuitenkin näyttää olevan oma kerrostalo.
En tällä hetkellä asu kerrostalossa, mutta yleensä olen ollut ihan tyytyväinen. Ainoa ärsyttävä asia viime asunnossani oli se, että joku poltti välillä sisällä ja oma keittiöni haisi ihan röökille. Lasten äänet yms. eivät yleensä ole minua häirinneet.