Oispa joku joka huolehtis musta
En täysin pysty huolehtimaan ittestäni vaikka oon täysi-ikäinen oon niin väsyny tähän tilanteeseen mut kukaan ei välitä ku en oo kehitysvammainen älyllisesti
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä haluaisi vaan kunnon karhunhalauksen ja että joku sanoisi kaiken järjestyvän.
Tämä. Tässä apu. Joku odottaa jo Ap:tä jotta tämä voi tapahtua, mutta Ap kuppaa ja kuppaa... kirjoittanut avauksenkin hassulla kielellä että ei paljastuisi. Siellä on ihan tavismies takana. Hahahaa... kontrollinumero sexsexsex 666... seksiä? 666=saatananpalvontaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus sitä haluaisi vaan kunnon karhunhalauksen ja että joku sanoisi kaiken järjestyvän.
Tämä. Tässä apu. Joku odottaa jo Ap:tä jotta tämä voi tapahtua, mutta Ap kuppaa ja kuppaa... kirjoittanut avauksenkin hassulla kielellä että ei paljastuisi. Siellä on ihan tavismies takana. Hahahaa... kontrollinumero sexsexsex 666... seksiä? 666=saatananpalvontaa???
Kuulostat harhaiselta
Sama kaipaus. Mutta eipä tule tapahtumaan. Itsekseen on pärjättävä ja selviydyttävä, kunnes kuolee.
Olen työtön nainen, jos korvauksesta sovitaan niin mieluusti hoidan Sinua. Tykkään ihmisistä.
Tilaa aika terveysasemalle niin siitä se lähtee.