Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oispa joku joka huolehtis musta

Vierailija
12.08.2024 |

En täysin pysty huolehtimaan ittestäni vaikka oon täysi-ikäinen oon niin väsyny tähän tilanteeseen mut kukaan ei välitä ku en oo kehitysvammainen älyllisesti

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa aika terveysasemalle niin siitä se lähtee.

Vierailija
22/27 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa joku halais ja auttais mua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä haluaisi vaan kunnon karhunhalauksen ja että joku sanoisi kaiken järjestyvän.

Tämä. Tässä apu. Joku odottaa jo Ap:tä jotta tämä voi tapahtua, mutta Ap kuppaa ja kuppaa... kirjoittanut avauksenkin hassulla kielellä että ei paljastuisi. Siellä on ihan tavismies takana. Hahahaa... kontrollinumero sexsexsex 666... seksiä? 666=saatananpalvontaa???

Vierailija
24/27 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus sitä haluaisi vaan kunnon karhunhalauksen ja että joku sanoisi kaiken järjestyvän.

Tämä. Tässä apu. Joku odottaa jo Ap:tä jotta tämä voi tapahtua, mutta Ap kuppaa ja kuppaa... kirjoittanut avauksenkin hassulla kielellä että ei paljastuisi. Siellä on ihan tavismies takana. Hahahaa... kontrollinumero sexsexsex 666... seksiä? 666=saatananpalvontaa???

Kuulostat harhaiselta

Vierailija
25/27 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaipaus. Mutta eipä tule tapahtumaan. Itsekseen on pärjättävä ja selviydyttävä, kunnes kuolee.

Vierailija
26/27 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh

Vierailija
27/27 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön nainen, jos korvauksesta sovitaan niin mieluusti hoidan Sinua. Tykkään ihmisistä.