Ahdistaa ajatukset
Vainoharhaisia ajatuksia lääkityksestä huolimatta
Kommentit (21)
Puhu jollekin läheiselle.
Vanhemmat?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat?
En oikeestaan luota niihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat?
Mikä lääke sulla on?
Tai onko lääke hiljattain aloitettu tai vaihdettu?
Vierailija kirjoitti:
Onko sätkätapeet ehkä loppubeet ja tullut laitettu vähäiset tukirahat kaljaan ..Myös rästivuokrat ahdistaa .
ilmoitan asiattomaksi
Lääke voi myös pitää yllä deliriumtyyppistä tilaa ja vainoharhaa. Riippuen mikä se on. Ehkä ohje kertoo jotain. Pitääkö kysyä lekurilta tai farmaseutilta valmisteista. Entä mikä stressaa ja ahdistaa, pitäisikö jostain irrottaa tai loma. Alkoholi takuulla tuo myös vainoharhaa joillekin jo pienissä määrin, ellei lopeta vähitellen. Miten kofeiinin vaikutus tai onko maadoittamaton olo. Auttaako puhtaampi ruoka. Entä jos kokeilee aivopuoliskoja yhdistävää musiikkia ja tasapainottavaa. Onko netissä mitään vinkkejä tilanteeseen tai kirja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat?
Mikä lääke sulla on?
Leponex. Ollut jo yli vuoden
Millaisia? Onko ne järkeiltävissä pois?
Vierailija kirjoitti:
Pelkään et mulle tehdään pahaa esim tapetaan
on järkeiltävissä pois suurimmaks osaks
Tai jos sulla on lemmikki: koira, kissa, kani, marsu, ota syliin ja viereen. Ne tuo hyvää mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään et mulle tehdään pahaa esim tapetaan
on järkeiltävissä pois suurimmaks osaks
Kannattaa sitten vaan miettiä sitä todellisuuspohjasta siinä ajatuksessa, onko se todennäköinen tilanne. Tai mitä sanoisit jos joku ihminen kertoisi vastaavista ajatuksista, miten juttelisin tälle ihmiselle. Usein toisen ihmisen tilanteen näkee realistisemmin kuin oman.
Ja sun läheiset rakastaa sua aina. Vaikka et uskoiskaan.
Sanot itsellesi että oon rauhassa ja turvassa. Kaikki on hyvin. Jumala suojelee sua.
Voitko puhua jollekin tosta että miltä susta tuntuu?
Voi ystävä kallis. Mun lapsella, nyt jo täysi-ikäisellä on vähän ton tyyppistä. Nyt ei taas vastaa viesteihin eikä puhelimeen. Jos vastaisi, pyytäisin tulemaan kotiin joksikin aikaa. Että rauhoittuu ajatus. Oon tosi huolissani. Hänestä ja sinusta ap.
Vierailija kirjoitti:
Voitko puhua jollekin tosta että miltä susta tuntuu?
Kenelle puhuisin
Ne on vain ajatuksia .